Ik denk dat ´t losgaan gewoon keihard stampen wordt met een big smile op je gezichtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
UK hardcore is vet heluister ik ook wel eens (tip: Aussie Hardcore Show elke woensdag en donderdag rond de middag zie happyhardcore.com) Komt nu ook bij QBase, ben ik wel benieuwd naar hoe je op zoiets los kan gaan
Zijn wij van FOK dan geen vrienden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef InGebruik het volgende:
Weer geen Q-Base voor mij dit jaar. Niet te doen vanwege afstand en geld, bovendien geen vrienden mee te krijgen.
quote:
Ik moet toch wat te doen hebben onder het werken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:00 schreef T_Killer het volgende:
Edit: mstx zit jij nu ook al bij spitsnieuws.nl in de comments te reageren? Jij zit ook op t halve interwebs![]()
Geld is idd kut. Waar moet je vandaan komen dan? K heb t vorig jaar ook in mn uppie gedaan, topfeest gehad.. Vanuit Emmen (Drenthe), das ook n aardige rit nl..quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef InGebruik het volgende:
Weer geen Q-Base voor mij dit jaar. Niet te doen vanwege afstand en geld, bovendien geen vrienden mee te krijgen.
T houdt je van de straat hequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef mstx het volgende:
Ik moet toch wat te doen hebben onder het werken.![]()
Feliquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef T-Force het volgende:
YEAH!!! Geslaagd voor mijn rijbewijs![]()
Maar denk maar niet dat ik ga bobben hoor, BIEERRRRRRR![]()
zin in Ground Zero, fuck yeah
Feliquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef T-Force het volgende:
Tuurlijk wel, maar denk niet dat jullie uit de buurt komen.quote:
Ik ga het wel redden met het geld (al wordt komende zomervakantie ook een hele dure), alleen alle vrienden die ik wel mee krijg naar andere feesten hebben het niet zo heel ruim meer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef Koepert het volgende:
Geld is idd kut. Waar moet je vandaan komen dan? K heb t vorig jaar ook in mn uppie gedaan, topfeest gehad.. Vanuit Emmen (Drenthe), das ook n aardige rit nl..
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef T-Force het volgende:
hoort voor mij dus ook niet in dit rijtje thuis, en ook absoluut niet in een top 25quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:54 schreef T_Killer het volgende:
Maar DAMN wat een bagger. Enige lichtpuntjes: Her voice, pounding senses, rock civ., natural en followers.
Q-base is nog nooit uitverkocht geweest en wordt ook nooit uitverkocht omdat ze het terrein zo groot mogen maken als Q zelf wil..quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:51 schreef Grrommit het volgende:
Gefeliciteerd T-Force! En gelijk heb je met het bobben. Een feestje zonder lekker te zuipen vind ik maar niks
.
Q-base kaartje nog niet binnen. Niet dat ik hem snel wil hebben omdat ik bang ben dat het uitverkocht raakt, maar doe het toch altijd meteen het moment dat de verkoop begint. Er is een beetje onduidelijkheid over wie er nou wel en niet meegaat en dat speelt weer een rol in de keuze van de slaapplek daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |