Jij wel Jortjequote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef JortK het volgende:
Vast al langsgeweest, maar ik vind hem toch vet:
Ik vind ze beide vet, maar The Vision nog net wat vetter.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Preview van de nieuwe Ivan Carsten tracks op zijn website:
http://www.ivancarsten.com/
The Vision: Klinkt fris!! Undersound gedeelte past er ook prima bij![]()
Angel Sing: Niet echt speciaal...
Die Angel Sing vind ik wel tof op zich, Vision moet ik even aan wennen maar kan ook wel tof worden!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wat een plaat!quote:
ik had even een deja-vu gevoeletjequote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef ElDani het volgende:
Verder valt te vermelden dat ook ZATOX aan een album begonnen is!
[..]
Huh? Waar gaat het nu over?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik voel me net JortK met mijn kwaliteitspost![]()
Huig snapt het...quote:
Ik snap hem ook, ik snap hem ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Huig snapt het...
ff wat anders:
Waar blijft de pavelow set![]()
Kon maar niet in mijn ritme komen op Defqon, heb betere feesten mee gemaakt. Kwam misschien ook door de hoofdpijn die ik op een gegeven moment had. Alleen B-front, Psyko Punkz en CL&MT vond ik het tofquote:Op maandag 21 juni 2010 20:05 schreef ReMcOrE het volgende:
waarom was het voor jou niet meer dan een leuk feestje dan?
[..]
Die is er al hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
ff wat anders:
Waar blijft de pavelow set![]()
Ik denk dat ik er ook maar heen ga. Leuke line-up voor 2,50 (administratie kosten, krijg je die ook in munten uitbetaald?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Kon maar niet in mijn ritme komen op Defqon, heb betere feesten mee gemaakt. Kwam misschien ook door de hoofdpijn die ik op een gegeven moment had. Alleen B-front, Psyko Punkz en CL&MT vond ik het tof
Iemand hier trouwens al een keer naar Free Festival geweest? Zit te twijfelen om daar heen te gaan, lekkere line-up voor nop. Die Ivan Carsten nummers klinken echt lekker zegVooral Bazooka Girl is goed te doen
Ik vond het vorig jaar een topfeestje, Het is niet supergroot en de aankleding was ook niet dat je zegt wow geweldig, maar ik heb echt een goeie dag gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:00 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Iemand hier trouwens al een keer naar Free Festival geweest? Zit te twijfelen om daar heen te gaan, lekkere line-up voor nop.
The Vision is nicequote:Op maandag 21 juni 2010 21:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
kan ik wel waarderenquote:
UK hardcore is vet hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar een topfeestje, Het is niet supergroot en de aankleding was ook niet dat je zegt wow geweldig, maar ik heb echt een goeie dag gehadLekker hele tijd op de early staan staan stampen want die is open air
![]()
Kan er eigenlijk niet gewoon een algemeen herrie topic komen? Ik zit me nu toch lekkere UK hardcore te luisteren. En ook omdat niet alleen hardstyle me interesseert maar ook Early hardcore, gewone hardcore, UK hardcore, Hardtrance, Hardtechno noem maar op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |