Dat is volgens hem zo, maar hij is voor jou bedoeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:06 schreef _Led_ het volgende:
Maar eh, volgens Frederike is die kaart van toepassing op degene die 'm trekt.
Op jou dus.
Nee, want volgens frederike zegt deze kaart iets over de emoties van degene die 'm getrokken heeft :quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef Cristal het volgende:
[..]
Dat is volgens hem zo, maar hij is voor jou bedoeld.
Nou moet je er niet zelf weer dingen bij gaan verzinnen hoorquote:Kies uit de onderstaande 28 kaarten de afbeelding die jou het meeste aanspreekt; deze zegt iets over jouw emoties op dit moment. Klik op de afbeelding om de betekenis te lezen.
_Led_ de kaarten liegen niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee, want volgens frederike zegt deze kaart iets over de emoties van degene die 'm getrokken heeft :
[..]
Nou moet je er niet zelf weer dingen bij gaan verzinnen hoor
De kaarten hebben het toch echt verkeerdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef Cristal het volgende:
[..]
_Led_ de kaarten liegen niet.
Laat je bankafschrift zien
Liegen is een vorm van zwakte om de waarheid niet onder ogen te komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De kaarten hebben het toch echt verkeerd
"ja maar de kaarten hebben het altijd goed, heus !"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:14 schreef jogy het volgende:
Ok ok, Cristal en _led_. dit is niet het leggingen voor iemand anders topic. Laten we deze discussie ergens anders voeren oid.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef _Led_ het volgende:
Maareh, dit had me dus voor eens en voor altijd moeten overtuigen begrijp ik
Dit vat het wel mooi samenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Onwetendheid en vaak ook een ongezonde dosis hekel aan de wetenschap blijken imho toch vaak uit domme opmerkingen als "Nou de wetenschap weet ook niet alles" en "Sommige zaken zijn nou eenmaal niet wetenschappelijk te onderzoeken".
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik zie de wetenschap hier ook zelden weggezet worden als een vies iets. Hetzelfde verhaal met wetenschappers, die zijn ook niet de zonen van Beëlzebub of wat dan ook. Het enige wat nog niet eens de wetenschap of wetenschappers worden verweten maar wel bepaalde mensen is dat ze de wetenschap (zo incompleet als het nu nog is) als een compleet en heersend iets zien dat (nu al) alles kan verklaren terwijl zelfs de meeste serieuze wetenschappers dat niet meer durven te beweren na het debakel van eind 19de eeuw toen de wetenschappers er heilig van overtuigd waren dat de atoom toch echt het eindstation was wat de wetenschap betreft, het kleinste deeltje was gevonden, holadijee. Niet dus.
Led, je kan hoog en laag springen wat mij betrefd, maar jij bent niet echt geinterreseerd daarin, niet echt serieus van ik wil weleens kijken of er wat te ervaren valt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag : "Er is voor mij dan toch geen reden om te zeggen "Nou ik heb er niks van gemerkt maar je hebt me overtuigd !" ?"
Maar als ik tegen jou zeg dat ik 10 meter hoog kan springen geloof jij mij dus, en zul je iedereen aanvallen die zegt "cool, laat maar es zien dan" begrijp ik.
Ja sorry hoor, maar hier kan ik weinig mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Led, je kan hoog en laag springen wat mij betrefd, maar jij bent niet echt geinterreseerd daarin, niet echt serieus van ik wil weleens kijken of er wat te ervaren valt.
Je ging er grappend en grollend in, vooraf al overduidelijk dat je het wel gescheten vond allemaal.
Als je werkelijk geinterreseerd was geweest dan had je wel een serieuse en ervaren behandelaar gezocht en had je bij voorkeur een behandelingsschema begonnen, gewoon hands on.
Ik zeg niet dat einz niet serieus en ervaren is, maar het princiepe "set up for succes" is ver te zoeken in jouw poging....
Dus gewoon een lekkere stevige opschoonactie als je geen klachten hebt die je (als ondersteuning bij de reguliere behandeling) directer wil aanpakken bij een serieus en ervaren behandelaar, in jouw geval zeker niet een te zweverig type, ik denk dat je goed terrecht zou kunnen bij een vrij traditionele usui behandelaar, niet teveel hocus pocus eromheen, meer richting die boeddhistische waarden, die rust en kalmte zonder te new agerig te worden.
Een goed opschoonschema behoor je te voelen, over die verschillende dagen voel je verschillende zaken, dat kan zelfs hier en daar naar zijn.
Een enkele behandeling zo uit de losse hand voel je lang niet altijd, ik betwijvel of het altijd even goed aankomt en zelfs als het dat wel doet hoeft dat niet bewust voelbaar te zijn.
Dit gaat niet alleen om dit, je bent gewoon niet echt geinterreseerd en dat is gewoon een waarheid, dat geeft niet, jij en miljoenen andere mensen hebben dat, het betekend ook niet dat dat een naar iets is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar hier kan ik weinig mee.
Een zelfverklaard 'reiki-meester van de beste lijn' zegt ZELF dat ie mij 'de palmbomen wil laten zien' (dat was een eufemisme voor 'het paranormale demonstreren'), en komt ZELF met een idee en opzet.
Als ik er dan vervolgens niks van merk is het dan volgens jou MIJN fout, omdat ik "geen serieuze behandelaar heb gezocht" en geen "serieus behandelschema" heb opgesteld ?
Als dat relevant was geweest had die "Reiki-meester level 3 van de beste lijn" dat toch wel horen te weten dunkt me ??? Het was niet mijn poging, het was EINZ' poging.
Zo gaat het elke keer - iemand zegt dat ie wat kan, we proberen het op zijn/haar voorwaarden, het werkt niet, en dan is het opeens mijn fout.
En het maar vreemd vinden dat ik niet overtuigd ben nadat er helemaal niks is gebeurd... Zo lust ik er nog wel een paar
Ik heb absoluut respect voor het feit dat EINZ het wilde proberen, maar ik vind het echt enorm kinderachtig dat als ik er gewoon niks van merk mensen het blijkbaar nodig vinden om het zo te draaien dat het dan mijn schuld zou zijn, dat ik een verkeerde opzet zou hebben gebruikt of weet ik welk excuus ze aan willen dragen.
Wees gewoon eerlijk en zeg gewoon "Kut, een reiki-meester level 3 van de beste lijn heeft het geprobeerd en het werkte niet. Maar normaal werkt het wel hoor, heus !".
Ik verwijt led ook niets, behalve dat als hij echt geinterreseerd was geweest en echt wat had willen leren ervan hij er serieuser mee omgegaan was.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:27 schreef Michielos het volgende:
als hijzelf hoog en laag springt en het ZELF aanbied, kan JIJ hoog en laag springen wat je wil, dan is dat wat Einz Claimt aka beweerd. Dat het daarna "opeens niet werkt" , kun je LED amper verwijten, dat ligt dan toch echt aan de power ranger krachten van diezelfde Einz hoor.
Dit valt niet te verhullen of te verbloemen hoor
Ik beweer bij deze dat ik psionic beams kan vuren. Ik wil het uittesten maar als het niet werkt, ligt het aan jullie kortzichtigheid, deal?
Maar als ze in dat soort zaken geloven en daar gelukkig mee zijn en in hun ogen real bezig zijn ,quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:59 schreef Pulzzar het volgende:
Skeptisch fanatisme...![]()
Mijn ervaring hier op het forum is dat vooral sommige believers of zelfverklaarde mediums heel erg fanatiek zijn en meteen in de aanval overgaan als iemand het waagt te beweren dat spoken, UFO's of weet ik veel niet bestaan. Zij beweren open te staan, maar naar mijn idee zijn zij juist degenen die een bord voor hun kop hebben. En dan denk ik vaak: get real
Uhuhh, right.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:23 schreef erodome het volgende:
[..]
Dit gaat niet alleen om dit, je bent gewoon niet echt geinterreseerd en dat is gewoon een waarheid, dat geeft niet, jij en miljoenen andere mensen hebben dat, het betekend ook niet dat dat een naar iets is.
Jij bent hiervoor "uitgedaagd", waar je in meeging, maar niet echt serieus, nogmaals, dat geeft niet, dat hoeft ook niet, maar verwacht dan ook geen uitkomsten.
Set up for succes als je echt wat wil weten, ook dat hoef je niet te doen, dat hoef je niet interresant genoeg te vinden om eens serieus aan te pakken, maar wil je echt wat weten dan is dat de manier.
Het is dan ook maar een tip omdat je zo nu en dan stuitert dat je wel geinterreseerd bent in verschillende zaken.
Als jij gewoon leeft en geen echte die hard gezondheidsfreak bent dan is het eigenlijk onmogelijk dat je een hands on opschoonactie, kortom een behandelings schema ipv 1 losse behandeling zonder echt doel, niet voelt.
Ik ken einz verder niet, ik ken zijn kwaliteiten niet maar wil er best vanuit gaan dat hij een prima behandelaar is, maar in deze situatie is het gewoon niet ideaal.
Dus nogmaals, niet zozeer een verwijt, maar meer een tip, als je werkelijk geinterreseerd bent dan zorg je dat je dat princiepe van set up for succes begrijpt en toepast, nu blijft het bij halfbakken testjes die niets waard zijn, als anekdote's als bewijs in een wetenschappelijk onderzoek, grappig maar niet meer dan dat.
Het enige wat je ermee doet is je eigen overtuiging sterken zonder die ooit echt eens te wegen.
Je kunt volgens mij de druk al heel wat van een discussie afhalen door niet te beginnen met een van je standaard openingszinnen.quote:
Je veroorzaakt kennelijk zelf deze weerstand, hoogstwaarschijnlijk door je manier van communiceren. Zo ben ik bijvoorbeeld ook erg sceptisch ten opzichte van Reiki, ik ben dan ook nog niet overtuigd dat het iets aan mijn leven toe zou kunnen voegen. Ben dan ook net zoals jou op zoek naar iemand die me hier een gedegen uitleg van kan geven, zodat ik hier iets van begrijp, oftewel het kan vertrouwen. Zo heb ik namelijk ook vernomen dat het zelfs gevaarlijk kan zijn om dergelijke zaken te gaan beïnvloeden, echter weet ik dus niet welke zaken er bedoeld worden. Tot ik dat weet, zal ik me dan op de vlakte houden en bemoei ik me ook niet met dergelijke zaken. Al is het uiteraard leuk om zo nu en dan wat mee te filosoferen, daar kun je altijd iets van opsteken toch? Een positieve insteek is dan wel zo handig.quote:Waar komt toch die arrogantie vandaan dat mensen mij altijd willen vertellen dat ik niet geinteresseerd ben of dat ik het verkeerd aanpak, terwijl ze zelf op hun eigen voorwaarden niet eens kunnen laten zien wat ze beweren ?
Geen enkele. Echter heeft het dan ook geen zin om te blijven scanderen dat het allemaal onzin is, dan kun je beter jezelf op de vlakte houden en bezighouden met zaken die wel iets toevoegen aan je leven. Mocht er dan nog ooit iemand komen die je het antwoord kan geven dat je zoekt, dan is dat mooi megenomen. Zo niet, tja jammer. In tussentijd heb je jezelf dan een hoop energie bespaard door onnodige conflicten te vermijden, deze energie kun je mijns inziens beter gebruiken om iets nuttigs mee te doen toch? Oneerlijke mensen vallen uiteindelijk toch wel door de mand.quote:Welke idioot zou ooit van die fantastische verhalen geloven van mensen die elke keer weer falen - en dan proberen de schuld af te schuiven op alles en iedereen behalve zichzelf ?
Dit kun jij niet zomaar voor een ander bepalen. Een ieder heeft het volste recht zijn leven in te delen zoals hij/zij dat wil. Of die momenten dan "van toegevoegde waarde" voor iemand zijn is daarin totaal niet belangrijk.quote:Echter heeft het dan ook geen zin om te blijven scanderen dat het allemaal onzin is, dan kun je beter jezelf op de vlakte houden en jezelf bezighouden met zaken die wel iets toevoegen aan je leven.
Zoals jij Led wijst op zijn "openingszin" wijs ik jou nu op deze afsluitzin. Jij rept altijd over eerlijkheid en vertrouwen maar in welk opzicht is dat relevant op een internetforum? Ik bedoel, de anonimiteit van internet geeft je maar 1 zekerheid en dat is dat je diegene aan de andere kant nooit op zijn woord kan vertrouwen. Tenzij je naast diegene zit op dat moment en men gelijktijdig aan het forummen is.quote:Oneerlijke mensen vallen uiteindelijk toch wel door de mand.
Uiteraard, daarom heb ik ook het recht om daar mijn mening over te geven, misschien dat hij er iets aan heeft.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dit kun jij niet zomaar voor een ander bepalen. Een ieder heeft het volste recht zijn leven in te delen zoals hij/zij dat wil. Of die momenten dan "van toegevoegde waarde" voor iemand zijn is daarin totaal niet belangrijk.
Daar gaat de discussie toch over? Daarbij bedoel ik met die zin de mensen die zaken beweren te kunnen om hierdoor geld te kloppen over de rug van onwetende mensen. Op het moment dat je iemand tegenkomt die daadwerkelijk iets te vertellen heeft, dan zul je dat meteen merken aan de manier waarop deze zijn woord doet en met wat hij kan bewijzen. Als je iets wil weten ben je daarom afhankelijk van je eigen kunde om de eerlijke mensen van de oneerlijke mensen te scheiden. Net zoals je graag ziet dat als je iets in de winkel koopt aan de hand van een verkooppraatje, dit geen rotzooi is.quote:Zoals jij Led wijst op zijn "openingszin" wijs ik jou nu op deze afsluitzin. Jij rept altijd over eerlijkheid en vertrouwen maar in welk opzicht is dat relevant op een internetforum? Ik bedoel, de anonimiteit van internet geeft je maar 1 zekerheid en dat is dat je diegene aan de andere kant nooit op zijn woord kan vertrouwen. Tenzij je naast diegene zit op dat moment en men gelijktijdig aan het forummen is.
Als dit waar zou zijn beste mediaconsument, dan zou oplichting niet bestaan.quote:Op het moment dat je iemand tegenkomt die daadwerkelijk iets te vertellen heeft, dan zul je dat uiteraard ook merken aan de manier waarop deze zijn woord doet en met wat hij kan bewijzen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn beste mediaconsument, dan zou oplichting niet bestaan.
Heb ik dan geprobeerd toen de schuld op jou af te schuiven?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Uhuhh, right.
Om het even samen te vatten :
Einz zou mij even het paranormale demonstreren maar als puntje bij paaltje kom gebeurt er niks en wordt dat vervolgens MIJ verweten.
Jij zei ooit zelf dat je kon remote-viewen, maar toen we de test zouden aangaan duurde het een jaar om te oefenen en toen haakte je af omdat het toch niet ging blijkbaar.
Waar komt toch die arrogantie vandaan dat mensen mij altijd willen vertellen dat ik niet geinteresseerd ben of dat ik het verkeerd aanpak, terwijl ze zelf op hun eigen voorwaarden niet eens kunnen laten zien wat ze beweren ?
Welke idioot zou ooit van die fantastische verhalen geloven van mensen die elke keer weer falen - en dan proberen de schuld af te schuiven op alles en iedereen behalve zichzelf ?
Ik hoef geen druk van een discussie te halen, ik voel geen druk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:20 schreef mediaconsument het volgende:
Je kunt volgens mij de druk al heel wat van een discussie afhalen door niet te beginnen met een van je standaard openingszinnen.
Tuurlijk, iemand roept dat ie even iets zal aantonen en als dat niet lukt ligt het natuurlijk aan mijn manier van communicerenquote:Je veroorzaakt kennelijk zelf deze weerstand, hoogstwaarschijnlijk door je manier van communiceren.
Ik scandeer helemaal niet dat het allemaal onzin is.quote:Geen enkele. Echter heeft het dan ook geen zin om te blijven scanderen dat het allemaal onzin is, dan kun je beter jezelf op de vlakte houden en bezighouden met zaken die wel iets toevoegen aan je leven.
Tuurlijk wel, volgens mij begrijp je mijn verhaal niet helemaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:31 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Als dit waar zou zijn beste mediaconsument, dan zou oplichting niet bestaan.
Hou toch op zeg, de "reikimeester level 3 van de beste lijn" kwam zelf met een voorstel en nu het niet werkt heb IK zogenaamd niet mijn best gedaanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:35 schreef erodome het volgende:
Jij hebt niet je best gedaan met dit om het te laten slagen
-zuigen ook-quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, volgens mij begrijp je mijn verhaal niet helemaal.
Zo lopen er tussen de eerlijke mensen ook genoeg mensen rond die onzin vertellen om er zelf beter van te worden. Daarom valt het op als iemand wel de waarheid verteld, dit aan de hand van je ervaringen op het gebied van vertrouwen. Een kritische blik is daarom altijd belangrijk.
Een kritische blik is niet genoeg om door oplichting heen te prikken though. Iedereen kan opgelicht wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo lopen er tussen de eerlijke mensen ook genoeg mensen rond die onzin vertellen om er zelf beter van te worden. Daarom valt het op als iemand wel de waarheid verteld, dit aan de hand van je ervaringen op het gebied van vertrouwen. Een kritische blik is daarom altijd belangrijk.
Nogmaals, als het op zou vallen dat iemand de waarheid vertelt, zou oplichting niet bestaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:38 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook even, het praat namelijk heel wat makkelijker met mensen die niet in hun eerste zin al je complete betoog belachelijk maken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:36 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen druk van een discussie te halen, ik voel geen druk.
Als mensen die dingen roepen die ze niet waar kunnen maken wel druk voelen, vermoed ik dat die druk niet zozeer te maken heeft met mijn openingszin alswel met hun falen.
Als je ze met serieuze taal aan de schandpaal kunt nagelen dan geef je ze niet de ruimte om terug te komen door fouten die je gemaakt hebt. Wie zou je nou geloven? De oplichter met de gladde babbel, of de jongen die gefrustreerd deze oplichter wil opdoeken? Iemand met een rustige uitstraling zou heel wat meer effect hebben lijkt mij.quote:Tuurlijk, iemand roept dat ie even iets zal aantonen en als dat niet lukt ligt het natuurlijk aan mijn manier van communiceren
Je hebt zo je momenten waarin je duidelijk aangeeft van mening te zijn dat zowat alles in dit forum onzin is, althans zo kom je dan over. Door die momenten krijgen mensen vooroordelen, oftewel lopen zaken uit de hand die niet uit de hand hoeven lopen. Daarom gaat het uiteindelijk allemaal om je uitstraling volgens mij. Wat men zaait, zal men oogsten.quote:Ik scandeer helemaal niet dat het allemaal onzin is.
Ik heb in EINZ' topic notabene ook gezegd dat ik er verder geen conclusies aan verbind.
Maar als er dan mensen zijn die gaan roepen : "Natuurlijk kan hij zijn tovertruuk niet doen want het ligt aan JOU" - ja, dan heb je aan mij een slechte.
Dat klopt, iedereen heeft dan ook zo zijn zwakkere momenten. Sommige mensen moeten dan ook haast opgelicht worden om te leren dat er oplichters rondlopen. Die ervaring kan erg belangrijk zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Een kritische blik is niet genoeg om door oplichting heen te prikken though. Iedereen kan opgelicht worden
Niet mee eens. Mensen moeten ook zonder die ervaring zelf verantwoordelijkheid nemen hiervoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat klopt, iedereen heeft dan ook zo zijn zwakkere momenten. Sommige mensen moeten dan ook haast opgelicht worden om te leren dat er oplichters rondlopen. Die ervaring kan erg belangrijk zijn.
Je kunt zeggen wat mensen moeten doen, als ze het niet kunnen dan zullen ze dat nooit voor elkaar krijgen. Zo zijn mensen nogsteeds geen robots die je commando's geeft waarna ze deze stipt opvolgen. Daar ben ik dan ook erg blij om.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:50 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Niet mee eens. Mensen moeten ook zonder die ervaring zelf verantwoordelijkheid nemen hiervoor.
Maar ik heb niet echt problemen met hoe led reageerd, ik zeg toch ook dingen die niet mals zijn?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook even, het praat namelijk heel wat makkelijker met mensen die niet in hun eerste zin al je complete betoog belachelijk maken.
Maar dat strookt dus niet met wat je zegt over "eerlijkheid en waarheid kunnen zien". De meeste slachtoffers van oplichting zullen namelijk weer opgelicht worden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat mensen moeten doen, als ze het niet kunnen dan zullen ze dat nooit voor elkaar krijgen. Zo zijn mensen nogsteeds geen robots die je commando's geeft waarna ze deze stipt opvolgen. Daar ben ik dan ook erg blij om.
Ik maak niks belachelijk. Dat laat ik over aan mensen die uitvluchten zoeken.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:47 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom zeg ik het ook even, het praat namelijk heel wat makkelijker met mensen die niet in hun eerste zin al je complete betoog belachelijk maken.
Die IK gemaakt heb ?quote:Als je ze met serieuze taal aan de schandpaal kunt nagelen dan geef je ze niet de ruimte om terug te komen door fouten die je gemaakt hebt.
Waar HEB je het over in bobsnaam ?quote:Wie zou je nou geloven? De oplichter met de gladde babbel, of de jongen die gefrustreerd deze oplichter wil opdoeken? Iemand met een rustige uitstraling zou heel wat meer effect hebben lijkt mij.
De een stoort zich er wel aan, de ander niet, bedoel het dan ook in het algemeen. Zelf weet je ook dat je beter niet met dergelijke scherpe opmerkingen kunt komen, omdat je daardoor onnodige druk kunt krijgen binnen een discussie. Zelf sta ik daar dan ook vaak bij stil, echter niet altijd, waardoor ik weet dat ik mezelf op dat soort momenten laat kennen. Zoals ik al zei heeft ieder zijn zwakke momenten, iemand die sterk in zijn schoenen staat zal dan ook minder scherp reageren. Dat heeft overigens ook te maken met het doel waarmee je de discussie ingaat, vermaak of informatief.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar ik heb niet echt problemen met hoe led reageerd, ik zeg toch ook dingen die niet mals zijn?
Blijkbaar komt mijn je hebt je best niet gedaan harder aan dan zijn uhuhh, right, want daar heb ik me iig niet aan gestoord.
Vind het zelfs wel een logisch iets als hij het niet eens is met wat ik schrijf.
Je moet ook niet overdreven gevoelig doen, het is niet alsof led alleen met dat soort oneliners schermt en verder niets zegt.
Ik denk dat hij dit niet serieus heeft opgevat en hij vindt dat niet eerlijk, eigenlijk reageerd hij dus best wel heel netjes.
Je kunt ze verwachten als je weer je beruchte manier van posten hanteert met het opgeheven vingertje waarmee je mensen gaat vertellen wat "jouw inziens" ook "zeer belangrijk" isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:04 schreef mediaconsument het volgende:
op de gebruikelijke 'maar goede voeding is ook belangrijk' pos na, al heb ik daar inmiddels zoveel ervaring mee dat het haast voorspelbaar is wanneer ik deze kan verwachten
Die opmerking doet dat overkomen. Althans dat is mijn mening. Bedoel er verder ook niets mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik maak niks belachelijk. Dat laat ik over aan mensen die uitvluchten zoeken.
Door teveel weerstand op te wekken voornamelijk. Zoals ik al zei zul je sneller iemand geloven die rustig maar krachtig zijn betoog doet, dan iemand die zich tijdens zijn betoog laat gaan en op de persoonlijke tour gaat. Je bericht kan zo veel krachtiger op die manier.quote:Die IK gemaakt heb ?
Die mensen zullen waarschijnlijk iets gehad hebben van: Oh heb je hem weer, om dan weer meteen in het bekende patroon te vervallen. Ik bedoel, wat zou nou de reden zijn van de reactie van deze mensen? Zouden zij ook zo gereageerd hebben bij iemand die hier zelden kwam posten?quote:Waar HEB je het over in bobsnaam ?
Het gaat hier om iemand die faalt op zijn eigen voorwaarden te presteren, en andere mensen die vervolgens roepen dat het dan opeens MIJN schuld zou zijn.
Ik wil niemand opdoeken, ik wil niemand aan wat dan ook nagelen, ik zeg enkel dat het compleet belachelijk is dat bepaalde mensen het op mij af willen schuiven dat een zelfbenoemd "reiki-meester level 3 van de beste lijn" faalt te doen wat ie zei.
Ik maak inderdaad ook mijn fouten, gelukkig maar. Iedereen heeft zo zijn dingen. Op het moment dat je hierover eerlijk kunt zijn naar elkaar, kun je er alleen maar beter van worden toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je kunt ze verwachten als je weer je gebruiktelijke manier van posten hanteert met het opgeheven vingertje waarmee je mensen gaat vertellen wat "jouw inziens" ook "zeer belangrijk" is
Die reden interesseert me geen zier, het gaat mij om de waarheid.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef mediaconsument het volgende:
Ik bedoel, wat zou nou de reden zijn van de reactie van deze mensen? Zouden zij ook zo gereageerd hebben bij iemand die hier zelden kwam posten?
Of wel uitkijken voor ze met zaken bezig gaan die bekend staan om oplichterij. Als jij een slechte ervaring in een restaurant hebt, dan ga je er toch ook niet weer terug? Genoeg andere restaurants over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:55 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Maar dat strookt dus niet met wat je zegt over "eerlijkheid en waarheid kunnen zien". De meeste slachtoffers van oplichting zullen namelijk weer opgelicht worden.
Van iemand af zien is lastig inderdaad, echter zul je aan de houding merken met welk doel hij/zij zijn handelingen uitvoert. Binnen deze houding hoort dan ook communicatie. Het heeft er dan ook mee te maken wat je eigen doel is. Conclusies hierover trekken blijft uiteraard lastig, totdat je diegene daadwerkelijk kent.quote:En eerlijkheid kun je niet van iemand afzien. Als ik in een maatpak een fietsslot doorknip, zou dat dan verdacht zijn? 90% zal zeggen, nee.
Doe ik dit als ik eruitzie als de gemiddelde (kansloze) kraker, dan zal 100% dit verdacht vinden.
Trust no one. Never.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |