abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 13:09:21 #76
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83094533
offtopic

[ Bericht 96% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:12:17 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_83094554
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:50 schreef Amos_ het volgende:
Fanatisme heb je van beide kanten.
Nou ...
Als ik in TRU over de ziel, reincarnatie of whatever kom praten, is het mn laatste zorg of ik anderen overtuig van mijn mening/zienswijze.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_83094603
Vermoeidheid? Onwil?
Mag ik mijn eigen scepticisme dan gewoon scharen onder "een andere mening hebben" zodat jij hem niet voor mij hoeft in te vullen?

Intenties en toon van een internet-forum "lezen" is een onmogelijke opgave.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_83094620
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou ...
Als ik in TRU over de ziel, reincarnatie of whatever kom praten, is het mn laatste zorg of ik anderen overtuig van mijn mening/zienswijze.
Dat heeft niks met fanatisme te maken.
pi_83094664
reactie op offtopic.

[ Bericht 93% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:14:11 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_83094666
reactie op verwijderd offtopic bericht.

[ Bericht 93% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:14:34 ]
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_83094706
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:11 schreef Amos_ het volgende:
Dat heeft niks met fanatisme te maken.
Wel met het sceptische fanatisme.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:16:06 #83
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83094778
offtopic en persoonlijk. Doe eens niet. Oude koeien laten we lekker in de sloot wegrotten.

[ Bericht 35% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:15:33 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 13:19:13 #84
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83094895
Altijd leuk hoe mensen het hebben over discussie, informatief bezig zijn, en vrijuit willen kunnen praten - om vervolgens boos te worden op mensen die ze niet direct gelijk geven, mensen die in hun ogen te veel vragen stellen, en mensen met een andere mening
zzz
pi_83094916
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:11 schreef Amos_ het volgende:
Vermoeidheid? Onwil?
Mag ik mijn eigen scepticisme dan gewoon scharen onder "een andere mening hebben" zodat jij hem niet voor mij hoeft in te vullen?

Intenties en toon van een internet-forum "lezen" is een onmogelijke opgave.
Als jij dat wil denken, dan mag dat van mij hoor. Het lijkt me dan ook duidelijk dat als iemand continu op delen van de post ingaat die niet helemaal begrepen worden of niet helemaal goed zijn opgesteld en daarbij telkens de positieve verhalen links laat liggen en hier dus niet op verder wil gaan, dat de intentie weinig te maken heeft met het aanvullen van een discussie en dus het onderwerp. Eerder om deze discussie te winnen!

Daarom is het vaak ook handig om te vragen wat iemand bedoeld en als je iets niet helemaal begrijpt. In plaats van een conclusie te trekken en daardoor fouten te maken.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:21:14 #86
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83094988
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Als jij dat wil denken, dan mag dat van mij hoor. Het lijkt me dan ook duidelijk dat als iemand continu op delen van de post ingaat die niet helemaal begrepen worden of niet helemaal goed zijn opgesteld en daarbij telkens de positieve verhalen links laat liggen en hier dus niet op verder wil gaan, dat de intentie weinig te maken heeft met het aanvullen van een discussie en dus het onderwerp. Eerder om deze discussie te winnen!

Daarom is het vaak ook handig om te vragen wat iemand bedoeld en als je iets niet helemaal begrijpt. In plaats van een conclusie te trekken en daardoor fouten te maken.
Hoe bedoel je dit?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:21:24 #87
31101 _Led_
pi_83094996
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom vraag ik altijd aan mensen in TRU wat ze nou precies bedoelen met die trillingsenergie enzo.
Maar dat wordt me dan weer niet in dank afgenomen
zzz
pi_83095001
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Nou ...
Je bent dan benieuwd hoe andere mensen over dit onderwerp denken, om de vragen te beantwoorden waar je mee zit. Daarbij is het ook een vorm van een uitlaatklep, daar je toch veel van dit soort zaken op je bord krijgt, of je het nu wil of niet.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:21:49 #89
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83095012
edit + note. Doe eens niet.

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:16:43 ]
pi_83095014
Je spiegelt de zaken hier gewoon verkeerd. Dat persoon A de post niet begrijpt wil niet zeggen dat personen B t/m Z hem ook niet begrijpen.
pi_83095067
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Daarom vraag ik altijd aan mensen in TRU wat ze nou precies bedoelen met die trillingsenergie enzo.
Dat is weer te verklaren door de manier waarop het gevraagd word. Net zoals de manier van reageren op het antwoord. Als het antwoord je niet bevalt kun je het dan ook kort houden en afwachten tot er iemand komt die je wat verder kan helpen toch?
pi_83095111
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:23 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is weer te verklaren door de manier waarop het gevraagd word. Net zoals de manier van reageren op het antwoord. Als het antwoord je niet bevalt kun je het dan ook kort houden en afwachten tot er iemand komt die je wat verder kan helpen toch?
Dan ga je ervanuit dat er iemand is die exact weet wat jij bedoelt. Ook gevaarlijk zo'n aanname.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:25:32 #93
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83095150
Maar goed, nogmaals:

Er wordt hier door een aantal believers gesteld alsof er op dit moment grote conflicten zijn in TRU en dat dat zou blijken uit de huidige topics... (en dat dat uiteraard de schuld is van de sceptici )

Waar zijn die conflicten dan ?!

Wijs ze me aan, ik wil namelijk ook meerellen .
  maandag 21 juni 2010 @ 13:28:04 #94
31101 _Led_
pi_83095251
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:23 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is weer te verklaren door de manier waarop het gevraagd word.
Nee hoor, het is toch meestal echt gewoon het feit dat het uberhaupt gevraagd wordt
Dat is het punt juist - ik wil juist vaak duidelijkheid krijgen, dus ik stel vragen en blijf doorvragen, en dat bevalt veel mensen niet. Volgens mij omdat ze zelf heel snel dingen maar gewoon aangenomen hebben die ze eigenlijk niet begrijpen, maar waar ze zelf verzuimd hebben om er over door te vragen / na te denken.
Dat doorvragen van anderen wijst ze daar dan op, en dat irriteert ze dan volgens mij.
zzz
pi_83095283
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef Amos_ het volgende:
Je spiegelt de zaken hier gewoon verkeerd. Dat persoon A de post niet begrijpt wil niet zeggen dat personen B t/m Z hem ook niet begrijpen.
En dat is af te leiden aan de hand waarop er gereageerd word op een post.

Ik denk dan ook dat ook jij dagen hebt dat je positiever reageert en minder gedreven bent in dergelijke discussies en dagen waar je moeite hebt om sterk in de schoenen te staan. Hiermee leren omgaan heeft dan ook te maken met je bewustzijn. Als je hier een tijdje mee bezig bent dan begin je te merken (word je bewust) waardoor deze emoties veroorzaakt worden en kun je er dus iets mee gaan doen, oftewel kun je gaan bouwen.
pi_83095315
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:24 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dan ga je ervanuit dat er iemand is die exact weet wat jij bedoelt. Ook gevaarlijk zo'n aanname.
Dat kun je toch ook afleiden aan de reactie die je krijgt op je post? Als het bericht begrepen word, krijg je het antwoord op je vraag.
pi_83095316
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En dat is af te leiden aan de hand waarop er gereageerd word op een post.

Ik denk dan ook dat ook jij dagen hebt dat je positiever reageert en minder gedreven bent in dergelijke discussies en dagen waar je moeite hebt om sterk in de schoenen te staan. Hiermee leren omgaan heeft dan ook te maken met je bewustzijn. Als je hier een tijdje mee bezig bent dan begin je te merken (word je bewust) waardoor deze emoties veroorzaakt worden en kun je er dus iets mee gaan doen, oftewel kun je gaan bouwen.
Dit zul je mij even nader moeten toelichten want ik kan dit niet plaatsen in het geheel.
pi_83095335
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef _Led_ het volgende:
Hoe kun je trouwens ooit tevreden zijn met een antwoord op jouw vraag ? Je vraagt iemands uitleg over iets waar jij totaal niet in gelooft ...
Je stelt gewoon de vraag om achteraf te gaan proberen de ander te overtuigen van zijn ongelijk.
Laat de ander toch gewoon geloven in die trillingsenergie als hij dat wil, wat stoort dat jou ?
  maandag 21 juni 2010 @ 13:30:20 #99
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_83095342
offtopic.

[ Bericht 97% gewijzigd door jogy op 21-06-2010 14:18:29 ]
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:33:30 #100
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_83095477
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef UncleScorp het volgende:
Hoe kun je trouwens ooit tevreden zijn met een antwoord op jouw vraag ? Je vraagt iemands uitleg over iets waar jij totaal niet in gelooft ...
Je stelt gewoon de vraag om achteraf te gaan proberen de ander te overtuigen van zijn ongelijk.
Laat de ander toch gewoon geloven in die trillingsenergie als hij dat wil, wat stoort dat jou ?
Maar als iemand het op een openbaar forum over trillingsenergie heeft, dan is het toch logisch dat anderen dan graag zouden willen weten wat dat inhoudt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')