Klacht: dure negersquote:“Een SMS versturen kost 20 cent. In de derde wereld kan je een neger voeden voor 1,-. Stuur dit bericht door naar 5 personen en laat vandaag nog een neger sterven!”
Wat? De humor, de SMS of de neger?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Matig!quote:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je voor negers gesmst wordtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:58 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Matig!
Ik voel een nieuwe, matige grap opkomen!
Ja ach... Het blijft toch lachen of niet dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef Symphonic het volgende:
Iemand die zulke flauwekul doorstuurt is gelijk en vage kennis.
Het zou een hoop schelen als we massaal zouden stoppen met doorsturen.
SERIALKILLER ALERT!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb iedere maand gewoon een smsbundel van een paar honderd smsjes.
Wat voor moordenaar ben ik dan wel niet![]()
Jij pleegt genocide met je telefoonabboquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik heb iedere maand gewoon een smsbundel van een paar honderd smsjes.
Wat voor moordenaar ben ik dan wel niet![]()
ik 20, maar geen probleem. Ik help nog 50 negers per maand naar hun einde.quote:
Wel, alles wat donker is, is een neger.quote:
Hij is licht tot redelijk getint.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel, alles wat donker is, is een neger.
Tof, ik heb nu een zwart shirt aan, draag ik nu een neger?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wel, alles wat donker is, is een neger.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef Symphonic het volgende:
Iemand die zulke flauwekul doorstuurt is gelijk en vage kennis.
Het zou een hoop schelen als we massaal zouden stoppen met doorsturen.
Mensen waarvan de sarcasme-meter stuk is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij is licht tot redelijk getint.
Afrikanen zijn meestal wel negers.
Mensen die het verschil tussen neger en getint niet weten![]()
Alleen als je ook een KFC bucket voor je neus hebt staan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:28 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Tof, ik heb nu een zwart shirt aan, draag ik nu een neger?
Mensen die op getrolde trollen ingaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mensen waarvan de sarcasme-meter stuk is..
Mensen diequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die op getrolde trollen ingaan
Yeah, nice save.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen die op getrolde trollen ingaan
Nee, maar anders scoor ik die zo wel even bij Marconipleinquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen als je ook een KFC bucket voor je neus hebt staan.
Ik las Macaroniplein.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Nee, maar anders scoor ik die zo wel even bij Marconiplein
Nou, kweeniehoor. Het valt me een beetje van je tegen dat je negers vermoordt. Dat had ik niet van je verwacht, voske.quote:
Nobody's perfect. Live with itquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, kweeniehoor. Het valt me een beetje van je tegen dat je negers vermoordt. Dat had ik niet van je verwacht, voske.
Ik zal het proberen. Bedankt voor de tip.quote:
Les 1: verwacht niets van beloftes die vosss maakt als hij dronken isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zal het proberen. Bedankt voor de tip.
Ik wacht trouwens nog steeds op dat pizzabroodje van je.
Die belofte deed je ergens op een doordeweekse middag. Ik verwacht dan niet van mensen dat ze dronken zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Les 1: verwacht niets van beloftes die vosss maakt als hij dronken is
Ik werk in ploegen, dus het kan zomaar zijn van welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Die belofte deed je ergens op een doordeweekse middag. Ik verwacht dan niet van mensen dat ze dronken zijn.
Vrije tijd voor vosss = dronken zijn?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik werk in ploegen, dus het kan zomaar zijn van wel
Niet noodzakelijkerwijs, maar het komt wel eens voor jaquote:
Eigenlijk zouden we een kill-o-meter moeten invoerenquote:
Veel plezier voske.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:43 schreef vosss het volgende:
Ik ga trouwens mijn eten klaarmaken, want ik moet zo gaan werken.
Misschien tot vanavond na half 12
Prettige dag nog Chowi
Ik ga werken. Niet naar de kroeg.quote:
Nou, je mag toch best plezier hebben in je werk? Dat wens ik je toe, althans! Toch best lief van mij.quote:
Vergeet je niet nog af en toe wat te SMS-en? Decrease the surplus population, jeweet.quote:
"rasistisch"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |