Hoe kom je daar 'gratis' aan dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef aeque het volgende:
Hallo hallo
Ik heb een Xbox 360 Live Gold Card voor 12 maanden iin de aanbieding voor wie deze wilt.
Ik kan hier namelijk zelf 'gratis' aankomen. Ik heb hier zelf wel verschillende dingen voor moeten aanschaffen dus als het ware heb ik deze kaart alsnog betaald..![]()
Kan ook andere producten kiezen maar ik dacht dat ik misschien hiermee iemand op Fok! een plezier kan doen.
Heb zelf geen Xbox meer dus heb er weinig aan...
De vraagprijs is 30 eurotjes of ruilen tegen een PS3 spel.
Welk spel? Post hier welke je wilt ruilen en dan kijk ik wel of ik akkoord ga.
PM-en mag overigens ook!
Van de vrachtwagen gevallen...quote:
O okeej dacht van die code generators ofzo.. Die lijken mij niet echt betrouwbaar.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:46 schreef aeque het volgende:
[..]
Van de vrachtwagen gevallen...![]()
Nee grapje.
Speciaal programma van MS waarbij je als beloning producten mag uitkiezen.
Dus als iemand hem hier van je koopt, moet hij/zij eerst nog een paar weken wachten tot jij die card hebt ontvangen en vervolgens moet jij die kaart nog doorsturen naar de koper.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:09 schreef aeque het volgende:
Nee het is 100% echt
Enige 'probleem' is dat ik wel moet bestellen. En dat duurt paar weken.
Dus vandaar dat ik gewoon eerst even aan het kijken ben of er wel vraag naar is.
Je weet het van te voren. Dus jij moet niet zo zeiken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:27 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dus als iemand hem hier van je koopt, moet hij/zij eerst nog een paar weken wachten tot jij die card hebt ontvangen en vervolgens moet jij die kaart nog doorsturen naar de koper.
Topbusinessplan!
Nee dat wist ik niet van tevoren, dat vermeldde je pas in een reply. Maar succes met de verkoop.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Je weet het van te voren. Dus jij moet niet zo zeiken.
Nee sorry heb niks met voetbal games...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |