Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:44 schreef Blik het volgende:
Over 12 uur in het vliegtuig, en dan 4 weken geen Fok!
Alles ligt al klaar, moet alleen nog ingepakt worden. (maar dat doet mijn vriendin allemaal...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:48 schreef Fogel het volgende:
Klink prima
Heb je de koffers al ingepakt of komt dat nog?
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk nog nooit zoveel vantevoren gepland heb als met deze reis. De eerste 5 overnachtingen liggen al vast (wegens late aankomst, en specifieke voorkeuren voor een slaapplaats op de Bunaken). Ook de laatste 3 nachten liggen al vast, omdat we graag wilden relaxen in een mooi resort de laatste paar nachten. En het is toch hoogseizoen in Bali, dus weinig zin om op zoek te moeten de laatste paar dagenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klinkt goed Blik!
En bijzonder efficint gepland.
Ik hou daar wel van.
TRV-meet in Barilochequote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:52 schreef Vogue het volgende:
Klinkt gaaf Blik, heel veel plezier en werkze nog even!
Helaas weinig tijd om Bs As te verkennen, maar als het goed is kom ik hier eind oktober / begin november weer en kan ik wat vakantiedagen erbij opnemen
You bet! Ik kom bij jullie couchsurfenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
TRV-meet in Bariloche
Ben jaloers op je onderkomen overigens, is mij nog niet gelukt om daar te overnachten
Het wc-museum.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:49 schreef flipsen het volgende:
Iets verderop op Santa Fe, tussen Callao en Riobamba (even uit het hoofd) is een leuk gebouw, het Palacio de las Aguas Corrientes waar de waterleidingmaatschappij zit. Op de 1e verdieping is een grappig museumpje (alleen ´s ochtends open, gratis) en het gebouw is toch wel mijn favoriet in BsAs. Have fun!
Nee, die haal ik aan de Amsterdam Business School van de UvA. We moesten in Antwerpen zijn voor een internationaal seminar. Was erg gezellig. Donderdagavond op de Grote Markt voetbal gekeken met de Belgen.quote:
Geweest? Erg grappig vond ik het daarquote:
De Noorse NS heet NSB. Ook even wennen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:07 schreef UIO_AMS het volgende:
De afkorting van de Universiteit van Antwerpen Management School is UAMS. Bijna goed.
Da's andersom ook zo: de partij die in Nederland NSB heette, heette in Noorwegen NS.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:53 schreef k_man het volgende:
[..]
De Noorse NS heet NSB. Ook even wennen.
Heb toch niks te zoeken in dat Skippy-landquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:50 schreef flipsen het volgende:
Wel jammer van die laatste dameEn je weet dat je vanaf nu Australie niet meer inkomt na het posten van dit filmpje he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Belgi, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik zal voorstellen om de 2014 editie van i2cs in Argentinie te houdenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:37 schreef flipsen het volgende:
Ik wacht geduldig af hoor...
En Vogue, nog iets van BsAs kunnen zien?
Internet en schrijvende media?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:36 schreef flipsen het volgende:
Ik zit nu al op 150% tov geheel vorig jaar, dus ik mag niet klagen. Maar het advertentiebudget is ook wel flink omhoog gegaan dit jaar.
quote:
Nederlands?quote:Vertaling van het Spaans in het Nederlands
Fuck shit
Ik gok dat het een gevolg van het eerste woord is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |