Alleen geldig voor een eenmalige heen- en terugreis met 1 augustus 2010 als uiterste geldigheidsdatum. Retourdatum hoeft niet dezelfde dag te zijn als de vertrekdatum, dus u kunt bijvoorbeeld lekker met z'n tweeen een weekendje shoppen!
Ik heb de kaartjes ontvangen na medewerking aan een marktonderzoek van NS Hispeed, maar ik heb zelf geen tijd i.v.m. vakantie. Ophalen in Utrecht of Rotterdam of verzending per post na betaling.
Je moet toch zitplaatsen reserveren in de ICE? Hoe werkt dat dan met deze kaartjes, aangezien de datum open is?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
Deze kaartjes zijn niet zitplaatsgebonden, je kunt dus zitten waar je wilt. Let er dan op of iemand anders de zitplaats waar je wilt gaan zittten niet al heeft gereserveerd, dit is te zien aan de tekst boven de stoel. Er staat dan met rode letters op een digitaal scherm al 'Utrecht - Duisburg' bijvoorbeeld. Ik ben bereid om te zakken in prijs, dus wie doet een goed bod?
Op zaterdag 26 juni 2010 08:52 schreef Nielsch het volgende: Ik zou wel willen, maar ben sinds kort bang om met de trein te reizen in verband met zure linkschmensen, dus dat doe ik maar niet meer
Nieuwe prijs: ¤100 Dat komt dus neer op ¤25 per persoon per enkele reis op het hele traject! Je hoeft dus niet per se helemaal naar Frankfurt, maar je kunt ook nog onderweg uitstappen.