water, fietsen, waterfietsen...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mij dat als klein kind interesseerde maar veel succes met de opvoeding van je kinderen
En toch waren je vakanties geweldigquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
water, fietsen, waterfietsen...
dat was alles toen
Jij kan je wel meer niet voorstellen, maar ik denk niet dat een nacht in een suite een kind voor het leven verpestquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan me niet voorstellen dat mij dat als klein kind interesseerde maar veel succes met de opvoeding van je kinderen
Kamperen is juist tof omdat je dan eigenlijk gewoon buiten slaapt. Je hoort de krekeltjes en de vogeltjes, je ruikt de bomen, etc. Verder heb je de mogelijkheid om zelf je potje te koken voor je tent wat ook wel iets heeft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:25 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Is dat typisch iets voor mij of hebben meer mensen daar last van: na tientallen jaren van noodgedwongen kamperen, krijg je mij nu echt met geen mogelijkheid meer op een luchtbed of in een tent.
Gelukkig dat ik nu een keus heb, en die valt bijzonder erg uit in het voordeel van hotel met bijbehorende luxe.
Dat heb ik al als ik thuis met het raam open slaapquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef SeLang het volgende:
[..]
Kamperen is juist tof omdat je dan eigenlijk gewoon buiten slaapt. Je hoort de krekeltjes en de vogeltjes, je ruikt de bomen, etc. Verder heb je de mogelijkheid om zelf je potje te koken voor je tent wat ook wel iets heeft.
Als je de hele dag fietst dan zou ik ook liever voor een hotelletje gaan. Je rust dan toch beter uit dan in een krap tentje op een dun matrasje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik me de laatste tijd vaker een klein hotelletje permiteer. Vaak van het type 4-5 kamers boven een wegrestaurant. En dan afgaan op het aantal vrachtwagens voor de deur, hoe meer, hoe meer waar voor je geld.
Niet iedereen heeft die luxequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat heb ik al als ik thuis met het raam open slaap
ik zie van dichtbij wat te veel luxe voor schade aanricht maar ik wens veel kennis toequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:01 schreef Fogel het volgende:
Het wil blijkbaar niet doordringen dan 1 nacht in een suite geen permanente traumas op zal leveren, je ziet me nergens schrijven dat we er de hele vakantie zaten.
Is 4 dagen achter elkaar verschillende pretparken bezoeken ook slecht voor kinderen volgens jullie?
Zullen we deze "discussie" overigens naar OUD verplaatsen?
Bedoel je nu jezelf hiermee?!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..] ik zie van dichtbij wat te veel luxe voor schade aanricht maar ik wens veel kennis toe
Woon je niet ergens in een klein stadje oid?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft die luxe
Misschien ben jij zelfs wel blij als je eens een keertje niet wakker wordt van het lawaai van die kut vogels
Provinciestadje, 240.000 inwonersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:32 schreef Individual het volgende:
[..]
Woon je niet ergens in een klein stadje oid?
Ik had wel een das in m'n tuinquote:Het ergste van de buitengeluiden die ik hoor is dat vreemde geschreeuw van vossen soms. De vogeltjes zijn rustgevend en dan woon ik nog in de grote stad ook.
Vertel het je council; die vinden het leuk om sluiproutes te sluiten. Of maak er nog een paar potholes bij. Op veel Britse wegen hoef je alleen even hard te stampen..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:59 schreef SeLang het volgende:
Ik had wel een das in m'n tuin, tot mijn stomme verbazing. Maar s'morgens word ik helaas niet wakker met fluitende vogeltjes maar vooral auto's die langsrijden. Ik woon niet aan een grote weg maar wel langs een populaire sluiproute.
nu ben ik wel erg nieuwsgierig gewordenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:13 schreef flipsen het volgende:
Hey, we dwalen af! Ik heb het juiste antwoord nog niet gezien
Vogue?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 16:13 schreef flipsen het volgende:
Hey, we dwalen af! Ik heb het juiste antwoord nog niet gezien
Leuk hè zo' n nieuwe userquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bedoel je nu jezelf hiermee?!![]()
Wil je er over praten?
Heb je er al een R&P topic over geopend?
Wat erg zeg. Echt verschrikkelijk.Ik wens je veel wijsheid en sterkte toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |