Airfrance heeft een eigen busservice 'Les Cars Air France'quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:12 schreef Fogel het volgende:
Ik moet waarschijnlijk volgende maand een keer naar Frankrijk toe, naar een plek die vlakbij het vliegveld Orly ligt. Heeft iemand ervaring met de route CDG-ORY per bus/trein/taxi/waterfiets? Want het vliegveld lijkt (met uitzondering van enkele dagen met Norwegian via Oslo) nogal lastig bereikbaar te zijn per vliegtuig vanaf hier (2x overstappen minimaal).
Goede tip! Maar ik kan nergens vinden hoe lang zo'n bus er over doet, da's minimaal net zo relevant als hoe vaak ze vertrekken. In Engeland had ik vorige maand de "leuke" verrassing dat de busrit 3 uur over een traject deed wat ook in anderhalf uur kan en er was niet eens file (wat in rond Parijs natuurlijk wel veel voorkomt).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:57 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Airfrance heeft een eigen busservice 'Les Cars Air France'
http://videocdn.airfrance.com/cars-airfrance/index_en.html
Is dat typisch iets voor mij of hebben meer mensen daar last van: na tientallen jaren van noodgedwongen kamperen, krijg je mij nu echt met geen mogelijkheid meer op een luchtbed of in een tent.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
En je kunt natuurlijk nog een beetje afwegen tussen compacter/lichter <--> robuster. Die van mij is vooral compact/licht (moet mee in een rugzak met tent, kookspullen, etc). Als je er niet teveel mee hoeft te sjouwen dan zou ik voor ietsje dikker materiaal gaan. (ik heb trouwens nog geen lek gehad).
maar hoezo krijg je de lokale sfeer beter mee als je met 3 Fransen en 4 Denen op een Thaise hostelzaal ligt ??quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie de lol van luxe hotels niet echt in, zeker niet tijdens een rondreis. Een luxe hotel vind ik alleen maar noodzaak als je ergens bent voor je werk. In alle andere gevallen is het vooral leuk om de lokale sfeer mee te krijgen.
Maar kamperen is natuurlijk wel weer het andere uiterste. Alhoewel dat ook best heel erg leuk kan zijn!
Ik moet zeggen dat ik me de laatste tijd vaker een klein hotelletje permiteer. Vaak van het type 4-5 kamers boven een wegrestaurant. En dan afgaan op het aantal vrachtwagens voor de deur, hoe meer, hoe meer waar voor je geld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:03 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie de lol van luxe hotels niet echt in, zeker niet tijdens een rondreis. Een luxe hotel vind ik alleen maar noodzaak als je ergens bent voor je werk. In alle andere gevallen is het vooral leuk om de lokale sfeer mee te krijgen.
Maar kamperen is natuurlijk wel weer het andere uiterste. Alhoewel dat ook best heel erg leuk kan zijn!
Toch is een suite (met eigen terras) in een hotel ook niet verkeerd, en al helemaal niet als de vergadderruimtes in het (conference) hotel in de zomer zijn omgebouwd tot speelruimtes.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Met kinderen wint de camping van alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |