Ben zelf wat kleiner ja (tegen de 180 ofzo). Maar kort of lang, iedereen heeft zijn plus en minpunten. Hier wordt alleen zo denigrerend gesproken over kleine mannen, lange mannen zijn ook niet altijd perfect.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:50 schreef Bonzai. het volgende:
Hmm, heb hier ook eens een topic over gemaakt, een weekje geleden ofzo (oh zie dat ie al aan deeltje 3 zit).
Anyways, ik had er nog bijgezet "maak er geen kleine mensen vs grote mensen bashtopic van". Uiteraard was dit niet te vermijden.
En ook hier zie ik het weer. Ik veronderstel dat draaijer groot is, en dat schenkie en ddw klein zijn?
Wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben zelf wat kleiner ja (tegen de 180 ofzo). Maar kort of lang, iedereen heeft zijn plus en minpunten. Hier wordt alleen zo denigrerend gesproken over kleine mannen, lange mannen zijn ook niet altijd perfect.
1.80 is toch niett klein eerder een goede lengte. 1.85 is ook nog wel okay. Maar langer? Dan zie je meteen dat die mensen deformaties hebben net als een karikatuur.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:59 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben zelf wat kleiner ja (tegen de 180 ofzo). Maar kort of lang, iedereen heeft zijn plus en minpunten. Hier wordt alleen zo denigrerend gesproken over kleine mannen, lange mannen zijn ook niet altijd perfect.
True, check mijn fobo. Wat een karikatuurquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
1.80 is toch niett klein eerder een goede lengte. 1.85 is ook nog wel okay. Maar langer? Dan zie je meteen dat die mensen deformaties hebben net als een karikatuur.
Jouw hoofd is best wel breed imho. Als je dan ook nogeens 1.95 bent en alles groeide evenredig mee. Als ik je op straat tegen zou komen zou mijn reactie zijn: DAMNNNN! (and not in a positive way)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:33 schreef draaijer het volgende:
[..]
True, check mijn fobo. Wat een karikatuur
Wat een zeikerd ben jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jouw hoofd is best wel breed imho. Als je dan ook nogeens 1.95 bent en alles groeide evenredig mee. Als ik je op straat tegen zou komen zou mijn reactie zijn: DAMNNNN! (and not in a positive way)
Zijn lengte is volgens mij het enige waar hij geen issues mee heeft. Kun je raden hoe hij in andere topics isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:35 schreef Syr het volgende:
[..]
Wat een zeikerd ben jeissues met je eigen lengte?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:11 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zijn lengte is volgens mij het enige waar hij geen issues mee heeft. Kun je raden hoe hij in andere topics is
Stevig gebouwd ja. Echt een plus. Me too bro!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ben ook iets van 1.75..Maar ik ben redelijk stevig gebouwd.
Wat klein! En toch een minpunt als een vrouw langer dan 1.70 isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ben niet lang nee. iets van 1.72 - 1.75 ofzo? Maar mijn lengte heb ik dan weer geen issues mee inderdaad.
Ik ben groot genoeg om een man van 2M aantevallen vanachter.. Lomp en groot, wat wil ie dan doen nou nou? Alsof een kleintje van 1.70 niet genoeg spiekracht zou bezitten om iemand kwaad te doen.
Nee serieus. Ik vind mijn lengte okay, ik zou wat langer willen zijn ja. Maar ik ben er van bewust dat ik veel kan met mijn lichaam. (effe afgezien van een mooi uiterlijk en mooie vrouwen kunnen daten enzo, dat dan weer niet)
Ik bedoelde dat sommige vrouwen niet te lang moeten zijn anders zijn ze voor het oog niet mooi meer. Er zijn bepaalde features die dan te groot worden. 1.75 is nog wel een mooie lengte. En wat mij betreft zou ik het niet zo erg vinden als ik ooit een vriendin aan de haak zou slaan dat langer is dan 1.70. Al zou ze 1.85 zijn. Ik pas er toch tussen? Nee serieus. Het enige waar ik zelf een issue mee heb is mijn eigen uiterlijk. Als ik daar tevreden mee ben maakt mijn lengte me eigenlijk niet veel uit. Ik denk dat ik dan heus wel een meisje aan de haak zou kunnen slaan. Ik heb zat kleinere mannen gezien met een leuk meisje ernaast dus voor mij zou dat ook geen issue moeten zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:47 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Wat klein! En toch een minpunt als een vrouw langer dan 1.70 isDan heb je toch dergelijk een issue ermee
Mannen kleiner dan 1.85 kan ik ook gewoon echt niet aantrekkelijk vindenBen zelf 1.75
yja, pick your fights zou ik zeggen. Je bent klein en stevig en je zou mij uitlachen. Die plaat voor je kop is dus net zo dik als je bouwquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jouw hoofd is best wel breed imho. Als je dan ook nogeens 1.95 bent en alles groeide evenredig mee. Als ik je op straat tegen zou komen zou mijn reactie zijn: DAMNNNN! (and not in a positive way)
Hij weet zelf ook wel dat ie lelijk en onsuccesvol is hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 13:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
yja, pick your fights zou ik zeggen. Je bent klein en stevig en je zou mij uitlachen. Die plaat voor je kop is dus net zo dik als je bouw
Jij bent geen datingmateriaal voor vrouwen. Misschien maak je een kans als je financieel mega succesvol bent. Ik vrees dat dat ook al geen optie voor je is. Duslach jij me maar lekker uit.![]()
Die comeback heeft ie ruim een dag over lopen nadenkenquote:Op zondag 20 juni 2010 13:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
yja, pick your fights zou ik zeggen. Je bent klein en stevig en je zou mij uitlachen. Die plaat voor je kop is dus net zo dik als je bouw
Jij bent geen datingmateriaal voor vrouwen. Misschien maak je een kans als je financieel mega succesvol bent. Ik vrees dat dat ook al geen optie voor je is. Duslach jij me maar lekker uit.![]()
Helaas knul. Ik heb meer te doen dan wachten totdat een obesitas persoon mij een hakje wil zetten. I am touchedquote:Op zondag 20 juni 2010 14:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die comeback heeft ie ruim een dag over lopen nadenken
Val je echt op kleine mannen omdat ze klein zijn of omdat het gewoon zo geschiedde?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:30 schreef Perruche het volgende:
Ik val op kleine mannen. Al m'n exen (m.u.v. m'n eerste vriendje) waren ongeveer net zo lang als ik. En ik ben 1.72.
Ik ben 1.70quote:Op zondag 20 juni 2010 14:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Val je echt op kleine mannen omdat ze klein zijn of omdat het gewoon zo geschiedde?
@Ripley: en hoe lang ben jij zelf (gewoon uit nieuwsgierigheid) ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |