Nee hoor. Ik vond Ali B. een vermakelijke gast die ook nog wat te melden had.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:38 schreef Kwaliteit het volgende:
Alles beter dan Ali B
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond Ali B. een vermakelijke gast die ook nog wat te melden had.
Hebben ze geleerd van Elia.quote:
eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vond Ali B. een vermakelijke gast die ook nog wat te melden had.
Ja, dat vond ik. Hij is fresh en maak leuke grappen.quote:
Neem jij het serieus dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens Johan is het WK een evenement.²
Oh nee hé. De meest nare man die ik ooit heb gezien. Ontzettend veel kapsones en ik denk dat hij af en toe een lijntje snuift.quote:
Ja, Karim Touzani. Je kunt hem samen met Ali B. boeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:54 schreef Masterboy het volgende:
Touzani ofzo?
ik moest meteen lachen toen Wilfred de naam zeiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:58 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
en volgens mij had niemand het aan tafel door![]()
volgens mij niet, karim was een clubvoetballer, deze had volgens mij een andere voornaam?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, Karim Touzani. Je kunt hem samen met Ali B. boeken.²
ja, Derk Johansenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:05 schreef frensje het volgende:
[..]
ik moest meteen lachen toen Wilfred de naam zei![]()
en idd. niemand had het door
Nee, terecht. Straks gaat iedereen leuk willen doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:07 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ja, Derk Johansen![]()
slecht dat Wilfred dat niet opmerkte toen ie het hardop voorlas....
ja, jammer genoeg hebben ze geen redactie die elk binnenkomend mailtje eerst even controleren........quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee, terecht. Straks gaat iedereen leuk willen doen.
Je hebt gelijk, sorry. Naam is Soufiane.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:06 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
volgens mij niet, karim was een clubvoetballer, deze had volgens mij een andere voornaam?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |