1 2 3 4 5 6 7 | 16.00 – 19.00 uur De 538 Middagshow 17.00 – 18.00 uur Ontvangst voor VI Oranje 18.00 – 19.00 uur Live VI Oranje 19:00 – 20.30 uur BBQ 20.30 – 22.30 uur Wedstrijd kijken 22.30 – 23.30 uur Live VI Oranje met entertainment |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 10 juni: Jan Smit 11 juni: Jon Allen 12 juni: Alain Clark 13 juni: Vanessa Amorosi 14 juni: Di-rect 15 juni: Stevie-Ann 16 juni: Go Back To The Zoo 17 juni: A Silent Express |
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, hebben jullie dat nou ook dat je moet lachen om Gijp ongeacht wat hij zegt?²
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, hebben jullie dat nou ook dat je moet lachen om Gijp ongeacht wat hij zegt?²
Ik denk niet dat hij snel financieel onafhankelijk zal zijn, wanneer je kijkt wat hij per maand aan alimentatie moet overmaken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan Derksen is volgens mij onlangs financieel onafhankelijk geworden, want hij is zo ontzettend leuk én aardig geworden.²
Volgens mij vindt Johan het wel gezellig. Beetje voetbal kijken en er dan twee keer per dag wat over zeggen zonder dat je bepaalde prestaties moet leveren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Johan Derksen is volgens mij onlangs financieel onafhankelijk geworden, want hij is zo ontzettend leuk én aardig geworden.²
Zijn kinderen zullen inmiddels wel 18+ zijn, daar hoef je toch niets meer voor te payen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:53 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij snel financieel onafhankelijk zal zijn, wanneer je kijkt wat hij per maand aan allimentatie moet overmaken.
Je hebt ook gewoon partner-alimentatie en dat heeft weinig met kids van doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn kinderen zullen inmiddels wel 18+ zijn, daar hoef je toch niets meer voor te payen?²
Ik vind het vooral irritant dat hij structureel weigert er enige uitleg over te geven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef bascross het volgende:
''BansheeBoy' is overigens wel ontzettend irritant met zijn kut smileys. Kan die kneus gebanned worden?![]()
Oh natuurlijk. Maar euh, in een land waar de vrouwen mannelijker zijn dan de mannen dankzij de emancipatie zou zoiets toch niet meer moeten kunnen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:59 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon partner-alimentatie en dat heeft weinig met kids van doen.
Bij vi oranje ziet ze er een stuk leuker uit zeg, was me nooit opgevallen dat ze zulke lelijke tanden had..quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef Mistbank het volgende:
[ afbeelding ]
Zo met dit assistent-boekhouder uiterlijk, spreekt ze me totaal niet aan.
Het is ook niet per definitie zo dat de man betaalt. De meest draagkrachtige van de twee betaalt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Maar euh, in een land waar de vrouwen mannelijker zijn dan de mannen dankzij de emancipatie zou zoiets toch niet meer moeten kunnen?²
Het is zijn ding, het is triest, maar hij blijft volhouden. Het slaat ook nergens op maar oké, wat hij wil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:59 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat hij structureel weigert er enige uitleg over te geven.
Soort kloon van Tong80.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is zijn ding, het is triest, maar hij blijft volhouden. Het slaat ook nergens op maar oké, wat hij wil.
Dat is vaak met die girls. Op tv zien ze er sensueel uit, maar als je naast ze wakker wordt in de smuft aroma dat ze produceren wil je weleens van mening veranderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Bij vi oranje ziet ze er een stuk leuker uit zeg, was me nooit opgevallen dat ze zulke lelijke tanden had..
Oei je was bijna in zijn oeverloze getroll getrapt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het is ook niet per definitie zo dat de man betaalt. De meest draagkrachtige van de twee betaalt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Oei je was bijna in zijn oeverloze getroll getrapt.Goede reactie.
Ik geef je geen ongelijk... Ben alleen nog benieuwd of dat wk hoofdschieten ballenmeisje hyves oid heeftquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is vaak met die girls. Op tv zien ze er sensueel uit, maar als je naast ze wakker wordt in de smuft aroma dat ze produceren wil je weleens van mening veranderen.²
Ok. Bedankt voor je uitleg. Ik heb hier nooit mee te maken gehad, dus vergeef me mijn wellicht simpele vragen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het is ook niet per definitie zo dat de man betaalt. De meest draagkrachtige van de twee betaalt.
Nou, het was niet veel. Het lijkt wel alsof hij niet verder dan 3 zinnen met aan het eind wat gebrabbel kan komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Goede uitzending.Derksen en Ali waren lachen.
En wat er uit Wim Jonk kwam was wel goed.
Zou Willem Jonk ook lezingen geven?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, het was niet veel. Het lijkt wel alsof hij niet verder dan 3 zinnen met aan het eind wat gebrabbel kan komen.²
Dat lijkt me sterk, hij heeft ook niet echt zinnige dingen te zeggen. Hij was een goede intelligente voetballer, maar in zijn uitingen komt hij écht te kort (voor de top).quote:
Zeker, jammer alleen dat ik hem al helemaal heb gezien. Echt, het kan me eigenlijk niet lang genoeg duren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:16 schreef Mistbank het volgende:
Willem is heerlijk bescheiden, maar niet vermakelijk
Het staat online.. is toch lekker man, ff liggen en kijken.
Dwars door een ban heen posten is toch wel knap. Of delen ze hier nu ook al subforum-afhankelijke bans uit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef bascross het volgende:
Sinds ''BansheeBoy'' in deze reeks mee post is het niet leuk meer. Ik mis de oude topics zonder die retard.
Ja. Die man is zó aanstekelijk. Bij de anekdote van Van Hanegem over die strepen op z'n shirt waarbij van Hanegem zich afvroeg of hij z'n camera verloren was moest ik gewoon lachen terwijl het kwartje pas echt later viel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja. Die man is zó aanstekelijk. Bij de anekdote van Van Hanegem over die strepen op z'n shirt waarbij van Hanegem zich afvroeg of hij z'n camera verloren was moest ik gewoon lachen terwijl het kwartje pas echt later viel.
Dit is precies wat ik bedoel. Hij is ook écht de enige die ik ken met die kwaliteiten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja. Die man is zó aanstekelijk. Bij de anekdote van Van Hanegem over die strepen op z'n shirt waarbij van Hanegem zich afvroeg of hij z'n camera verloren was moest ik gewoon lachen terwijl het kwartje pas echt later viel.
Kun jij idd iets van lerenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou het eigenlijk ook zo leuk zijn zonder Gijp? Ik denk nl. van niet. Het mooie van Gijp is zijn humor, zijn aanstekelijke lach en zijn kijk op voetbal. Hij heeft er verstand van en dat maakt me fresh.²
Eens gelijks.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma vind ik tot nu toe vermakelijker dan de wedstrijden
Over het algemeen zeker ja. Ik denk dat er misschien dit hele toernooi een stuk of 5 wedstrijden gespeeld worden die vermakelijker zijn dan een goede uitzending van VI Oranje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:41 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma vind ik tot nu toe vermakelijker dan de wedstrijden
Vind ik ook. Intelligente vent. Kan wel om hem lachen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:41 schreef KissXSis het volgende:
Ali is toch grappig joh, ik snap het gezeur hier niet zo. Beetje overdreven soms misschien, maar wel een goede gastEn ook echt wel slim, dat zie je wel als je er doorheen kijkt
* KissXSis does a little bit of virtual dancingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:01 schreef DrDentz het volgende:
Daar had Prem ook een beetje last van. Hij deed er zelfs een dansje bij.
[Forum] banmeldtopicquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef bascross het volgende:
''BansheeBoy' is overigens wel ontzettend irritant met zijn kut smileys. Kan die kneus gebanned worden?![]()
En wat zijn die?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is ook borrelpraat
Wat het populairst is af te meten aan de kijkcijfers
Nee, kost een muntje.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:06 schreef Sethje het volgende:
[..]
En wat zijn die?
Een vraagje aan mensen die al bij VI Oranje zijn geweest, is het bier daar ook voor niks, net als bij de reguliere uitzendingen ?
Nou ja, zo af en toe zien ze het echt wel goed hoor en worden er echt wel zinnige dingen gezegd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:14 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
VI Oranje moet je dan ook niet kijken voor de zinnige opmerkingen over voetbal.
Om Johan kan ik het meeste lachen. Hij is de ware koning. Gijp is daarentegen ook onmisbaar met zijn lach.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou het eigenlijk ook zo leuk zijn zonder Gijp? Ik denk nl. van niet. Het mooie van Gijp is zijn humor, zijn aanstekelijke lach en zijn kijk op voetbal. Hij heeft er verstand van en dat maakt me fresh.²
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:12 schreef KissXSis het volgende:
Ik ben een combinatie van Hirsi Ali en Geert Wilders
en mn haar is fresh
Het speelt ook een rol dat Sportzomer direct volgt na de wedstrijden op dezelfde zender. Wanneer de laatste wedstrijd om 18:00 zou zijn en de mensen moeten om 22:30 de tv weer aanzetten en kiezen tussen Rtl en Ned1, dan zul je al weer andere cijfers zien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sportzomer dus zeg maar 400% zo populair als VI oranje
Geniaal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:06 schreef NJ het volgende:
[..]
En je originele account kan nu over drie weken mailen.
Niet fokken met BSB, ik ben het bijna altijd oneens met hem, maar het is wel een authentieke user!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef bascross het volgende:
Sportzomer is voor iedereen die voetbal enorm serieus neemt en graag mensen ziet analyseren die vooral zichzelf ook serieus nemen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sportzomer dus zeg maar 400% zo populair als VI oranje
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet fokken met BSB, ik ben het bijna altijd oneens met hem, maar het is wel een authentieke user!
Je overschat Sportzomer. Ik had voor het WK besloten om VI Oranje live te zien op tv en Sportzomer terug te kijken op internet. Na twee uitzendingen ben ik afgehaakt. Qua analyses is het niveau niet hoger dan VI, de reportages zijn saai en bovendien zitten dezelfde reportages in het WK Journaal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:15 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Sportzomer is voor iedereen die voetbal enorm serieus neemt en graag mensen ziet analyseren die vooral zichzelf ook serieus nemen.
En toch 1 miljoen kijkers iedere dagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Je overschat Sportzomer. Ik had voor het WK besloten om VI Oranje live te zien op tv en Sportzomer terug te kijken op internet. Na twee uitzendingen ben ik afgehaakt. Qua analyses is het niveau niet hoger dan VI, de reportages zijn saai en bovendien zitten dezelfde reportages in het WK Journaal.
Echt een kut programma.
Ja idd. Maar toch worden daar de programmas op ingeschat tussen top en flop, terwijl een zogenaamde flop toch best een goed programma kan zijn en andersom.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:37 schreef bascross het volgende:
SBS trekt ook geregeld 1 miljoen+ kijkers. Bovendien heb ik al vaker aangegeven dat de manier waarop kijkcijfers worden berekend lachwekkend is. 1300 mensen ofzo met een kastje die moeten instellen waar ze naar kijken en met hoeveel man. Amateurisme ten top.![]()
![]()
![]()
![]()
Leg je dat Sjek van Gelder dan ook eventjes uit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:47 schreef Zipportal het volgende:
Voor een zender als RTL7 is 300.000 - 500.000 goed genoeg. Als VI Oranje op RTL4 zou zitten, zouden ze ook meer kijkcijfers trekken. Is allemaal uitgezocht en Johan had dit ook onlangs een keertje gezegd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:29 schreef bascross het volgende:
[..]
Je overschat Sportzomer. Ik had voor het WK besloten om VI Oranje live te zien op tv en Sportzomer terug te kijken op internet. Na twee uitzendingen ben ik afgehaakt. Qua analyses is het niveau niet hoger dan VI, de reportages zijn saai en bovendien zitten dezelfde reportages in het WK Journaal.
Echt een kut programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |