Het is ook niet per definitie zo dat de man betaalt. De meest draagkrachtige van de twee betaalt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Maar euh, in een land waar de vrouwen mannelijker zijn dan de mannen dankzij de emancipatie zou zoiets toch niet meer moeten kunnen?²
Het is zijn ding, het is triest, maar hij blijft volhouden. Het slaat ook nergens op maar oké, wat hij wil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:59 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat hij structureel weigert er enige uitleg over te geven.
Soort kloon van Tong80.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het is zijn ding, het is triest, maar hij blijft volhouden. Het slaat ook nergens op maar oké, wat hij wil.
Dat is vaak met die girls. Op tv zien ze er sensueel uit, maar als je naast ze wakker wordt in de smuft aroma dat ze produceren wil je weleens van mening veranderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef voetbalkenner het volgende:
[..]
Bij vi oranje ziet ze er een stuk leuker uit zeg, was me nooit opgevallen dat ze zulke lelijke tanden had..
Oei je was bijna in zijn oeverloze getroll getrapt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het is ook niet per definitie zo dat de man betaalt. De meest draagkrachtige van de twee betaalt.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:03 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Oei je was bijna in zijn oeverloze getroll getrapt.Goede reactie.
Ik geef je geen ongelijk... Ben alleen nog benieuwd of dat wk hoofdschieten ballenmeisje hyves oid heeftquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is vaak met die girls. Op tv zien ze er sensueel uit, maar als je naast ze wakker wordt in de smuft aroma dat ze produceren wil je weleens van mening veranderen.²
Ok. Bedankt voor je uitleg. Ik heb hier nooit mee te maken gehad, dus vergeef me mijn wellicht simpele vragen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:02 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het is ook niet per definitie zo dat de man betaalt. De meest draagkrachtige van de twee betaalt.
Nou, het was niet veel. Het lijkt wel alsof hij niet verder dan 3 zinnen met aan het eind wat gebrabbel kan komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Goede uitzending.Derksen en Ali waren lachen.
En wat er uit Wim Jonk kwam was wel goed.
Zou Willem Jonk ook lezingen geven?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, het was niet veel. Het lijkt wel alsof hij niet verder dan 3 zinnen met aan het eind wat gebrabbel kan komen.²
Dat lijkt me sterk, hij heeft ook niet echt zinnige dingen te zeggen. Hij was een goede intelligente voetballer, maar in zijn uitingen komt hij écht te kort (voor de top).quote:
Zeker, jammer alleen dat ik hem al helemaal heb gezien. Echt, het kan me eigenlijk niet lang genoeg duren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:16 schreef Mistbank het volgende:
Willem is heerlijk bescheiden, maar niet vermakelijk
Het staat online.. is toch lekker man, ff liggen en kijken.
Dwars door een ban heen posten is toch wel knap. Of delen ze hier nu ook al subforum-afhankelijke bans uit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:09 schreef bascross het volgende:
Sinds ''BansheeBoy'' in deze reeks mee post is het niet leuk meer. Ik mis de oude topics zonder die retard.
Ja. Die man is zó aanstekelijk. Bij de anekdote van Van Hanegem over die strepen op z'n shirt waarbij van Hanegem zich afvroeg of hij z'n camera verloren was moest ik gewoon lachen terwijl het kwartje pas echt later viel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, hebben jullie dat nou ook dat je moet lachen om Gijp ongeacht wat hij zegt?²
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja. Die man is zó aanstekelijk. Bij de anekdote van Van Hanegem over die strepen op z'n shirt waarbij van Hanegem zich afvroeg of hij z'n camera verloren was moest ik gewoon lachen terwijl het kwartje pas echt later viel.
Dit is precies wat ik bedoel. Hij is ook écht de enige die ik ken met die kwaliteiten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Ja. Die man is zó aanstekelijk. Bij de anekdote van Van Hanegem over die strepen op z'n shirt waarbij van Hanegem zich afvroeg of hij z'n camera verloren was moest ik gewoon lachen terwijl het kwartje pas echt later viel.
Kun jij idd iets van lerenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou het eigenlijk ook zo leuk zijn zonder Gijp? Ik denk nl. van niet. Het mooie van Gijp is zijn humor, zijn aanstekelijke lach en zijn kijk op voetbal. Hij heeft er verstand van en dat maakt me fresh.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |