quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:19 schreef Houniet het volgende:
Die van mij doet weer raar, gloednieuw ding.
Ik ben er een beetje klaar mee.
Dan heb ik een nieuwere. 7915.9196 Beneluxquote:Op zondag 20 juni 2010 14:48 schreef Elvander het volgende:
Houniet,
Ik gebruik versie 7.450.9028 VGA black
Wat klote dat je Touch Hd het na een reparatie nog niet goed doet zeg, die van mij was na reparatie als nieuw....
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:10 schreef Drommelsch85 het volgende:
Niet om te zieken, maar Windows Mobile is bitkanker en absoluut niet meer van deze tijd, Android had de HD erg gesierd.
Ik krijg een nieuwe van HTC, dus dan mag je die van mij overnemen als ik hem heb ontvangen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:37 schreef Den2510 het volgende:
Nou, als iemand nog zijn htc touch hd kwijt wilt dan, stuur mij een pm
neem graag er een van jullie over
Niemand?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:07 schreef hoogie123 het volgende:
Als ik met mijn htc op internet op een thumbnail van een plaatje klik krijg ik het plaatje niet meer op groot formaat te zien maar alleen het vakje met linksboven de tekst 'figuur', wat doe ik fout?
De HD2 krijgt deze update niet. Er was in het begin een soort van gerucht, maar de meer legitieme bronnen waren duidelijk: De HD2 krijgt het niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, de HD2 krijgt een gratis upgrade naar WinMo7. Ik heb al wat kunnen spelen in een emulator. Maar volgens mij wordt het weer net zo traag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |