ik ook... maar ik weet niet zo goed hoe er af te halen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mooi
Maar stiekem vind ik acryl(of gel)nagels heel erg lelijk zo rond, sorry!
weken in nagellak remover en vijlen toch? Wil je vriendin die de opleiding doet het niet voor je doen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ook... maar ik weet niet zo goed hoe er af te halen.
en kan het geld nu niet echt missen om het professioneel te laten verwijderen.
Liever nog in pure aceton. Wel goed je handen insmeren paar dagen daarna, anders worden ze echt gortdroog...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:40 schreef moussy het volgende:
[..]
weken in nagellak remover en vijlen toch? Wil je vriendin die de opleiding doet het niet voor je doen?
ja, tegen betalingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:40 schreef moussy het volgende:
[..]
weken in nagellak remover en vijlen toch? Wil je vriendin die de opleiding doet het niet voor je doen?
Mailen? Nog niet betalen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:43 schreef Mss het volgende:
Hey, ik heb een invoice van TD, maar ze zijn mijn Aragon vergeten te verrekenen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
mat van de hema en daarna je handen invettenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Iemand nog tips voor een mooie pastel geel & blauw? 't Mag niet te veel glimmen anders moet ik er weer zo'n matt effect over doen en dat is weer net iets té mat. Ik ben niet zo van de glitters & glimmers
Lemon Fizz en Re-Fresh Mint van China Glaze? Re-Fresh Mint is alleen meer groenig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Iemand nog tips voor een mooie pastel geel & blauw? 't Mag niet te veel glimmen anders moet ik er weer zo'n matt effect over doen en dat is weer net iets té mat. Ik ben niet zo van de glitters & glimmers
Eraf halen is goedkoper als erop zetten he! In ieder geval bij mij wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ook... maar ik weet niet zo goed hoe er af te halen.
en kan het geld nu niet echt missen om het professioneel te laten verwijderen.
wtfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:54 schreef Chanty87 het volgende:
TDZitten ze te zeuren dat je geen 16oz remover kan bestellen ivm "dangerous goods" (ookal staat dat alleen bij de 32oz aangegeven) maar veranderen ze wel je bestelling van 1x16oz fles naar 4x4oz flesjes. Dat is toch gewoon precies hetzelfde alleen duurder voor mij?! Zeggen ze "sizes bigger than 8oz is not allowed" maar dan doen ze niet gewoon 2x8oz, welnee.
Is nu ineens m'n bestelling geannuleerd ookal had ik akkoord gegeven over de veranderde factuur en mag ik alles opnieuw gaan bestellen. Vraag ik waarom mijn bestelling is geannuleerd krijg ik als antwoord "Everything was cancelled. Please submit a new order online." WTF![]()
Wat zuur, ze heeft het toch zelf niet zo mooi gedaan..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, tegen betaling
nagellak remover en vijlen ja? its worth a try
idd fijne "vriendin"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat zuur, ze heeft het toch zelf niet zo mooi gedaan..?
Ja, een klein winkeltje hier, verkoopt ook Golden Rose, stripers en hele, Gekke ogenschijnlijk merkloze lakjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:45 schreef Holyme het volgende:
RenRen-, zo dan, goeie buit! Kan je CG gewoon in de winkel kopen? Nooit gewetenEn je hebt PM
Je kan ook gewoon in smoking gaan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben me toch een keurige french aan het lakken voor de sollicitatie van morgen
Hoe is het afgelopen op school?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb blauwe vingers. Leuk, blauwe nagellak er af halen.
Straks oranje lakken!
Wauw!quote:
Wat een mooie zachte tint groenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:49 schreef Linnie20v het volgende:
Even snel een mixje laten zien
Green Dream![]()
[ afbeelding ]
Ook al zo leuk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in smoking gaan!
[ afbeelding ]
Hahaha, briljant!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon in smoking gaan!
[ afbeelding ]
Mooie konad! Zit er prima op hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:31 schreef kieskleurig het volgende:
Even een foto en dan bijlezen![]()
Valt nog niet mee dat stempelen, maar vind het zo goed zat.
[ afbeelding ]
CG lavender lingo met coconut kiss gestempeld.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:31 schreef kieskleurig het volgende:
Even een foto en dan bijlezen![]()
Valt nog niet mee dat stempelen, maar vind het zo goed zat.
[ afbeelding ]
CG lavender lingo met coconut kiss gestempeld.
Haha leuk joh!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:00 schreef Joysa het volgende:
Ik vind em leuk gelukt kieskleurig!
Ik ga poging doen tot wk mani, heb al 5 bier op.. ben benieuwd
Edit: Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Valt me nog mee![]()
Dat doe je nog goed!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:00 schreef Joysa het volgende:
Ik vind em leuk gelukt kieskleurig!
Ik ga poging doen tot wk mani, heb al 5 bier op.. ben benieuwd
Edit: Eindresultaat:
[ afbeelding ]
Valt me nog mee![]()
Die tips zijn dus oranje, en niet rood, en sjah het is niet kleurecht.
Maar wel beetje werkproof![]()
Haha je wil mn rechterhand niet zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |