Erg leuke creaties Buzzquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef buzzwheedle het volgende:
Hello, daar ben ik weer is, heleboel topics gemist maar zo even snel de foto's scrollen.
Heb momenteel zulke slechte nagels dat ik er sinds tijden maar weer eens acryl op heb geknald, in de hoop dat ik dan als ze wat gegroeid zijn het splijtende deel er af kan vijlen.
Acrylen is niet helemaal netjes gegaan maar het zit wel stevig en dat is ook wat waard.
Dit waren mijn creaties:
[ afbeelding ]
nog zonder acryl, yellow polka dot
[ afbeelding ]
strandnagels
[ afbeelding ]
duochrome van nubar
[ afbeelding ]
wk nagels
[ afbeelding ]
claire's mood polish rose (zie er niet veel van)
Idd buzz, leuke creatiesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:03 schreef buzzwheedle het volgende:
thnx delta en mirannie
het mooie van acryl is dat het lang blijft zitten, en het gaat niet chippen, dus ik kan zo een week doen met een mani.
normaal doe ik er niet zo lang mee dan wil ik wel wat anders,maar als je het druk hebt is ut best handig
(2 kindjes aan de waterpokken tegelijk is vrij tijdrovend)
Echt erg leuk allemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef buzzwheedle het volgende:
Hello, daar ben ik weer is, heleboel topics gemist maar zo even snel de foto's scrollen.
Heb momenteel zulke slechte nagels dat ik er sinds tijden maar weer eens acryl op heb geknald, in de hoop dat ik dan als ze wat gegroeid zijn het splijtende deel er af kan vijlen.
Acrylen is niet helemaal netjes gegaan maar het zit wel stevig en dat is ook wat waard.
Dit waren mijn creaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
strandnagels
[ afbeelding ]
duochrome van nubar
[ afbeelding ]
wk nagels
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef mirannie het volgende:
Zoya Areetha bij het raam
[ afbeelding ]
Zoya Areetha zonder direct licht erop
[ afbeelding ]
Let niet op de verschrikkelijke nagelriemen. Als de lak straks goed droog is, ga ik smeren met vasseline, iets anders werkt bij mij toch niet.
Morgen ga ik ´m bestempelen met CG Harmony
Die gele zijn gaaaaf!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef buzzwheedle het volgende:
Dit waren mijn creaties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
strandnagels
[ afbeelding ]
duochrome van nubar
[ afbeelding ]
wk nagels
[ afbeelding ]
WOW!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef buzzwheedle het volgende:
*KNIP*Heel veel mooie foto's
Ja konad heeft er ook 1 geloof ik, maar ik wete neit of dat echt een voetbal is...Ik vind 'm supergoed gelukt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef buzzwheedle het volgende:
het is wel een voetbalplate, om de voetbal heen stond 1995, dus die maar effe verwijderd, ik kan hem ook nergens meer terugvinden op het net, was via ebay ooit
Dank je, we zijn de enige 2 hier geloof ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:08 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Echt erg leuk allemaalMaar je strandnagels vind ik wel de allerleukste!
[..]
Mooi kleurtje!
Ohohquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:32 schreef samsuus het volgende:
@ Tammy
Oranje is Sun Worshiper gemixed met een oranje van Etos. Ik vind die neon lakjes zo rot lakken (zacht uitgedrukt) Met een beetje 'normale' lak erdoor houd je wel de heftige kleur, maar het lakt een stuk beter!
Ik vind van wel ja ;-) Heb Kiwi Coolada ook en Punchy Pink van Essie en die vind ik ook beide erg vervelend lakken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:49 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ohoh
Dus die SW lakt kut? Gezellig, Ik weet niet of me dat gaat lukken, dat mixen hoor
Maar goed, ik ga er vandaag of morgen achterkomen
Ja da's deze met allerlei soorten 'ballen'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja konad heeft er ook 1 geloof ik, maar ik wete neit of dat echt een voetbal is...Ik vind 'm supergoed gelukt!
Ah, gaaf dat je ´m al binnen hebt!! Sinds er een keer een lakje is verdwenen, ben ik altijd benauwd of het pakje wel aankomt. Leuk om te horen dat jij er blij mee bentquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:04 schreef Stormqueen het volgende:
Hier ook geen neon problemenEn mirannie; ik ben op mijn werk, dus mobiel, dus text only, maar ik zal vanavond op de foto's reageren. Zelf heb ik indigo illusion op en het is liefde, kei bedankt nog
jouw swappie gaat in de lunchpauze op reisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ah, gaaf dat je ´m al binnen hebt!! Sinds er een keer een lakje is verdwenen, ben ik altijd benauwd of het pakje wel aankomt. Leuk om te horen dat jij er blij mee bent
Is ok hoor!! Kan toch geen vette holo´s op naar m´n werkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jouw swappie gaat in de lunchpauze op reiswas steeds te druk om postzegels te gaan halen
Wat snel allemaal!! Leukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:09 schreef Mirjam het volgende:
transdesign is binnen
wauw, opi wing it en catch me in your net zijn wel echt liefde
Wil je catch me in your net eens swatchen? Ik twijfel nog steedsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:09 schreef Mirjam het volgende:
transdesign is binnen
wauw, opi wing it en catch me in your net zijn wel echt liefde
*pakt nagelwiel*quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je catch me in your net eens swatchen? Ik twijfel nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |