Niet echt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, omdat je het antwoord zelf al wist.
Dat je een foto in je fobo hebt en allemaal chicks je gaan fobohosselenquote:
Oké.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet echt.Daarom vond ik het antwoord dat je erna wél gaf wel verhelderend.
Ja en je post 1x kk lelijke foto in US en gelijk 25 quotesquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat je een foto in je fobo hebt en allemaal chicks je gaan fobohosselen.
quote:
En als je een topic post is de fipo "pics of ga weg" en de volgende 3 pagina's alleen maar quotes van de fipoquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja en je post 1x kk lelijke foto in US en gelijk 25 quotes
Stel dat vrouwen mannen zouden regelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef Skylark. het volgende:
Stel dat de man- en vrouwverhouding op internet omgedraaid was.
Vivaforum.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat je een foto in je fobo hebt en allemaal chicks je gaan fobohosselen.
Dat gebeurd sowieso al.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel dat vrouwen mannen zouden regelen![]()
Dat gebeurt bij mij nou nooit.quote:
laat me ik ben geïmporteerd.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Stel dat vrouwen mannen zouden regelen![]()
Ik was met die chick in de kroeg, zij zo: We doen een tequila samenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:01 schreef Otis2.0 het volgende:
Oldschool mannen die weigeren een vrouw het initiatief te laten nemen![]()
Eckte man is een gentleman.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was met die chick in de kroeg, zij zo: We doen een tequila samen. Ik dacht al van kut, dus ik snel m'n resterende cash tellen; te weinig. Heeft zij betaald
. Ik me fucking sad voelen maar ik heb haar nu wel aangeboden om het goed te maken
.
Kanker man, geef mij maar Stef Bos.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:05 schreef wolvendagen het volgende:
Jammer dat ik niet kan zingen, want ik had het gezongen voor papa als ik het kon.
Ook goed. Ik luisterde deze toevallig.quote:
Mensen die dat niet doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:05 schreef Chuck_Norris het volgende:
Maar ik betaal nooit voor chicks die ik nauwelijks ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |