Nee, ik moet een boek schrijven.quote:
Als ik 20+ ben zou ik dus echt niet nog iemand willen ontmaagden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb niemand ontmaagd vandaag, dus minder dan de jouwe, maar wel de final episode van Dexter gekeken.
Mijn grote voorbeeld van de dag totdat ik morgen iets anders kijk.:P
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik veel. Iig niet eentje die er uitgelekt is.![]()
Ik weet het wel in volgend jaar april, dan maak ik wel foto's.
heb je d'r msn al?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik moet een boek schrijven.
En ik ben niet desperate voor seks maar ik wil wel graag een vriendin.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik 20+ ben zou ik dus echt niet nog iemand willen ontmaagden.
Ja, maar ik dacht als New Look ook in Alexandrium zit ben ik snel klaarquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zit in R'dam centrum en de Primark op Alexandrium.
[..]
[..]
Ja wat is dit nou weer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoelang heb ik nog dus?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou BP, nog 2-3 maanden of je moet een oude fiets gaan pakken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Moh neu. Ik vind het ook onhandig dat de Primark daar zit, echt wtf zo afgelegen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht als New Look ook in Alexandrium zit ben ik snel klaar. Ik ga niet naar centrum, da's kut.
GODVER!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou BP, nog 2-3 maanden of je moet een oude fiets gaan pakken.
Hoezo hij kan toch best iemand van 20-.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nou BP, nog 2-3 maanden of je moet een oude fiets gaan pakken.
Hahaha.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat loop je nou aandacht te trekken, kut indo.
Wud do you mean.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Skylark. het volgende:
Chuck wat is jouw plan mbt buffed zijn
Nog een ruimte 2 maanden dan ben ik 20.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo hij kan toch best iemand van 20-.
Toegevoegd maar verder nog niet geaccepteerd dus ik weet niet of zij nou gewoon amper online is zoals sommigen die ik ken, of dat ik de verkeerde heb. Maar ik ben pretty sure dat dit gewoon de juiste is.quote:
Ben je nu aan het cutten als je steeds hardloopt?quote:
Chuck en buffed zijnquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Skylark. het volgende:
Chuck wat is jouw plan mbt buffed zijn
Huh? Je zegt "Als ik 20+ ben zou ik dus echt niet nog iemand willen ontmaagden."quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo hij kan toch best iemand van 20-.
Ja man. En nog wel krachttraining erbij maar wel minder.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben je nu aan het cutten als je steeds hardloopt?
Zet het in je sig, hoevaak ik het wel niet gelezen heb.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Toegevoegd maar verder nog niet geaccepteerd dus ik weet niet of zij nou gewoon amper online is zoals sommigen die ik ken, of dat ik de verkeerde heb. Maar ik ben pretty sure dat dit gewoon de juiste is.
Dat origineel vind ik al kutquote:
HAHAHAHHAHAHAquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Chuck en buffed zijn![]()
![]()
Hoordeze,, spierballen
hij is niet moeders mooiste zie ik..
Ieder zijn of haar ding.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik moet het steeds herhalen, dit is echt de 10e keer dat ik het typ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Zet het in je sig, hoevaak ik het wel niet gelezen heb.
Vertel mij wat, toen ie laatst in de club hiero draaide was het waardeloos.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat origineel vind ik al kut(Verslavend edoch kanker aan je oren)
Die goedkope shit op 1:12 sloopt dit hele nummer, wat een bagger maakt Afrojack de laatste tijd ineens!
Nee man ik vind dat juist chill van 'm. Dirty dutch enzooquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat origineel vind ik al kut(Verslavend edoch kanker aan je oren)
Die goedkope shit op 1:12 sloopt dit hele nummer, wat een bagger maakt Afrojack de laatste tijd ineens!
Vandaag ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik moet het steeds herhalen, dit is echt de 10e keer dat ik het typ?
watquote:
Wat heb je nou weer gedaan?quote:
WATquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Japsnars het volgende:
Maar waarom cutten, zoveel spieren zie ik nog niet op je profielfoto?
Daarom dus cutten, dan word je droog en zie je spieren juist. Nu zijn ze verstopt onder vet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Japsnars het volgende:
Op die foto komen mijn spieren er niet gunstig uit =$quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Japsnars het volgende:
Vroeger had hij betere remixes:quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee man ik vind dat juist chill van 'm. Dirty dutch enzoo![]()
Maar ik zie ook geen vet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Daarom dus cutten, dan word je droog en zie je spieren juist. Nu zijn ze verstopt onder vet.
Aight.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Op die foto komen mijn spieren er niet gunstig uit =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |