Echt nietquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet
Dit is voor jou alleen net genoeg als voorafje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Big momma oe oe oe big big momma! (big city )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
Auto is nu echt weg. Vrijwaringsbewijs heb ik ook
Goed zo via Fok!?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
Auto is nu echt weg. Vrijwaringsbewijs heb ik ook
ben je voor...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Lowa
Ben er niet lang, ik ga straks lekker op de bank zuipen
Hoiquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:44 schreef Symphonic het volgende:
Lowa
Ben er niet lang, ik ga straks lekker op de bank zuipen
nog nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Weet je wat ik gisteren gekocht heb?
sorryquote:
kijk ze Fhaquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 023 goldfinger1963
02. 017 wel.o.k
03. 014 marcb1974
04. 013 Marijkezwolle
05. 012 Symphonic
06. 008 cablegunmaster
07. 007 Fha
08. 004 DaMart
09. 004 MPG
10. 004 JaniesBrownie
11. 003 friemelaar
quote:Top 100 van vrijdag 18 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 276 Symphonic
84. 085 suikertaartje
Succes!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 05:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag optreden.. eerst 6 uurtjes overwerkendaarna groningen voetbal en linea recta Eenrum
Goedemorgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:41 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Zo, ik ben weer wakker, geloof ik. Gisterenmiddag stortte mijn energieniveau een beetje in en was ik niet echt veel meer.
Ik voel me nu ook wel weer fit en de barstende koppijn van gisterenavond is ook verdwenen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenWhehehe, dat probleem had ik ook
Maar nu voel ik me wel weer redelijk fit
quote:Nog leuke plannen voor vandaag?
Fijn!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:48 schreef DaMart het volgende:
Ik voel me nu ook wel weer fit en de barstende koppijn van gisterenavond is ook verdwenen.
Sushiquote:Ik ga straks bij een vriend van me voetbal kijken... even kijken hoe Nederland Japan met 3-0 verslaat.
LLquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:15 schreef Ladylike het volgende:
mogguh mensen
mn weekend is vroeg begonnen
Vandaag lekker vrij
mupkequote:
Marcquote:
Llquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:15 schreef Ladylike het volgende:
mogguh mensen
mn weekend is vroeg begonnen
Vandaag lekker vrij
hier nietquote:
wokquote:
manliefquote:
wij gaan zo een schokbreker halen en dan gaat JF die en een wiellager in een fiat cinquecento zettenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga vandaag meer eens horren vervangenvoor als het ooit nog echt zomer wordt
symquote:
ik hoop voor jullie dat het morgen net zo'n weer is als nuquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
manlief
[..]
wij gaan zo een schokbreker halen en dan gaat JF die en een wiellager in een fiat cinquecento zetten
en daarna een verjaardag van een vriend
en morgen Spa Italia
ik ook, al ben ik blij dat ik een regenjasje voor de kleine heb en dat er paraplu's bestaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
[..]
ik hoop voor jullie dat het morgen net zo'n weer is als nu
de zalf werkt prima denk dat ik hem nog maar 2 dagen zal moeten gebruiken![]()
positief denkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ook, al ben ik blij dat ik een regenjasje voor de kleine heb en dat er paraplu's bestaanwat zou je zonder me moeten
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!![]()
[..]
Sushi![]()
Maar gezellig, alvast veel plezier!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sushi... daar zit vis in![]()
.
En staat dus op de lijst: dat eet ik echt niet!
gekkiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sushi... daar zit vis in![]()
.
En staat dus op de lijst: dat eet ik echt niet!
huhquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
Ah, mn bikinibovenstukje fungeert blijkbaar prima als lasso
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gekkie
ooit geprobeerd? aangezien in sushi veel smaakverschillen zitten neem ik toch aan dat er echt wel een smaak bijzit die ook jou papillen laat dansen
Ik dacht van veel dingen dat ik ze niet lustte, totdat ik ze op een andere manier bereid probeerde.
je bent gewoon een pitserquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zeer verfijnde culinaire smaak! Ik vraag in een restaurant ook altijd om de rauwkost maar weg te laten van mijn bord... dat blijft toch liggen.
er zijn echt heeel weinig dingen die ik niet eet.... Blauschimmelkaas en orgaanvlees, dan heb je zo'n beetje alles gehad. En er zijn wel dingen die ik wel lust maar bijna nooit eet omdat ik de hele dag last van hou, zoals zure haring, gerookte makreel en aardbeien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gekkie
ooit geprobeerd? aangezien in sushi veel smaakverschillen zitten neem ik toch aan dat er echt wel een smaak bijzit die ook jou papillen laat dansen
Ik dacht van veel dingen dat ik ze niet lustte, totdat ik ze op een andere manier bereid probeerde.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nou eenmaal een zeer verfijnde culinaire smaak! Ik vraag in een restaurant ook altijd om de rauwkost maar weg te laten van mijn bord... dat blijft toch liggen.
ik probeer tegenwoordig alles wel een keertje (als ik het niet lust kan ik het laten liggen).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn echt heeel weinig dingen die ik niet eet.... Blauschimmelkaas en orgaanvlees, dan heb je zo'n beetje alles gehad. En er zijn wel dingen die ik wel lust maar bijna nooit eet omdat ik de hele dag last van hou, zoals zure haring, gerookte makreel en aardbeien.
eeuwig zondequote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik woon misschien dichtbij het circuit, maar in de pits ben ik nooit te vinden hoor.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ah geen culinaire smaak bedoel je dus
dat is niet verfijnd, dat is beperktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, maar hij is gewoon verfijnd in de zin van 'datgene wat ik eet is duidelijk afgebakend'.
JF at steentjes...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ook altijd een alleseter geweest van kleins af aan.
Dat ik 6 was at ik aslakken enzo. Heerlijk
dan laat hem maar nooit bij nicole d'r kruidenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
De kleine is trouwens erg nieuwsgierig naar de smaken van mn kruiden
laatst kwam hij erachter dat zout niet echt zo lekker is, en chilipeper pikant
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:09 schreef Ladylike het volgende:
De kleine is trouwens erg nieuwsgierig naar de smaken van mn kruiden
laatst kwam hij erachter dat zout niet echt zo lekker is, en chilipeper pikant
marcquote:
Ik noem het verfijnd... dat klinkt leukerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat is niet verfijnd, dat is beperkt![]()
quote:JF at steentjes...
nja maakte ze schoon
we hebben de foto's als bewijs
gatverdammequote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er ooit achtergekomen dat zout op ijs niet lekker is. Ik was in Denemarken en daar hebben ze slagroom zonder suiker. op tafel stonden twee bakjes met witte korrels. Eentje was duidelijk zout, de ander leek op suiker. Dus daarvan strooide in een lepel over de slagroom... mensen aan tafel keken me raar aan, en ik dacht dat ze nog nooit iemand suiker over zijn suikerloze slagroom hadden zien strooien... maar na één hap kwam ik erachter dat ik rijkelijk grof zeezout over mijn slagroom en ijs had gestrooid.
dat snap ik ook nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap dat nog steeds niet, mensen die geen vis lusten
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap dat nog steeds niet, mensen die geen vis lusten
Wij gaan gewoon een keer all-you-can-eat Japans etenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel.
Kwestie van verschillende smaken. Ik heb in het verleden heus wel vis geprobeerd, maar vond het echt niet lekker, dus eet ik het nu helemaal niet meer. Ik stop dan liever voedsel in mijn mond waar ik wel van kan genieten.
Het is een hint dat je lui moet doen en eten moet bestellen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
Wil ik net schapboten gaan doen, breekt het hier even los
zeg dat welquote:
Net optijd droog.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een hint dat je lui moet doen en eten moet bestellen.
Told you..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Net optijd droog.
En ik leef nog, was bijna ook niet meer
Neem dan de film op RTL 5. Penelope Cruzquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Hier nog even gedag zeggen.
Vanaaf maar eens een keer geen voetbal maar Sister Act
Jeej ik ookquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Hier nog even gedag zeggen.
Vanaaf maar eens een keer geen voetbal maar Sister Act
Jij hebt niet verteld dat er hier in de straat een auto veels te hard zou rijden en ik die dus wat laat zagquote:
Wel dat je gewoon eten moest bestellenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt niet verteld dat er hier in de straat een auto veels te hard zou rijden en ik die dus wat laat zag![]()
![]()
Gaat ie over?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:44 schreef DaMart het volgende:
Net de DVD van The Lovely Bones bekeken. Wat een prachtige film is dat, zeg.
quote:
Klinkt goed jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
De film gaat over een 14-jarig meisje dat wordt vermoord. Vanuit het hiernamaals kijkt ze toe op haar familie en haar moordenaar, die bij de mensen die ze heeft achtergelaten niet bekend is. Aan de ene kant wil ze wraak op de moordenaar, maar ze wil ook dat haar familie rust vindt en haar dood accepteert.
Erg mooie film!
Films als Sister Act zijn heel erg mijn ding:Yquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neem dan de film op RTL 5. Penelope Cruz![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |