Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef Fha het volgende:
Taxi kan er elk moment zijn voor werk dus ik ga weer. Fijne avond allemaal![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 17-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 019 wel.o.k
02. 018 goldfinger1963
03. 017 marcb1974
04. 015 MPG
05. 013 DaMart
06. 009 Symphonic
07. 009 Fha
08. 006 friemelaar
09. 005 cablegunmaster
10. 003 skitzin
11. 003 Marijkezwolle
12. 002 JaniesBrownie
13. 002 Madridista
14. 001 -Maggie-
15. 001 KomtTijd...
16. 001 sararaats
quote:Top 100 van donderdag 17 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
015. 203 Dr_Flash
023. 164 suikertaartje
025. 153 Symphonic
het heeft wel zin, je bent er alleen snel klaar meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
het MPGen heeft vandaag ook weinig zin
Ach, morgen kun je weer uitrustenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:53 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
De enige dag in mijn vakantie dat ik er i.v.m. een afspraak om half acht uit moet, en dan lig ik daarvoor pas om 2 uur in bed na het stappen... niet handig.
Spasibo, a kak vy?quote:
moggûh,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:53 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
De enige dag in mijn vakantie dat ik er i.v.m. een afspraak om half acht uit moet, en dan lig ik daarvoor pas om 2 uur in bed na het stappen... niet handig.
Morgen wokquote:
je hebt ook geen geluk met die autoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen wok
Ik mag weer naar de garageGisteravond was opeens een van mijn gloednieuwe achterbanden bijna leeg, en de hele band was schoon... dus het ligt waarschijnlijk aan de band zelf, dat scheelt iets (want dan zou het me niets moeten kosten
), maar toch super balen
Nee hequote:
volhouden, er komt een tijd dat je alles gehad hebt en hij je niet meer in de steek laat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee heIk was gisteren zo verdrietig dat ik bijna overwoog em weg te doen
Maar ik vind em stiekem gewoon te leuk... En mijn pappie werkt in dezelfde stad als onze garage, dus die neemt em dan maandag mee. Ik pomp em nu elke dag wel even op, just to be sure... Bluh
Heb jij nog wat leuks in het verschiet de komende dagen? (even iets vrolijkers)
Marcquote:
quote:
quote:
heel snel klaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het heeft wel zin, je bent er alleen snel klaar mee
Waar zjin de dagen dat er meerdere topics per dag langs kwamen?
jij komt het nooit halenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:35 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Je post iedere ochtend een kopje koffie, maar je komt het nooit brengen
Waarschijnlijk word hij wel goed gekeurd, de garage is daarvoor gekwalificeerdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanmiddag met me auto naar de keuring![]()
en nou maar hopen dat hij goed wordt gekeurd
quote:
friemquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:04 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
[..]
Waarschijnlijk word hij wel goed gekeurd, de garage is daarvoor gekwalificeerd![]()
Of hij niet afgekeurd wordt is een andere zaak![]()
whehehequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:04 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
[..]
Waarschijnlijk word hij wel goed gekeurd, de garage is daarvoor gekwalificeerd![]()
Of hij niet afgekeurd wordt is een andere zaak![]()
wokquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
waarom moet ik vandaag naar een schip en niet gisteren of zo
wanneer is je schip eindelijk klaar ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
nou ben ik jaloers
![]()
![]()
Alhoewel, ik was gisteren op een schip en ga er zo dadelijk weer naar toe........................
Al ligt ie nog steeds droog
ruim ze friemelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:37 schreef friemelaar het volgende:
Volgende week gaan ze met de motor beginnen,
Als het goed is gaat ie eind volgende week terug 't water in![]()
(eventueel begin de week erop)
Vandaag is de grote "puinruimdag" , alle zaagafval en zaagsel opruimen zodat we komende week in het motorruim kunnen werken![]()
Ik ga d'r dan ook vandoor ben ik tenminste op tijd klaar
friemel zequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:37 schreef friemelaar het volgende:
Volgende week gaan ze met de motor beginnen,
Als het goed is gaat ie eind volgende week terug 't water in![]()
(eventueel begin de week erop)
Vandaag is de grote "puinruimdag" , alle zaagafval en zaagsel opruimen zodat we komende week in het motorruim kunnen werken![]()
Ik ga d'r dan ook vandoor ben ik tenminste op tijd klaar
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
omdat dat schip gister nog niet terug was in de haven
nou ben ik jaloers, ik wil ook een eigen bootquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
nou ben ik jaloers
![]()
![]()
Alhoewel, ik was gisteren op een schip en ga er zo dadelijk weer naar toe........................
Al ligt ie nog steeds droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |