Ik snap niet dat ze nog kunnen denken dat dat monster wel eens de waarheid spreekt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:08 schreef Felixa het volgende:
Dave Holloway is van de week nog op Aruba geweest om te zoeken n.a.v. die plattegrond die Joran aan Jaap had gegeven. Waarschijnlijk dat ze dit daarom nu aan hem vragen.
Niks gevonden natuurlijk...
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Tjonge, wat een treurnis. Het spijt me wel, maar ik vind dit filmpje echt beneden alle peil. Die tv-presentatrice loopt daar rond alsof ze een wildpark betreedt: "Ja kijkers, dit zijn échte gevangenen, kijk eens hoe dichtbij ze zijn..." alsof het gaat om wilde dieren. Dit is wat je noemt sensatie-tv op z'n laagst: de gevangenen zien hoe de cameraploeg likkebaardend rondloopt, en eigenlijk wil die tv-presentatrice steeds zeggen: "Ik ben nog niet verkracht, nog niet, beste kijkers, maar ik steek mijn hand nergens voor in het vuur, ik wéét dat ik groot gevaar loop, maar voor u, gewaardeerde kijker, dóe ik het toch maar mooi. Als ik dan verkracht moet worden, dan graag voor de goede zaak. En het informeren van u, beste kijker, is natuurlijk een goede zaak. We hebben het namelijk over Joran van der Sloot, de man die ons allemaal uit de slaap houdt. U heeft recht op alle details."
De gevangenen kijken toe, door de tralies, hoe de cameraploeg sensatiebeelden schiet. Ja, dat zal de veiligheid van Joran van der Sloot ten goede komen![]()
Ja, HIER woont Joran van der Sloot. HIER! En daar STA ik dus gewoon, hè? En DIT zijn de KLEREN van Joran van der Sloot. Herkent u dit shirt? Ja hè, dit shirt droeg Joran van der Sloot tijdens zijn arrestatie. En nu kunnen wij dus constateren dat hij diezelfde kleren nog steeds BEZIT. Ze zijn niet ritueel verbrand. Hij heeft ze ook niet opgegeten. Hij heeft ze gewoon bewaard. En ze hangen nu aan dit HAAKJE. Vlak naast zijn BED. Het is ongelooflijk, maar op dat bed ligt een MATRAS. Ik voel er even aan... jawel, beste kijkers, dit is inderdaad een MATRAS. Joran van der Sloot slaapt hier, in Castro Castro, op een MATRAS en dat hadden wij niet gedacht, wij hadden namelijk gedacht dat hij op een berg stront zou slapen. Nee, dus. Dat is niet het geval. Joran van der Sloot, het beest, loopt hier trouwens vlakbij rond. Ik kan hem niet zien, maar ik kan hem... voelen. Ik voel zijn energie, zijn beestachtige energie.
Het ontbreekt er nog maar aan dat ze haar onderarm in het strontgat steekt om te controleren wat zich daar bevindt aan FEITENMATERIAAL![]()
Dit is The Making Of A Celebrity.
Joran van der Sloot wordt door de Amerikanen gepresenteerd als een ster, hij is Larger Than Life - het Moordende Beest In Mensengedaante. Zouden we niet allemaal in de schoenen van deze presentatrice willen staan, zodat wij zijn kleren konden aanraken?!
Voorspelling: Joran van der Sloot wordt de eerste Criminele SupersterMet dank aan de Amerikaanse televisie
Er is nog niks bewezen door een rechter. Er kan nog altijd sprake zijn van doodslag, of een ander scenario. Het is een principekwestie hè.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Genoeg bewijs zo te zien .
[ afbeelding ]
Dat valt mee. Ik heb in Peru weleens in een slechter hotel gezetenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 02:21 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Hij is wel al goed gekleed voor Nederland - Japan zaterdag
Ongelofelijk, dat ze daar mogen filmen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat valt mee. Ik heb in Peru weleens in een slechter hotel gezeten
Doodslag kan het nooit worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er is nog niks bewezen door een rechter. Er kan nog altijd sprake zijn van doodslag, of een ander scenario. Het is een principekwestie hè.
Anders was het filmpje te kortquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:49 schreef Gia het volgende:
Waarom is dat drie keer hetzelfde fragmentje?
Helemaal mee eens. En hoe hypocriet die Amerikanen ook nog eens zijn: elke dag worden daar tig mensen vermist en bruut vermoord waar geen mens naar omkijkt of er aandacht aan besteed. Maar de zaak VdS wordt zo'n mediacircus, zelfs geen enkele seriemoordenaar heeft ooit deze aandacht gekregen terwijl USA er toch tig heeft voortgebracht. Raar volk die Amerikanen, ik vind het walgelijke verslaglegging en als journalist ben je dan een erg sneu figuur in mijn ogen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Tjonge, wat een treurnis. Het spijt me wel, maar ik vind dit filmpje echt beneden alle peil. Die tv-presentatrice loopt daar rond alsof ze een wildpark betreedt: "Ja kijkers, dit zijn échte gevangenen, kijk eens hoe dichtbij ze zijn..." alsof het gaat om wilde dieren. Dit is wat je noemt sensatie-tv op z'n laagst: de gevangenen zien hoe de cameraploeg likkebaardend rondloopt, en eigenlijk wil die tv-presentatrice steeds zeggen: "Ik ben nog niet verkracht, nog niet, beste kijkers, maar ik steek mijn hand nergens voor in het vuur, ik wéét dat ik groot gevaar loop, maar voor u, gewaardeerde kijker, dóe ik het toch maar mooi. Als ik dan verkracht moet worden, dan graag voor de goede zaak. En het informeren van u, beste kijker, is natuurlijk een goede zaak. We hebben het namelijk over Joran van der Sloot, de man die ons allemaal uit de slaap houdt. U heeft recht op alle details."
De gevangenen kijken toe, door de tralies, hoe de cameraploeg sensatiebeelden schiet. Ja, dat zal de veiligheid van Joran van der Sloot ten goede komen![]()
Ja, HIER woont Joran van der Sloot. HIER! En daar STA ik dus gewoon, hè? En DIT zijn de KLEREN van Joran van der Sloot. Herkent u dit shirt? Ja hè, dit shirt droeg Joran van der Sloot tijdens zijn arrestatie. En nu kunnen wij dus constateren dat hij diezelfde kleren nog steeds BEZIT. Ze zijn niet ritueel verbrand. Hij heeft ze ook niet opgegeten. Hij heeft ze gewoon bewaard. En ze hangen nu aan dit HAAKJE. Vlak naast zijn BED. Het is ongelooflijk, maar op dat bed ligt een MATRAS. Ik voel er even aan... jawel, beste kijkers, dit is inderdaad een MATRAS. Joran van der Sloot slaapt hier, in Castro Castro, op een MATRAS en dat hadden wij niet gedacht, wij hadden namelijk gedacht dat hij op een berg stront zou slapen. Nee, dus. Dat is niet het geval. Joran van der Sloot, het beest, loopt hier trouwens vlakbij rond. Ik kan hem niet zien, maar ik kan hem... voelen. Ik voel zijn energie, zijn beestachtige energie.
Het ontbreekt er nog maar aan dat ze haar onderarm in het strontgat steekt om te controleren wat zich daar bevindt aan FEITENMATERIAAL![]()
Dit is The Making Of A Celebrity.
Joran van der Sloot wordt door de Amerikanen gepresenteerd als een ster, hij is Larger Than Life - het Moordende Beest In Mensengedaante. Zouden we niet allemaal in de schoenen van deze presentatrice willen staan, zodat wij zijn kleren konden aanraken?!
Voorspelling: Joran van der Sloot wordt de eerste Criminele SupersterMet dank aan de Amerikaanse televisie
Beequeen heeft het hele filmpje geplaatst. Zie hieronder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:49 schreef Gia het volgende:
Waarom is dat drie keer hetzelfde fragmentje?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:12 schreef beequeen het volgende:
Filmpje interview van Larry King met broer en schoonzus Stephany.
Filmpje CNN in Castro Castro met commentaar.
Is idd diep triest.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En hoe hypocriet die Amerikanen ook nog eens zijn: elke dag worden daar tig mensen vermist en bruut vermoord waar geen mens naar omkijkt of er aandacht aan besteed. Maar de zaak VdS wordt zo'n mediacircus, zelfs geen enkele seriemoordenaar heeft ooit deze aandacht gekregen terwijl USA er toch tig heeft voortgebracht. Raar volk die Amerikanen, ik vind het walgelijke verslaglegging en als journalist ben je dan een erg sneu figuur in mijn ogen.
Er zijn zo veel tv-stations in Amerika en allemaal proberen ze de eerste te zijn met het nieuws, met nog meer nieuwe details, interviews etc. Concurrentie is daar moordend (pun not intended).quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ongelofelijk, dat ze daar mogen filmen!Ziet er best netjes uit. Maar vind dit ook wel getuigen van slechte smaak zo'n rondleiding door dat mens van CNN!
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:34 schreef MargrietV het volgende:
http://www.jouwfilmpjes.n(...)-joran-van-der-sloot
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:41 schreef zoefbust het volgende:
[..]
Is het niet het moordende beest dan ?
De broer zei dat ze onherkenbaar was .
Hij heeft in koele bloede een totaal onschuldig meisje afgeslacht .
En verder gaat het me vooral om de verheerlijking van een moordenaar (of: moordverdachte, om precies te zijn). Wat de Amerikanen doen, is griezelen en watertanden tegelijk. Die tv-presentatrice staat gewoon klaar te komen in dat cachot, ze heeft haar ademhaling nauwelijks onder controlequote:Amerika hanteert toch het 'innocent until proven guilty'-gebeuren? Dan is het natuurlijk een beetje raar om een verdachte zo te behandelen. Gewoon hypocriet zoals ze hiermee omgaan.
Deze vond ik wel goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:57 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ze is op dezelfde dag jarig als Natalee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:11 schreef MargrietV het volgende:
Hypothese: dat vriendinnetje van het dagboek is jarig op 30 mei. Joran vindt haar niet je dat, want ze vervult niet al zijn verlangens. Gevolg; hij verziekt daarom haar verjaardag levenslang door 2 moorden op haar verjaardag te plegen.
Hij heeft haar alleen als gebruiksvoorwerp gezien voor zijn lusten, maar zij zag dat als meer.
Ze is op 30 mei jarig, Nathalee en Stephany zijn op die dag vermoord.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze is op dezelfde dag jarig als Natalee.
Als Joran zegt dat zij eerst sloegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef danilel het volgende:
[..]
Heb jij de uitslag dan al?
Of ALLE bewijzen?
of ALLE verklaringen?
Zeg nooit nooit....
In dit filmpje wordt gezegd dat Melody "shares the same birthday as Natalee".quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Ze is op 30 mei jarig, Nathalee en Stephany zijn op die dag vermoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |