abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82981155
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vanavond weer werken, ze zeggen dat ze nu wél komen
Dude, weekend!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:09:00 #77
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_82982602
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:48 schreef Anne het volgende:

[..]

Dude, weekend!
I know.. maar wil een beetje goodwill kweken daar.. het plan is om binnenkort eens te vragen om met de motorclub eens een zondagje in de zandbak te raggen daar..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_82983763
Kheb zo langzamerhand meer rotzooi in de kofferbak liggen dan dat mijn pa regelmatig heeft
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_82983948
Mijn vaderdagcadeau ligt klaar om opgehaald te worden .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:42:08 #80
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_82984557
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:26 schreef Sjoegerd het volgende:
Kheb zo langzamerhand meer rotzooi in de kofferbak liggen dan dat mijn pa regelmatig heeft
Lege blikkies ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:45:47 #81
98259 mstr
Een jonge God!
pi_82984736
Mijn d'automobile is weer schoon.
pi_82984889
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Lege blikkies ??
Gitaarversterker, gereedschapskist, nog wat gitaarrommel, wielsleutel en dan nog een doos met wat algemene bende
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:50:42 #83
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_82984998
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:16 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nog een week en ik zit in de metal .. En die woensdag er na moet ik naar Zwolle.
Nice! En moet je nu al naar school joh?
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:45 schreef mstr het volgende:
Mijn d'automobile is weer schoon.

Die van mij moet ook weer, doe ik wel als het weer mooi weer is
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_82985028
Ik krijg bijna 600 euro terug van mijn gas/elektra-rekening
pi_82985235
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nice! En moet je nu al naar school joh?
[..]

Die van mij moet ook weer, doe ik wel als het weer mooi weer is
Intake gesprek heb ik dan

Ik maak de ramen wel weer schoon voor ik naar graspop ga ... Rest komt wel weer.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:56:29 #86
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_82985306
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Gitaarversterker, gereedschapskist, nog wat gitaarrommel, wielsleutel en dan nog een doos met wat algemene bende
Ah.. redelijk onschuldig dus
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:51 schreef Dingest het volgende:
Scheelt een hoop he; een LED scherm aan je pjoeter
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:57:00 #87
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_82985332
quote:
Lekker
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:55 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Intake gesprek heb ik dan

Ik maak de ramen wel weer schoon voor ik naar graspop ga ... Rest komt wel weer.
Ah, op die fiets. Is dat gewoon een vrijblijvend gesprek of is het een soort toelating oid?

Whehehe, dat is het belangrijkste ja
pi_82985466
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ah.. redelijk onschuldig dus
Het valt mee bij mij .. Wel nuttig spul iig
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Lekker
[..]

Ah, op die fiets. Is dat gewoon een vrijblijvend gesprek of is het een soort toelating oid?

Whehehe, dat is het belangrijkste ja
Nouja ze gaan kijken of je de goede keuze hebt gemaakt.. Plus moet weer een lijst met allerlei domme vragen invullen voor de tijd
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:00:57 #89
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_82985546
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Het valt mee bij mij .. Wel nuttig spul iig
[..]

Nouja ze gaan kijken of je de goede keuze hebt gemaakt.. Plus moet weer een lijst met allerlei domme vragen invullen voor de tijd
Komt dan vast goed en het is de laatste keer moet je maar denken
Oeh, en je hebben trouwens echt iets gemist in Amersfoort Eerst Drive Like Maria en toen de erg rondborstige dame van Vive La Fete
pi_82985652
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Komt dan vast goed en het is de laatste keer moet je maar denken
Oeh, en je hebben trouwens echt iets gemist in Amersfoort Eerst Drive Like Maria en toen de erg rondborstige dame van Vive La Fete
Als het goed is de laatste keer ja, en als het goed is ben ik dan 3 jaar later op zoek naar een baan

En de kroeg was ook weer eens gezellig hoor
pi_82985779
quote:
Ik een maand terug 1200 euro. En een week later kreeg ik ineens een rekening van 1400 euro.

.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:05:49 #92
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_82985803
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:03 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Als het goed is de laatste keer ja, en als het goed is ben ik dan 3 jaar later op zoek naar een baan

En de kroeg was ook weer eens gezellig hoor
Lekker

Dat geloof ik graag, maar dat kan gewoon niet tippen aan Amersfoort
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82986043
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Lekker

Dat geloof ik graag, maar dat kan gewoon niet tippen aan Amersfoort
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo'n feestbeest hoor ..
pi_82986163
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef Sounddragon het volgende:
Scheelt een hoop he; een LED scherm aan je pjoeter
LOL - ik heb deze laptop nu iets van 2 maanden of zo, dat zou wel een hele briljante investering zijn

Maar het gaat over een periode van 1,5 jaar (omdat ze besloten hadden het een half jaar op te schuiven), ik had mijn voorschot opzettelijk al 20e per maand hoger gezet, ik heb alleen spaarlampen, ik heb sinds begin maart geen gaskachel meer (gebruikt) en al m'n spul zit aangesloten op een aan/uit-tussenstukje dus zodra ik de boel niet meer nodig heb gaat het uit-uit en niet standby-uit Volgens mij lagen de stroomprijzen in die periode ook wat lager dan het jaar ervoor.

Ik hoop alleen wel dat mijn voorschot nog op dat oude bedrag kan blijven, volgens de site mag ik maar 10% verhogen, want anders mag ik misschien volgend jaar weer meer lappen en dat is niet mijn bedoeling
pi_82986300
Drukste verkeersweekend door werkzaamheden
Fijn... ik moet zondag naar Breda (A50, A27), daarna naar Haarlem (A27, A2) en daarna weer naar huis (A1)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:29:13 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_82987192
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef Dingest het volgende:

[..]

LOL - ik heb deze laptop nu iets van 2 maanden of zo, dat zou wel een hele briljante investering zijn

Maar het gaat over een periode van 1,5 jaar (omdat ze besloten hadden het een half jaar op te schuiven), ik had mijn voorschot opzettelijk al 20e per maand hoger gezet, ik heb alleen spaarlampen, ik heb sinds begin maart geen gaskachel meer (gebruikt) en al m'n spul zit aangesloten op een aan/uit-tussenstukje dus zodra ik de boel niet meer nodig heb gaat het uit-uit en niet standby-uit Volgens mij lagen de stroomprijzen in die periode ook wat lager dan het jaar ervoor.

Ik hoop alleen wel dat mijn voorschot nog op dat oude bedrag kan blijven, volgens de site mag ik maar 10% verhogen, want anders mag ik misschien volgend jaar weer meer lappen en dat is niet mijn bedoeling
Wdb ben ik een stuk minder groen
Ik heb hier tonnen met zooi die continu in het stopcontact zit; telefoonladers, PC, en alles wat in de schuur onder lading staat, er hangt altijd een auto aan het infuus e.d.
Ik heb wel bijna in alle verlichting die vaak brandt 1.2 watt LED bolletjes zitten; in de tuin een stuk of 10, en alle 'dure' verlichting werkt op IR switches, dus je kunt de schuur in- en uitllopen en het licht (LED TL's 8) ) gaat vanzelf aan en uit, net als onder het afdak waar mijn motor staat en de floodlight op de oprit.
Daarentegen hebben we wel 250 watt halogeen in de woonkamer, wel op een dimmer, maar dat werkt niet met een trafo, dus dat slurpt nogal
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:34:33 #97
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_82987453
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef Dingest het volgende:

[..]

Maar waarom zou je je bedrag weer willen verhogen als je nu zoveel terug krijgt? Imho is het beter om een paar tientjes bij te moeten betalen dan 600 euro terug te krijgen, om de simpele reden dat jij daar in principe anderhalf jaar rente over had kunnen trekken en had je gewoon toegang gehad tot dat geld, nu is die rente naar je energiemaatschappij gegaan. Ik zou het bedrag niet drastisch verlagen (ivm mogelijk stijgende prijzen), maar iets verlagen is waarschijnlijk heel veilig. Je gaat heus niet zomaar heel veel meer gebruiken. Ik kreeg een jaar of 3 geleden ruim 300 euro terug, sindsdien ben ik ieder jaar minder gaan betalen en krijg ik ieder jaar nog steeds ietsjes terug (een paar euro na het aftrekken van het eerste voorschot). Dat vind ik prima zo, mijn maandelijkse lasten met ruim 25 euro verlaagd en toch niet hoeven bij betalen
pi_82987617
Marijke, ben jij financieel adviseur?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:45:08 #99
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_82987982
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Marijke, ben jij financieel adviseur?
Nee, wel verzekeringsadviseur geweest Maar dat is toch gewoon logisch nadenken wat ik typte
pi_82988214
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:45 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee, wel verzekeringsadviseur geweest Maar dat is toch gewoon logisch nadenken wat ik typte
Voor mij is het maar vogelen met cijfertjes en woorden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')