quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef Sounddragon het volgende:
Ghi, van mijn huis naar Maasvlakte II kan ook in een half uurtje heb ik net ondervonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mstr, je bent terug!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:58 schreef mstr het volgende:
Ik kom ook weer even meegluren.
Incl. nieuwe instaplijsten.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef Barcaconia het volgende:
sounddragonfucksounddragonfucksounddragon
Voor mij voelt het als morgenquote:
Ik heb dinsdag ook gekroegd, op kosten van de baasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Voor mij voelt het als morgen.. Best chill op dinsdag en donderdag naar de kroeg gaan
Ik heb één rondje gedaan. Voor de rest gratis gedronken die twee avondenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag ook gekroegd, op kosten van de baas.
Ben het gewend.. En mijn vrienden zijn nooit zo ongelooflijk bezopen. En ik word daar alleen maar melig van dan, dus doe best wel hard meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:10 schreef Anne het volgende:
Wel minder leuk (bijna irritant zelfs) als iedereen dronken is en jijzelf als enige nuchter bent.
Juist niet, dan kun jij je kapot lachen om het idiote gedrag van de mensen om je heenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:10 schreef Anne het volgende:
Wel minder leuk (bijna irritant zelfs) als iedereen dronken is en jijzelf als enige nuchter bent.
Nog een week en ik zit in de metalquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist niet, dan kun jij je kapot lachen om het idiote gedrag van de mensen om je heenBovendien vind ik dronken worden sowieso niet leuk, dus het zou mij echt aan m'n reet roesten
Oeh en op de zwarte cross mag ik de hele dag gratis fris drinkenEn krijg ik een coole sleutelhanger
Zolang het niet bij mij thuis is dan. Altijd zo'n gedoe om die mensen in bed te krijgen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist niet, dan kun jij je kapot lachen om het idiote gedrag van de mensen om je heenBovendien vind ik dronken worden sowieso niet leuk, dus het zou mij echt aan m'n reet roesten
Oeh en op de zwarte cross mag ik de hele dag gratis fris drinkenEn krijg ik een coole sleutelhanger
LOL - wut?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang het niet bij mij thuis is dan. Altijd zo'n gedoe om die mensen in bed te krijgen.
Denk het ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
LOL - wut?![]()
Dat bedoel jij vast op een andere manier dan ik het lees
quote:
wut ??quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb één rondje gedaan. Voor de rest gratis gedronken die twee avonden.. Maar moest wel rijden, dat boeit me toch niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |