Welnee, hij zit hier al sinds 2004:quote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hop hetkan me niet voorstellen dat ie het echt niet in de gaten heeft
maar het is ook wel een noepje natuurlijk
Ik kan het daar alleen maar mee eens zijn natuurlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is ook wel een snoepje natuurlijk
Komen jullie naar Graspop?quote:
Wat zij zegt.quote:
Hadden ze weer aan laventekort?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Loop zaterdag in de Efteling
Daar ben ik gelukkig iets te lang en slank voorquote:
Radioquote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als het goed is vanaf morgen een werkende radio, een niet meer leeglopende gloednieuwe achterband en een niet meer stukke accuklem![]()
Ik hou van mijn pappie
![]()
ik heb "MarijkeCD" in de Niva liggenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als het goed is vanaf morgen een werkende radio, een niet meer leeglopende gloednieuwe achterband en een niet meer stukke accuklem![]()
Ik hou van mijn pappie
![]()
Met aux ingang en kabelquote:
Ik heb geen cd spelerquote:Op zondag 20 juni 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb "MarijkeCD" in de Niva liggen![]()
En radiojeej!
Oh ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
We gaan morgen in de NIva toch ja toch alsjeblieft toch?![]()
Mijn antenenis nog steeds niet gefixt, de garage wilde niet zonder ovelrg gaten boren![]()
Ik heb geloof ik geen aux.. En al helemaal geen USB. Maar wel CDquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met aux ingang en kabelEn USB poort
![]()
[..]
Ik heb geen cd speler![]()
JaOeh en m'n pappie denkt m'n antenne ook nog te kunnen fixen
Omdat een NIva dus helu geen antenevoorzieningen heeftquote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja!Dat zeker
Anders wordt m'n pappie boos, want die heeft zijn auto aan het eind van de middag weer nodig
Ik zal nog wel even een nieuw cdtje branden als ik tijd heb
hahahahaHoezo moet daar een gat voor geboord worden?
Goedkoopste van de Kijkshop, wel 35 euroquote:Op zondag 20 juni 2010 23:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik geen aux.. En al helemaal geen USB. Maar wel CD... 10 jaar oude Pioneer ofzo
Ohquote:Op zondag 20 juni 2010 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat een NIva dus helu geen antenevoorzieningen heeft![]()
ik dnek dat ze er een inhet dashbordkastej maken mken of zo, plakentenens op het raam schijnen kut te zijn?
ik ook niet, maar de monteur die altidj aan mijn auto sleutelt heeft de zlefdebaard als Eriwn, dus ik vind hem tofquote:Op zondag 20 juni 2010 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhDat wist ik helemaal niet
![]()
Geen flauw idee, daar heb ik dan weer geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |