Vrij zeldzaam op mijn universiteit.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat verklaart al die hoofddoekjes op de universiteit ja
Gebrek aan zelfkennis, je vooroordelen, en het te snel komen met conclusies die je daarop baseert...quote:
Meesten halen goede cijfers ja, de mannen ook.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou de schoolresultaten van meisjes versus jongens bij verschillende sociale en etnische groepen in dat onderzoek ook willen zien.
buikgevoel zegt me dat Marokkaanse meisjes die in Nederland zijn geboren het tov van hun sociale achtergrond het beter doen dan Autochtone meisjes uit dezelfde sociale klasse
Ik herken me daar niet in.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfkennis, je vooroordelen, en het te snel komen met conclusies die je daarop baseert...
Niet in Rotterdam of Leiden iig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:37 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Vrij zeldzaam op mijn universiteit.
Hoeveel meisjes zijn er op je universiteit wiens ouders ongeschoolde autochtone arbeiders zijn?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:37 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Vrij zeldzaam op mijn universiteit.
Dat weet ik.quote:
Geen idee, ik ken er wel een stel, maar die zijn verder niet herkenbaar als zodanig.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes zijn er op je universiteit wiens ouders ongeschoolde autochtone arbeiders zijn?
Toch knap dat jij mij beter kent dan ikzelf, zeker zo via een internetforum.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Iets met betonnen platen enzo
Dus je loopt te roepen op basis van vooroordelen en niet op basis van onderzoekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:41 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken er wel een stel, maar die zijn verder niet herkenbaar als zodanig.
Goed he?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:41 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Toch knap dat jij mij beter kent dan ikzelf, zeker zo via een internetforum.
Het aantal hoofddoekjes op mijn universiteit is goed objectief te beoordelen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus je loopt te roepen op basis van vooroordelen en niet op basis van onderzoek
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:44 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het aantal hoofddoekjes op mijn universiteit is goed objectief te beoordelen hoor.
Ik voel me nog niet echt de les gelezen eerlijk gezegd, iets beter je best doen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed he?
En je nog de les lezen ook, en dat met links.
Dan nog, Nijmegen heeft iets van 16% niet-Westerse allochtonen. Zelfs met alle aziaten en internationale studenten haalt de universiteit dat echt niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oosten van het land wonen natuurlijk sowieso minder allochtonen
Belachelijk.quote:Zo is er in sommige delen van Amsterdam een postcode-beleid. Ouders mogen hun kind alleen inschrijven op een school in hun eigen postcodegebied.
Het zullen je ouders maar zijn.quote:Ook zijn er plaatsen waar ouders zelf het initiatief nemen om scholen gemengder te maken. Blanke ouders schrijven dan gezamenlijk hun kinderen in op zwarte scholen.
kunnen toch wegtrekken? Alsof alle NL VWO'ers uit Nijmegen ook naar universiteit van Nijmegen gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:46 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dan nog, Nijmegen heeft iets van 16% niet-Westerse allochtonen. Zelfs met alle aziaten en internationale studenten haalt de universiteit dat echt niet.
Dat werkt ook de andere kant op.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
kunnen toch wegtrekken? Alsof alle NL VWO'ers uit Nijmegen ook naar universiteit van Nijmegen gaan
En studenten die er wel naartoe gaan komen niet altijd uit Nijmegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
kunnen toch wegtrekken? Alsof alle NL VWO'ers uit Nijmegen ook naar universiteit van Nijmegen gaan
de VS, waar Obama president werd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:49 schreef JohnLocke het volgende:
Veel mensen blijven dogmatisch in de multiculturele droom geloven. Ik had die droom in ieder geval al lang voor dit onderzoek opgegeven.
In de VS hebben ze het ook gedwongen geprobeerd via 'busing', maar ook daar heeft het niet gewerkt en neemt de segregatie 35 jaar later alleen maar weer toe.
Even wat objectieve gegevens om jou de les te leren:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En studenten die er wel naartoe gaan komen niet altijd uit Nijmegen.
Bovendien is Nijmegen een Katholieke uni, en die van Rotterdam en Leiden niet.
Oh wacht, toen was alles goed ja. Hoe kan ik dat gemist hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:57 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
de VS, waar Obama president werd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |