Ja hoop het voor je!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dus dan zou het voor mij zijn:
Bus van Utrecht naar DB en dan vanuit DB de trein naar Eindhoven.
Neem wel ff aan dat, als je vertraging hebt omdat een bus trager is dan een trein, de aansluiting in DB van het nachtnet wel werkt!
Ik weet, ik weet. Nog minder keus om uit te gaan. In club Lux wordt iedere zaterdag een gayfeest gehouden, dan wordt de boel omgetoverd tot de enSuite. Geen idee of daar popjes lopen te paraderen of dat het een leernichtenfestijn is. Ik heb me er nog nooit aan gewaagd...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Schuin tegenover Bodytalk zat Chueca, maar die zijn een paar maanden gelden failliet gegaan
Jaaa.. dat was me stamkroeg toen ik daar een paar maanden zatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Schuin tegenover Bodytalk zat Chueca, maar die zijn een paar maanden gelden failliet gegaan
Anders slaap ik op DB stationquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:30 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja hoop het voor je!
Maar zal toch wel..
NS is zo kut nog nie
We hebben het over de NS he... don't get your hopes up!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neem wel ff aan dat, als je vertraging hebt omdat een bus trager is dan een trein, de aansluiting in DB van het nachtnet wel werkt!
Modepopjes.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Nog minder keus om uit te gaan. In club Lux wordt iedere zaterdag een gayfeest gehouden, dan wordt de boel omgetoverd tot de enSuite. Geen idee of daar popjes lopen te paraderen of dat het een leernichtenfestijn is. Ik heb me er nog nooit aan gewaagd...
Not interested maar nieuwsgierigheid, al een profiellink hier gepost?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Nog minder keus om uit te gaan. In club Lux wordt iedere zaterdag een gayfeest gehouden, dan wordt de boel omgetoverd tot de enSuite. Geen idee of daar popjes lopen te paraderen of dat het een leernichtenfestijn is. Ik heb me er nog nooit aan gewaagd...
Deceit heeft vast wel een plekje overquote:
Ja ehh als dat het ernstigste geval is dan ga je maar met mij mee!quote:
Zegt diegene die achter het station woont !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deceit heeft vast wel een plekje over
en dat speelt zich allemaal af in die donkere werf keldersquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Erik kan ons straks alles vertellen over het ranzige gay uitgaansleven van Utrecht. De kroegen, de darkrooms, de dansvloeren, de sauna's. ALLES!
niet zo veeleisend zijn naar de NS toequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, verwacht niet te veel van Utrechtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat speelt zich allemaal af in die donkere werf kelders
Nathan vond dat wel een leuke goede sfeer hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Mijn bed is zaterdagnacht al bezetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
Zegt diegene die achter het station woont !
Oh ik heb ook nog een bank jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je zet 3 passen meer en crasht bij TV op de bank
profiellink van wat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Not interested maar nieuwsgierigheid, al een profiellink hier gepost?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef Ang3l het volgende:
Erik kan ons straks alles vertellen over het ranzige gay uitgaansleven van Utrecht. De kroegen, de darkrooms, de dansvloeren, de sauna's. ALLES!
nieuwsgierig aagjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
fotooooo hyves ofso want wil altijd weten hoe iedereen hier eruit ziet
Ja maar, ja maar.... de warme worst is helemaal niet in de aanbiedingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naar de dagaanbieding van www.versvlees.nl
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.... de warme worst is helemaal niet in de aanbieding
Dat weet je!quote:
Nee vertel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat weet je!
Weet je hoe nieuwsgierig ik ben hoe jij eruit ziet nadat jij mij haast geroken hebt?!
mevrouw is verliefd?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:57 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja je liep toch langs me!
I'm dying to meet you!
Misschien moet je hetero wordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Sta ik met m'n V-hals bij het afscheid van een collega (wiens baan ik over ga nemen gedeeltelijk), komt 1 van de vrouwen aan "Hey, nou nou, wat is dit? Sexy!" ... plukt ze zo aan m'n borsthaar wat zo heel subtiel klein beetje semi te zien is door de V-halsEN BEDANKT!
ik had direct iets terug geroepen dat ze dat thuis maar bij haar eigen vest moest doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:01 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Sta ik met m'n V-hals bij het afscheid van een collega (wiens baan ik over ga nemen gedeeltelijk), komt 1 van de vrouwen aan "Hey, nou nou, wat is dit? Sexy!" ... plukt ze zo aan m'n borsthaar wat zo heel subtiel klein beetje semi te zien is door de V-halsEN BEDANKT!
Oeh, da's wel geilquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of je zet 3 passen meer en crasht bij TV op de bank
Dan zie ik je wel op jouw begrafenisquote:
angel is geen vest shatziequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had direct iets terug geroepen dat ze dat thuis maar bij haar eigen vest moest doen
Tussen mij en m'n vriend inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh, da's wel geilUh. Gezellig! Samen naar rockmuziek luisteren
Nee, want 't is een leuke vrouwquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had direct iets terug geroepen dat ze dat thuis maar bij haar eigen vest moest doen
DAT is het kardinale puntquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want 't is een leuke vrouw
En ze werkt bij logistiek, waar ik ook cotroller van wordt.
Altijd handig die aan mijn zijde te hebben
En ze weet dat ik homo ben.
we hadden allang in lifestyle kunnen zitten als jij ons niet verdoemd had tot het onzin hoekje..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:06 schreef yvonne het volgende:
Sjiiiiiiiiiiiiiez, zitten jullie hier nu nog?!
* showtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT is het kardinale punt![]()
zodra ze wéten dat je homo bent, ben je ineens een of ander troetelbeertje..
ze plukken aan je, trekken je overal mee naartoe, laten je ineens hun borsten zien..
Daarom is het ook goed om je homoseksualteit te fakenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:07 schreef Xiance het volgende:
[..]
DAT is het kardinale punt![]()
zodra ze wéten dat je homo bent, ben je ineens een of ander troetelbeertje..
ze plukken aan je, trekken je overal mee naartoe, laten je ineens hun borsten zien..
briljant shatz.. echt briljant..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
* showt
Wat vind je van de mijne troeliewoelie?
Hé een assertieve homoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
we hadden allang in lifestyle kunnen zitten als jij ons niet verdoemd had tot het onzin hoekje..
wat er onzin is aan homo zijn mag joost weten, maar het zal je opvoeding zijn ofzo
ik be nog steeds niet helemaal de oude maar sla me er op mijn werk wel dapper doorheenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:05 schreef Xiance het volgende:
WOEHEEEIIIIIIIII X is weer beter![]()
II DROOO*UCHEUCHEUCHE*OOVVEEEE ALL NIIIGGGHHHHHTTTTTT *ROCHEL*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |