Da's wel een apart regeltje om te moeten lachenquote:
Mmm, die zal wel last hebben van het overflow:auto. Ik zit nog wel aan een mobiele site te denken trouwens...quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Niet dat iets uitmaakt, maar op mijn HTC Desire werkt dat niet, de tekst is niet te scrollen. Terwijl ik verder eigenlijk maar weinig sites tegenkom die niet werken.
Of gewoon een site maken die zowel mobiel als op desktops te gebruiken isquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel een apart regeltje om te moeten lachen
[..]
Mmm, die zal wel last hebben van het overflow:auto. Ik zit nog wel aan een mobiele site te denken trouwens...
Ja. Zit je omhoog met je zaad?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Peter het volgende:
Lees ik nou als enige de TT als "een topic volgespoten"
tengo muy visual de imaginaciónquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's wel een apart regeltje om te moeten lachen
[..]
.
niets mis mee wat mij betreft =quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:39 schreef Dosadi het volgende:
[..]
![]()
Hij draagt z'n perfect bijgehouden borsthaar goed
M'n stylesheet IS correctquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Of gewoon een site maken die zowel mobiel als op desktops te gebruiken is
Opzich kun je met correct stylesheet gebruik al een heel eind komen
dus jij hebt The A-team ook al gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:52 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
niets mis mee wat mij betreft =
Zij zijn groot en ik ben klein en das niet eerlijk!quote:
jahp, hij was hard!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:53 schreef Dosadi het volgende:
[..]
dus jij hebt The A-team ook al gezien
Een harde plasser krijgen van jeugdsentiment.... dat klinkt een beetje vies Mismoquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:01 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jahp, hij was hard!
*de film was ook wel aardig*
dan hebben wij niet dezelfde film zitten kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:03 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Een harde plasser krijgen van jeugdsentiment.... dat klinkt een beetje vies Mismo
Mooie naam ookquote:
jejequote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
heet Brad ook + ley ?![]()
buiten dat is het ook een mooie man gewoon, geen poespas, echte kerel
quote:
hahaquote:
Daar kom ik net vandaanquote:
Eens. Niet standaard pretty, maar gewoon enorme uitstraling van een toffe stoere lieve geile gozer. Man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
heet Brad ook + ley ?![]()
buiten dat is het ook een mooie man gewoon, geen poespas, echte kerel
Niks voor mij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
mooie dansvoorstelling op broadway, lijkt me wel iets voor Ang3l
wanneer gaan we?
dan ga je maar mee voor mijquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks voor mij.
A) ik hou niet van Frank Sinatra
B) Ik hou niet van de stijl Broadway qua dans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |