als ik en dan word ik hertogquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop nog ooit een heuse prins te worden! En dan allemaal culturele dingen doen en lintjes knippen!
Wonderer, ga je gang!
Done. Ben ik nu je bitch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
Kan nu alleen geen linkje in de laatste post zetten.
Als je dat graag wil...quote:
Niet echtquote:
Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd IRL (wel online)quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet echt. Je lijkt me niet zo'n strenge meester
.
Jij wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:52 schreef Stroekie het volgende:
dus hier kan ik mijn licht komen opsteken ?
Hai Wax.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:50 schreef Waxxer het volgende:
Hallo..?
Hai Great.Expectations (ik weet niet hoe ik je naam moet afkortenquote:
Wie dan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Eén van de prinsen heeft ooit eens foto's van mij (in smoking) gemaakt.
Iedereen was mijn verhaal aan het lezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Great.Expectations (ik weet niet hoe ik je naam moet afkorten).
Ja, nou ja, ik zit van alles te doen enzo en ik denk, kom, ik druk opo F5 en toen bleek dat er al zo lang niks gezegd was, dus ik denk, kom, ik probeer eens wat.
Nee, jongere prins.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wie dan?
Claus?Want die fotografeerde veel!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iedereen was mijn verhaal aan het lezen![]()
G_E?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hai Great.Expectations (ik weet niet hoe ik je naam moet afkorten).
Ja, nou ja, ik zit van alles te doen enzo en ik denk, kom, ik druk opo F5 en toen bleek dat er al zo lang niks gezegd was, dus ik denk, kom, ik probeer eens wat.
Ooohh dan moeten wij ook eens naar Thionville, dan kun je het zachtjes in mijn oor fluisteren terwijl ik minzaam een magazine lees.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, jongere prins.
Maar Google leest mee enzo, dus ik zeg verder niet wie. Maar het is wel een leuk verhaal.
Daar hou je niet van?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef hollander87 het volgende:
[..]
![]()
Het leest makkelijk weg, goed beschreven alleen homo-erotische teksten
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh dan moeten wij ook eens naar Thionville, dan kun je het zachtjes in mijn oor fluisteren terwijl ik minzaam een magazine lees.
Nee daar hou ik niet echt van. Alle semi-erotische verhalen kunnen mij maar matig interesseren maar homo-erotisch is dan nog wel de top van het genre.quote:
Grappig. Is daar een bepaalde reden voor of gewoon een kwestie van smaak?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:07 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Nee daar hou ik niet echt van. Alle semi-erotische verhalen kunnen mij maar matig interesseren maar homo-erotisch is dan nog wel de top van het genre.
Ooh, geil.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh dan moeten wij ook eens naar Thionville, dan kun je het zachtjes in mijn oor fluisteren terwijl ik minzaam een magazine lees.
Ik wilde eigenlijk eerst een andere drieletter afkorting gebruiken in plaats van Wax, maar deed dat maar niet, uit respect voor jouw online privacy.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, ja, maar dat klinkt zo "Hey JP!"
En het is tegenwoordig natuurlijk G.E.
Okay.
G.E.
Ja, dat mag zeker.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:10 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooh, geil.
Of Normandië, mag dat ook?
Ja, mijn naam leent zich er wel voor he?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:13 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk eerst een andere drieletter afkorting gebruiken in plaats van Wax, maar deed dat maar niet, uit respect voor jouw online privacy.
Kwestie van smaak. Nu liggen nog de gezellige weglezers 'situationeel leidinggeven' en 'geweldloze communicatie' op me te wachten dus veel lezen doe ik de laatste tijd nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Grappig. Is daar een bepaalde reden voor of gewoon een kwestie van smaak?
Mensen, ik ben het niet hoor! Ik heet eigen Charles!quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, mijn naam leent zich er wel voor he?
Maar inderdaad, stél iemand zit te twijfelen, is het hem wel, is het hem niet, dan kan dát wel weer net de doorslag geven! Om over jouw drielettercombinatie nog maar te zwijgen!
Ik heb een zesdaagse training "effectief manipuleren beïnvloeden gehad".quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Nu liggen nog de gezellige weglezers 'situationeel leidinggeven' en 'geweldloze communicatie' op me te wachten dus veel lezen doe ik de laatste tijd niet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:26 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik heb een zesdaagse training "effectief manipuleren beïnvloeden gehad".
Nee, twee keer twee-en-een-half, plus een 'terugkomdag'.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef hollander87 het volgende:
[..]
6 dagen achter elkaar door? Dan ben je ook gesloopt
Lijkt me .... vermoeiendquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:33 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Nee, twee keer twee-en-een-half, plus een 'terugkomdag'.
quote:Hij begrijpt nu waarom Martins vluchtpoging op niets uitliep
Niet dat iets uitmaakt, maar op mijn HTC Desire werkt dat niet, de tekst is niet te scrollen. Terwijl ik verder eigenlijk maar weinig sites tegenkom die niet werken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, mijn erotische verhaal heb ik online gezet: http://www.michameinderts.nl/vervolg.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |