Blijkbaar val je op foute mannen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:32 schreef JackieBrown het volgende:
Tsja boeie, het is je ex. Daar heb je toch helemaal niks meer mee te maken.
Een exvriendje van mij heeft, toen het ongeveer een half jaar ofzo uit was met 3 vrienden een meisje verkracht... Ik vond dat niet reflecteren op mij
Helemaal niet eigenlijk, ik val altijd op nice guys!quote:
Als dat zo is, ay.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Helemaal niet eigenlijk, ik val altijd op nice guys!
Misschien verpest ik ze dan zodanig dat het nooit meer goedkomt
Je klinkt nu nogal als je familie...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:25 schreef kwalbertje het volgende:
[..]
Ze is 23 en zou zich eens volwassen moeten gaan gedragen. Ik woon nu gewoon samen, heb mijn studie bijna afgemaakt en ga straks werken. ik wil nuttig zijn voor de maatschappij. Zij doet een flut pretstudie waar ze niks mee kan en denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft. Werken doet ze wel, maar alleen om haar geld te verpatsen aan bier ipv sparen voor de toekomst. Ze leeft ook in zo'n stinkend studentenhok, nog steeds.
Hebben we het over PDB ??quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:22 schreef Andiamo het volgende:
Ik heb precies het tegenovergestelde meegemaakt (ofzo)
mocht niet meer blowen en (niet zoveel) drinken. Het gaat uit en sindsdien blowt ze zich de tering
PDB?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hebben we het over PDB ??
Ps. ANDIAMO!
Jij bent een fout meisje!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:25 schreef JackieBrown het volgende:
Val jij op nice guys? Wil je deze nice guy wellicht een kans geven dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Schenkstroop in the house!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Val jij op nice guys? Wil je deze nice guy wellicht een kans geven dan?
"En dan zeggen ze niks meertegen je op MSN ofzo. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe noet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:41 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Val jij op nice guys? Wil je deze nice guy wellicht een kans geven dan?
Dat is de verkrachter in hem. Maar jij kan hem nog redden! Als jij schenkie laat zien wat ware liefde is komt het nog goed met hem hoor.quote:
Niet per séquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hebben we het over PDB ??
Ps. ANDIAMO!
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:22 schreef Andiamo het volgende:
Ik heb precies het tegenovergestelde meegemaakt (ofzo)
mocht niet meer blowen en (niet zoveel) drinken. Het gaat uit en sindsdien blowt ze zich de tering
Ah, bijvoorbeeld alcoholisten/drugsgebruikers en uitkeringstrekkers in je familie 'bestaan niet'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef kwalbertje het volgende:
Wat ik heb gepresteerd? een nuttige studie en een eigen huis waar menig student een minikamertje heeft.iig zit ik niet aaan de drugs en hebben we geen krakende uitkeringstrekkers of familieleden in boedhistenkloosters. Daarom zijn wij beter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |