da's deze... tie tie tie...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dat volkslied van Griekenland vind ik ook zo mooi.
Jammer dat ik het nu niet kon horen.
Goh, dat volkslied klinkt ineens heel anders dan ik me herinner.....iets meer tempo en hóppaquote:
Zit zeker weer vastquote:
Nee de politie, gemeente en nog iets hebben het afgeblazen omdat ze een open en vriendelijk karakter willen behouden. (Ze zijn denk ik bang voor gangoorlogen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de politie, gemeente en nog iets hebben het afgeblazen omdat ze een open en vriendelijk karakter willen behouden. (Ze zijn denk ik bang voor gangoorlogen ofzo.)
Dus dat, plus festivalpubliek, ik ken geen vriendelijker volkje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij is de vriendelijk zelve, als je er een vette joint indoet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat, plus festivalpubliek, ik ken geen vriendelijker volkje.
Maar goed, nu zullen ze ons wel verrassen met Jan Smit als hoofdact.
Als de morgen is gekooooooooooooooomen...
Jeej!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
We hebben een nieuw baby nichtjeen ze is klein
en lievvvvvv
Dankjewel!quote:
quote:Vrouwen zeuren week per jaar
Londen - Mannen moeten een kleine week per jaar luisteren naar het gezeur van hun vrouw. Vrouwen klagen elk jaar gemiddeld 7920 minuten tegen hun man over huishoudelijke klusjes, hun drinkgewoontes en hun gezondheid.
Dat staat gelijk aan 2,5 uur zeuren per week, elf uur per maand of 5,5 dag per jaar. Dat blijkt uit Engels onderzoek uitgevoerd onder 3000 mensen.
Het meest voorkomende onderwerp waar vrouwen tegen hun man over klagen: niet helpen bij het schoonmaken van het huis. Ook niet afwassen en te veel drinken zijn populaire zeuronderwerpen, meldt de Daily Mail.
Overigens moest 83 procent van de mannen toegeven dat het gezeur van hun vrouw wel vaak terecht is. De helft gaf hun vrouw binnen een half uur haar zin, 21 procent staakte na enkele uren alsnog het verzet. Van de vrouwen moest 87 procent erkennen dat ze het hun man soms toch wel wat moeilijk maken.
Jotquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed onderzoek![]()
Overigens moest 83 procent van de mannen toegeven dat het gezeur van hun vrouw wel vaak terecht is.
Net als de Tros, behalve dan dat je alleen je lidmaatschap kan annuleren met een stuk beton aan je been en een touw om je nek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie wel![]()
nee mera tis van de kant van D_K maar ik hoor bij de familie...daar kom ik niet meer van af![]()
![]()
Hoi.quote:
Nog een kwartiertjequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Lotusss het volgende:
Goeiesmiddags!
Feli.quote:
Thnx!quote:
Thanxquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef CarOnline het volgende:
Ja, Gert, muiltjes heb ik.
Zwarte. Met sleehak. En bruine maar die zijn er nog niet.
Ik weet niet of oranje niet mag, maar het schiet me nu ineens te binnen dat ik nog oranje gympen heb met NL vlag!
Die moeten hier nog ergens rondslingeren. Al een jaar of 4 eigenlijk![]()
Maar eh ja. Dus. En nieuwe tuinmeuk aangeschaft![]()
En verder weet ik het niet meer. Oh ja, feli Laysa en DK. En uhmmmmmmmmmmmmm
dat was het geloof ik wel.
Ga een tukkie doen. Heb toch geen corvée vandaag
Haaaaai!quote:
Laysa en De_K gefeliciteerdddddddddddddddddquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
en lievvvvvv
Mijn gevoel zegt dat Scrut niet echt into Snoop Dog is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Toverheks het volgende:
De Amerikaanse rapper staat overigens op 28 juni wel op het programma in de Melkweg in Amsterdam. Alle kaarten voor die show zijn uitverkocht.
denk dat Schrut wel gaat naar de melkweg.
En ze is mooiquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
en lievvvvvv
Beetje jammer dat ze jou hebben overgeslagen zeikwijfquote:
efgaristo para poliquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning van Ἑλλάς, FANN
Dan zou het er nóg erger hebben uitgezien bedoel je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze jou hebben overgeslagen zeikwijf
Kalinichta! Wie heeft je gordijnen bevlekt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
efgaristo para poli![]()
ik heb gewoon voetbal zitten kijken tussen de gordijnen wassen door
![]()
![]()
Jozef weer natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Kalinichta! Wie heeft je gordijnen bevlekt?
Ben wel heel benieuwd wat voor signalen er dan binnen zijn gekomen over mogelijke ordeverstoring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
Haagse raad wil uitleg over Snoop Dogg DEN HAAG - Een meerderheid van de Haagse gemeenteraad wil opheldering van burgemeester Jozias van Aartsen over het besluit het optreden van rapper Snoop Dogg op Parkpop te verbieden.
- knip -
Ik ook grieperigquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben gewoon weer grieperig![]()
Een baby-nichtjeGefeliciteerd!
Mijn baby-nichtje heeft vandaag te horen gekregen dat geslaagd is
Signed. Wat een betuttelingquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wat voor signalen er dan binnen zijn gekomen over mogelijke ordeverstoring.
En gaan deze mogelijke ordeverstoorders dan niet de orde meer verstoren omdat Snoop niet komt?
Anyway: op twitter is een petitie gestart:Gemeente Den Haag moet het optreden van Snoop Dogg op Parkpop laten doorgaan!
Dat-ie genegeerd werd bij het omhelzen na het doelpunt, en toen zelf het kringetje ging aaien met z'n 1.40?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
WKjournaal, nu al benieuwd naar 't Maradona-moment.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat-ie genegeerd werd bij het omhelzen na het doelpunt, en toen zelf het kringetje ging aaien met z'n 1.40?
dan wil ik wel in schrut zijn plaatsquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Scrut niet echt into Snoop Dog is.
Kardinaal en Laysa, feli.
quote:
En je mag het gewoon downloaden want we hebben er dik voor betaald.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dat volkslied van Griekenland vind ik ook zo mooi.
Jammer dat ik het nu niet kon horen.
Mja ik ruik nog niks, maar dat kan komen omdat de deur naar de tuin openstaatquote:
nou neem Snoop wel mee op sleeptouw, en niet naar de koffieshops in de stad voor toeristen maar hier naar de watersnipquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja ik ruik nog niks, maar dat kan komen omdat de deur naar de tuin openstaat
En ik snap nu nog niet waarom VVD CDA PVV een gepasseerd station is. Dus straks ook maar weer het NOS Journaal bekijken.
Dat van Snoop vind ik echt flauwekul. In wat voor maatschappij leven we zeg, kan er straks helemaal niets meer?
Niemand snap 't, journaal kijken heeft geen nut. Het is wachten op de brief van Rosental aan de 2e Kamer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
En ik snap nu nog niet waarom VVD CDA PVV een gepasseerd station is. Dus straks ook maar weer het NOS Journaal bekijken.
Aha, dus het ligt niet aan mij. Enig idee wanneer die brief komt? Zeker niet meer vandaag?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand snap 't, journaal kijken heeft geen nut. Het is wachten op de brief van Rosental aan de 2e Kamer.
quote:Familie vermoordt vader om tv
Johannesburg - Meningsverschillen over wat er gekeken wordt op tv kunnen hoog oplopen. De Zuid-Afrikaan David Makoeya is afgelopen zondag door zijn vrouw en kinderen vermoord, omdat hij naar de WK-wedstrijd Duitsland-Australië wilde kijken. De familie van de 61-jarige man had de voorkeur voor een religieus programma.
De man en zijn familie waren in een gevecht om de afstandsbediening verwikkeld. Toen de man naar de tv liep om de juiste zender handmatig op te zetten, werd hij aangevallen door zijn 68-jarige vrouw, 36-jarige zoon en 23-jarige dochter.
"Het lijkt erop dat ze zijn hoofd tegen de muur hebben geslagen," zegt een politiewoordvoerder. Ze belden de politie toen de man zwaargewond op de grond lag, maar toen de agenten arriveerden was hij al dood.
De drie werden gearresteerd, maar de dochter is inmiddels weer vrijgelaten.
Volgende week pas, hij is vandaag bij de koningin geweest. Morgen wordt geloof ik bekend hoe nu verder, de logische stap is een gesprek Rutte Cohen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
Aha, dus het ligt niet aan mij. Enig idee wanneer die brief komt? Zeker niet meer vandaag?
Je zou er bijna twitter voor nemen ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wat voor signalen er dan binnen zijn gekomen over mogelijke ordeverstoring.
En gaan deze mogelijke ordeverstoorders dan niet de orde meer verstoren omdat Snoop niet komt?
Anyway: op twitter is een petitie gestart:Gemeente Den Haag moet het optreden van Snoop Dogg op Parkpop laten doorgaan!
Inderdaad, maar de PvdA wil niet met het CDA begrijp ik net, dus dan stevenen we af op Paars+.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgende week pas, hij is vandaag bij de koningin geweest. Morgen wordt geloof ik bekend hoe nu verder, de logische stap is een gesprek Rutte Cohen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat religie al niet met mensen kan doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat religie VOETBAL al niet met mensen kan doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
En je mag het gewoon downloaden want we hebben er dik voor betaald.
Ook, maar deze familie wilde dus naar een religieus programma kijken en daarom moest vader eraan.quote:
Omdat die mensen naar een religieus programma wilden kijken is het de schuld van religie dat ze die man vermoorden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat religie al niet met mensen kan doen.
Vind jij het dan niet raar daar iemand om te vermoorden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat die mensen naar een religieus programma wilden kijken is het de schuld van religie dat ze die man vermoorden?
Het is net zo raar om te concluderen dat de religie dus de schuld krijgt. De voetballers hebben immers de religieuze vermoordquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar daar iemand om te vermoorden?
Tja, god is liefde enzo, voetbal daarentegen is oorlog, daar zijn ze tenminste eerlijk inquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is net zo raar om te concluderen dat de religie dus de schuld krijgt. De voetballers hebben immers de religieuze vermoord.
Misschien was het al de zoveelste ruzie om de afstandsbediening, heeft die man zijn hele leven zijn vrouw en kinderen verwaarloost of weet ik wat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar daar iemand om te vermoorden?
Straks sproeien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
Ik vind het juist wel ironisch dat er uitgerekend om een religieus programma wordt gemoord
Zo, deur naar de tuin toch maar dichtgedaan want het wordt een beetje fris. Maar die geurstokjes ruik ik nog steeds niet. En nu een glas koele Cola.
en god heet eigenlijk Maradonaquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij op die jonge leeftijd al geen volle straal meer
hahahhaquote:
Zaterdag (hier in ieder geval).quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen, in ieder geval in het weekend, gaat het toch regenen?
Beetje onzin lullen en wijn drinken, beetje zoals jij he.quote:
Aangezien er vandaag besloten is dat er geen Bavaria Babes meer worden ingezet, beschouw ik mezelf per direct als atheïst!quote:
Ja, dat schept een bandquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Beetje onzin lullen en wijn drinken, beetje zoals jij he.
Atheïsme - Wikipediaquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangezien er vandaag besloten is dat er geen Bavaria Babes meer worden ingezet, beschouw ik mezelf per direct als atheïst!
Vooral de wijn schept een bandquote:
Wanneer ga jij eens een echte vent uitproberen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Aangezien er vandaag besloten is dat er geen Bavaria Babes meer worden ingezet, beschouw ik mezelf per direct als atheïst!
quote:
Om eerlijk te zijn, ik heb net mijn eten op en zit nu aan de koffie. Nog geen glas wijn gedronken vandaag.quote:
Ik wel... gaat er goed in met dit weer!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb net mijn eten op en zit nu aan de koffie. Nog geen glas wijn gedronken vandaag.
Het is niet iedere dag feest.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik heb net mijn eten op en zit nu aan de koffie. Nog geen glas wijn gedronken vandaag.
Ja, dat wel. Ik zit trouwens nog lekker buiten bij die kachel. Dat ding is een toppertje, heb al twee keer mijn stoel wat verder weg geschoven, zo warm.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wel... gaat er goed in met dit weer!
Ik kijk 'm ff in de rustquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Voor Pietje
Let vooral op de titel van het joetoepfilmpje Pietje
Ik heb er hier ook eentje staan, oranje vuvuquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoor trouwens af en toe weer publiek door de vuvuzela heen!
Eigenlijk best tragisch dat, dat opvalt.
Ja Mexico speelt leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er hier ook eentje staan, oranje vuvu.
Zodra ik er één tegenkom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een echte vent uitproberen?
Tofquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:19 schreef CarOnline het volgende:
Pietje!
Ons tuinsetje staat![]()
Ben er vast net zo blij mee als jij.
Vandaar dat ik nu boven achter de PC zit
Ja, ga ik meteen maken!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tof, ik verwacht natuurlijk ook een foto
.
Zo één die continu weer met zijn kop tegen het raam vliegt? Zo dom vind ik dat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:20 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb hier een dikke zoemer steeds tegen het raam.
ZzzZ *boing* ZzzZ *boing*
Nog irritanter dan een foefoezula
Jep, wanneer is 'tquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:21 schreef CarOnline het volgende:
Ja, ga ik meteen maken!
Ik heb alleen óók geen bloemetje op het tafeltje.
Kom je met Noek op mn housewarming?
Ja die ja, echt zo irritant!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo één die continu weer met zijn kop tegen het raam vliegt? Zo dom vind ik dat.
Morgen? Of schikt dat niet?quote:
Ziet er mooi uit, lekker strakquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Nieuwe tuinstoelen![]()
[ afbeelding ]
Nieuw setje![]()
[ afbeelding ]
Terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja die strakke shirtjes was mij ook al opgevallenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen? Nee heb ik al een housewarming.
Wie heeft er eigenlijk verzonnen dat al die shirtjes zo strak moeten? Valt echt op, bij heul veel teams.
Achterkant is grijs bij mij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh tof Caro, mooie set kussens ook. Die was heul niet standaard toch. Ik heb van die saaie grijze.
Mooi tuinsetjequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Nieuwe tuinstoelen![]()
[ afbeelding ]
Nieuw setje![]()
[ afbeelding ]
Terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puma heeft de strakke shirtjes verzonnen, en aangezien ze shirts leveren aan veel Afrikaanse teams, zie je dat ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen? Nee heb ik al een housewarming.
Wie heeft er eigenlijk verzonnen dat al die shirtjes zo strak moeten? Valt echt op, bij heul veel teams.
Hadden ze eindelijk een keer een mooie slomo, ga jij erover dromenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga vannacht eng dromen over die geschminkte Mexicaan
Alleen als ik ook de kinderbijslag vangquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mooi tuinsetje
Mooie tuin
Mooi huis
Mag ik bij jou wonen?
Je hebt luikjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef CarOnline het volgende:
Dank dank allen![]()
Ja Deisyy, ons vorige huis had een hele tuin zo groot als dit terras, stond nog een schuur op ook![]()
Dus dit is voor ons echt bizár groot!
Nu nog ff wat leuke meuk aanschaffen en dan is het eindelijk klaar.
Na 2 jaar. Voor is ook leuk geworden vind ik:
[ afbeelding ]
Links kan je nog een stukje van ons vlaggetje zien
Ik vond hem eng en ik was niet de enige, de katjes renden van schrik de kamer uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hadden ze eindelijk een keer een mooie slomo, ga jij erover dromen.
Je kan beter vragen wie nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Laysa het volgende:
Nais Caro!!! en wie is er bij jullie in het badje geweest?
Ziet er goed uit, alleen die luiken zijn niet echt functioneel meer zo onder die carportquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef CarOnline het volgende:
Dank dank allen![]()
Ja Deisyy, ons vorige huis had een hele tuin zo groot als dit terras, stond nog een schuur op ook![]()
[ afbeelding ]
mooi set Caro, en wat woon jij mooi zeg, vooral die schuifdeuren naar je tuin toe, mooi hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:48 schreef CarOnline het volgende:
Nieuwe tuinstoelen![]()
[ afbeelding ]
Nieuw setje![]()
[ afbeelding ]
Terras![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel een heel klein vlaggetje, maar je hebt wel oranje bloempjesquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:57 schreef CarOnline het volgende:
Dank dank allen![]()
[ afbeelding ]
deze weet ik uit me hoofd, turquisquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Achterkant is grijs bij mij.
Maar ik vind turkwaas (op zn Toverheks, ik weet NOOIT hoe je dat schrijft) zo'n leuke kleur.
Staat wel een beetje centraal bie oos in en omt hoes.
Beneden althans.
Ik zeg doen!!!!!!!!!!! niets is voor niets in deze wereld en dat kunnen ze niet vroeg genoeg lerenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie niet![]()
Gisteren liepen er op een gegeven moment 9 kinders door de tuin, allemaal in bikini want bij B&R staat een zwembad![]()
Allemaal een handdoek mee, ik had zo entree kunnen vragen
Dank je. Kunnen ook niet dicht hoor, puur ter decoratie.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, alleen die luiken zijn niet echt functioneel meer zo onder die carport
En ze voetballen ook nog een beterquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een heel klein vlaggetje, maar je hebt wel oranje bloempjes![]()
Het ziet er zeker leuk uit, wat een klus is het ook voor je alles een beetje leuk en naar je smaak hebt, maar je zit er wel mooi bij daar bij de buren
Is studiefinanciering ook goed?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen als ik ook de kinderbijslag vang
Leren die duitse kindertjes meteen de Hollandse mentaliteit kennenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg doen!!!!!!!!!!! niets is voor niets in deze wereld en dat kunnen ze niet vroeg genoeg leren
Klein vlaggetje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een heel klein vlaggetje, maar je hebt wel oranje bloempjes![]()
Het ziet er zeker leuk uit, wat een klus is het ook voor je alles een beetje leuk en naar je smaak hebt, maar je zit er wel mooi bij daar bij de buren
wat een wedstrijd weer he Pietje, ik geniet van bijna elke wedstrijd zo moeten ze knokken bijna elke ploeg.quote:
Ik vind je steen mooi, zo ook je donkergrijze cementlaag onderaan. Dat hadden wij hier vroeger ook, ben de naam ervan vergetenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je. Kunnen ook niet dicht hoor, puur ter decoratie.
Maar ik vind ze wel tof, past wel bij het huis.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leren die duitse kindertjes meteen de Hollandse mentaliteit kennen
Het was een beetje gezapig allemaal, maar na Spanje is dit weer een sensatiequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
wat een wedstrijd weer he Pietje, ik geniet van bijna elke wedstrijd zo moeten ze knokken bijna elke ploeg.
en frankrijk pppfftt spanje enzo alemaal wordt er veel van verwacht en ze kunnen geen bal trappen.
zwitserland is de ontdekking vin ik dan he
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het was een beetje gezapig allemaal, maar na Spanje is dit weer een sensatie![]()
.
Jij kijkt echt elke wedstrijd hè?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een wedstrijd weer he Pietje, ik geniet van bijna elke wedstrijd zo moeten ze knokken bijna elke ploeg.
en frankrijk pppfftt spanje enzo alemaal wordt er veel van verwacht en ze kunnen geen bal trappen.
zwitserland is de ontdekking vin ik dan he
Nah voor een euro springen ze hier een hele dag in het Freibad, stuur ze daar wel heenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zeg doen!!!!!!!!!!! niets is voor niets in deze wereld en dat kunnen ze niet vroeg genoeg leren
Kunnen ze beter het Freibad volzeikenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah voor een euro springen ze hier een hele dag in het Freibad, stuur ze daar wel heen
ja, erg hequote:
Wat zeg je nu tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kunnen ze beter het Freibad volzeiken
Nooit last van gehad, al die klagende mensenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik heb werkelijk geen last meer van die toeters jij??? stoor jij je er nog aan??
Kijkt om zich heen en ziet niemand, laat staan klagenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, al die klagende mensen.
Haha ja maar jij woont dan weer in Amsterdamquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:05 schreef Toverheks het volgende:
lijkt wel zo een vakantie bungelow caro, pppfftt kom ik dan aan met mijn 1 hoog, echt mooi hoor en wat een tuin, er kan 1 tuinstoeltje op mijn balkonetje en dan is het vol.
mexico 2-0 hahhaa ohhhhhhhhh zielug voor frankrijk
Ik ga ook van de nabeschouwing op de namiddag-wedstrijd door naar 't sportjournaal, wk-journaal, voorbeschouwing, wedstrijd, nabeschouwing, sportzomer en slapenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
ja, erg hemaar ik geniet gewoon van alles, ook het geouwehoer er voor, er tussen in en erna, zap van studio jack naar johan en wilfried.
maar heb me al een half jaar er op verheugd op dit toernooi, eigenlijk had ik een vent moeten wezen![]()
maar let op, in mijn volgend leven kom ik terug als prof. voetballer
Mwaoh erg, er zijn ergere dingen, al zou ik zo snel niet weten watquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, erg hemaar ik geniet gewoon van alles, ook het geouwehoer er voor, er tussen in en erna, zap van studio jack naar johan en wilfried.
maar heb me al een half jaar er op verheugd op dit toernooi, eigenlijk had ik een vent moeten wezen![]()
maar let op, in mijn volgend leven kom ik terug als prof. voetballer
quote:
Teun kan gratis zeiken in zijn eigen vijverquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij wil ook een euro om dat vol te zeiken?
Ja volgens mij is het daar wel voor. Alleen laat het bij ons los hier en daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je steen mooi, zo ook je donkergrijze cementlaag onderaan. Dat hadden wij hier vroeger ook, ben de naam ervan vergeten![]()
Vraag mij trouwens af wat de functie ervan is. Ik denk dat het te maken zal hebben met opspattend water of zo, zodat de steen niet vies wordt? Weet nog wel dat ik het als kind bij mijn opa altijd moest schilderen, iedere zomer weer, kleur grijs![]()
Vond het trouwens destijds bij de eerste foto's al een stoer en degelijk huis.
Zitten jouw kindjes in NL op school of hebben ze ook Duitse vriendjes?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja maar jij woont dan weer in AmsterdamToch?
In NL zouden we dit ook absoluut niet kunnen betalen natuurlijk, daarom wonen we over de grens.
Ik vind het echt heerlijk hier, en zit hier voorlopig nog wel lekker.
Rustig, veel kinderen, af en toe een paard door de straat, best dorps hier![]()
Laatst was ik weer eens in Amsterdam, met de bus, vol, veel huizen, veel mensen, overal stoplichten, lawaai, ik zou er echt nooit meer aan kunnen wennen geloof ik.
En anders weet ie nog wel een bubbelbad ergensquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun kan gratis zeiken in zijn eigen vijver
Ik heb hier in de tuin mijn eigen boom hè. En alstie dood is heb ik er nog tweequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij wil ook een euro om dat vol te zeiken?
Vandaag kwamen mijn waterlelies uit, drie stuksquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun kan gratis zeiken in zijn eigen vijver
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
En anders weet ie nog wel een bubbelbad ergens
Hey, ik laat de boel wel netjes achter hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
En anders weet ie nog wel een bubbelbad ergens
Mooi hè, bij mij kwamen er gisteren 3 tegelijk uit. En ik zie nog meer knoppen onderweg naar de oppervlaktequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vandaag kwamen mijn waterlelies uit, drie stuks
Ja aan beide kanten van ons wel, daarna komt er duits aan de ene kant en nog 1 NL aan de andere kant.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag alleen dat ene kleine oranje vlaggetje
![]()
Jij verloochent je afkomst in ieder geval niet![]()
Zijn jouw buren ook Nederlands?
Die lelies gaan lekker slapen als de zon onder is, morgen zijn ze er weerquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu zijn ze weer dicht, maar dat schijnt zo te horen
ja ben opgegroeid met 2 broers en een vader die overal jeugdtrainer was, en ja als kind moest ik altijd verplicht mee naar AJAX of ik wilde of niet, dus hoppa met broers en pa mee naar AJAX.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwaoh erg, er zijn ergere dingen, al zou ik zo snel niet weten wat![]()
Als jij het leuk vindt heks, moet je lekker kijken. Ik vind het wel bijzonder meestal zijn het mannen die elke wedstrijd kijken en alle voor- en nabeschouwingen doorstaan.
Ik ga morgenvroeg kijken hoelang ze er over doen om open te gaan en dan wens ik ze een vriendelijke goedemorgenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die lelies gaan lekker slapen als de zon onder is, morgen zijn ze er weer
BEeeeeeeeeeeeeegin de dag met een dansjeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg kijken hoelang ze er over doen om open te gaan en dan wens ik ze een vriendelijke goedemorgen
En dan stiekem 's nachts alle Duitse vlaggetjes weg halenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja aan beide kanten van ons wel, daarna komt er duits aan de ene kant en nog 1 NL aan de andere kant.
De hele straat is oranje inmiddels, de Duitsers staan ook vrolijk oranje vlaggen aan hun gevel te knopen![]()
Morgen maar even Duitse vlaggen halen, wel zo eerlijk he!
Dat is teveel gevraagdquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
BEeeeeeeeeeeeeegin de dag met een dansjeeeeeeeeeeeee
voor of nadat je er overheen zeikt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ga morgenvroeg kijken hoelang ze er over doen om open te gaan en dan wens ik ze een vriendelijke goedemorgen
ja woon in Amsterdam, maar woon mooi hoor mooi uitzicht, leuk poppenhuisje ben blij met mijn woning, maar ik vind jou huis gewoon heel erg mooi en je tuin ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja maar jij woont dan weer in AmsterdamToch?
In NL zouden we dit ook absoluut niet kunnen betalen natuurlijk, daarom wonen we over de grens.
Ik vind het echt heerlijk hier, en zit hier voorlopig nog wel lekker.
Rustig, veel kinderen, af en toe een paard door de straat, best dorps hier![]()
Laatst was ik weer eens in Amsterdam, met de bus, vol, veel huizen, veel mensen, overal stoplichten, lawaai, ik zou er echt nooit meer aan kunnen wennen geloof ik.
Nee ik hou 't bij de NOS, Johan Derksen is soms wel grappig maar iedere dag kan ik 'm niet hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef Toverheks het volgende:
Ja Pietje we gaan zappen naar de lulprog. maar had je gister johan Derksen gezien, over jack van Gelder, vind Johan een ouwe verzuurde man denk dat ie zich steeds minder geliefd maakt, wilde eigenlijk mailtje sturen maar dan wordt je met naam op tv genoemd en dat zie ik ook niet zo zitten.
Ik pis niet in mijn vijver en al helemaal niet 's morgens, dat maakt teveel lawaai en dan worden de buren wakkerquote:
Of gaan dansenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ervoor en als ze dan liefelijk opengaan gelijk spetteren
In NL op school.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zitten jouw kindjes in NL op school of hebben ze ook Duitse vriendjes?
Maar je bent wel een zeikwijf volgens mijn zusquote:
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Doe het met liefde en absoluut niet oneerbiedig
Ja, maar dat is een koosnaampje, meent ze niet hèquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar je bent wel een zeikwijf volgens mijn zus
Met liefde heet het plassen, vol warmte pak je hem dan beet, kijk je met een zalige lach wat omhoog en laat je het gewoon los. Vol liefde een stroom van genot loslaten, dat is bijna een perfect ochtendritueelquote:
Interesse in jongetjes komt vanzelf welquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In NL op school.
We wilden ze ook wel hier naar school doen maar toen bleek bij de oudste dames een vrij hardnekkige vorm van dyslexie te heersen. Dus toen ging het in NL al niet goed op school, en na veel gedoe en een keer blijven zitten in groep 4 hebben ze inmiddels een dyslexie-verklaring en een jaar lang maatwerk gehad. Dus dat ging nog maar net goed. Of eigenlijk ging het totaal fout. Dus om ze dan van school te plukken halverwege het trajekt leek ons geen goed idee. School heeft er geen problemen mee dat ze bleven, dus we hebben ze daar gehouden. Wel onhandig omdat de rest van de straat wel hier naar school gaat. En die zijn al om 2 uur thuis. Wij pas om kwart voor 4. Dat is wel jammer, vakanties lopen ook niet helemaal gelijk, maar goed, dat is dan maar zo.
Duitse vriendjes niet echt, vriendinnetjes zijn allemaal NL en de jongens hier Duits. Maar daar hebben ze tot dusver totáál geen interesse in
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een koosnaampje, meent ze niet hè![]()
tenzij ze hierna anders gaat vermelden![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met liefde heet het plassen, vol warmte pak je hem dan beet, kijk je met een zalige lach wat omhoog en laat je het gewoon los. Vol liefde een stroom van genot loslaten, dat is bijna een perfect ochtendritueel
Ja, precies, nog een jaartje of 2quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Interesse in jongetjes komt vanzelf wel![]()
Inderdaad wel zo verstandig om ze in NL op school te laten, anders hadden de dames helemaal zo'n klus gehad om in de Duitse taal te moeten presteren, ook al is kinderen heel makkelijk een ander taal te leren.
Uhm, zal wel door de wijn komen, maar je laatste zin las ik even verkeerd....quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zeg: Doen!
Ondertussen ga ik voorzichtig naar binnen
Vuile vieze vuns ben jij zegquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Uhm, zal wel door de wijn komen, maar je laatste zin las ik even verkeerd....
Welnee, het is ook geen ramp. Die meiden komen ook wel weer op hun pootjes terechtquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, precies, nog een jaartje of 2![]()
Ja, het kon gewoon niet anders. Jammer wel, maar geen ramp.
Jij bent de droom van menig vrouwquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Binnen doe ik het trouwens zittend hoor, al dat gespetter, bah! Buiten gaat dat wat lastig
gewoon terug roepenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:38 schreef CarOnline het volgende:
Oh!![]()
De DVD speler roept! Nou, dan ga ik maar
Yup.... stiekem wel. Maar valt wel heel erg mee t.o.v. een jaar terug hoorquote:
Da's dan weer jammerquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yup.... stiekem wel. Maar valt wel heel erg mee t.o.v. een jaar terug hoor
Lekker dromen Heks!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Toverheks het volgende:lieve mensen nog veel plezier hier met elkaar en voor straks slaap lekker
Ze spettert?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga dat maar een paar deuren verderop vertellen en trek vooral je beschermende kleding aan
True. Maar kan er niet echt mee zitten!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ga dat maar een paar deuren verderop vertellen en trek vooral je beschermende kleding aan
Ik dacht eerder aan iets witsquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Laysa het volgende:
ik zie het al voor me....Deisyy in een appeltjesgroene poncho aanbellend bij de buuv van Teun
wat een walchelijk mannetje is het toch en hij vindt zichzelf wel helemaal geweldigquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, mee eens, vind het helemaal niks, die gozer.
Ik zie het niet, ik zie echt niet wat er leuk aan hem isquote:
Hij maakt best aardige nummers en dat zogenaamde opgeschotene, wat gewoon een rol is volgens mij, komt op mij juist wel charmant over.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat vind je zo leuk aan hem, Disana?
Blijf lekker jezelf, wel zo handigquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True. Maar kan er niet echt mee zitten!
Dat kan. Daarom vond ik hem in het begin misschien wel leuk, maar nu niet meer, omdat hij nog steeds dat jonge ventje wilt zijn die "Wat zou je doen?" zingt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij maakt best aardige nummers en dat zogenaamde opgeschotene, wat gewoon een rol is volgens mij, komt op mij juist wel charmant over.
Truste Laysa, sweet dreamsquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
Ik ben best moe![]()
Ik wens jullie alvast weltrusten dan kan ik dat niet meer vergeten...nog ff struinen over Fok en dan lekker![]()
Doeidoei![]()
Slaap lekker lieverd!!!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
Ik ben best moe![]()
Ik wens jullie alvast weltrusten dan kan ik dat niet meer vergeten...nog ff struinen over Fok en dan lekker![]()
Doeidoei![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Laysa het volgende:
Ik ben best moe![]()
Doeidoei![]()
Gedaan! En nu?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:52 schreef Gert het volgende:
EN CLICKEN MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Klik je door naar het Harry Patch lied van Radiohead en heb je écht wat puickendstdt om naar te luisteren.quote:
goedenmorgenquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:36 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Verder geloof ik nog wat maar m´n pregnant brain weet t niet meer![]()
Dat is inmiddels in de orde van "ehm schat... hoe moet de deur van de magnetron ook al weer open?" toen we terug waren van vakantie, want geen drukknopje voor de deur op deze magnetron![]()
![]()
Gisteren heeft N. pas de babykamer die ik besteld heb IRL gezien, en het was helemaal goedgekeurd
Thnx, ik was ook echt direct helemaal verliefd toen ik m zag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Leuke babykamer, foto's gezien in OUD.![]()
Morning all.
Ja! Eindelijk! Hoef ik morgenochtend misschien eens een keer niét mijn ogen open te snijden bijnaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja mogguh! Het is grijs buiten, zo grijs als het ook kan zijn voor de kerstdagen.
Ja dank je. Jij ook vast welterusten en gefeliciteerd met je 48 jaar en 1 maandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Verder voor de rest van de dag iedereen alvast gefeliciteerd, gecondoleerd en een goede nacht gewenst
quote:Dode door motorongeluk Zeeland
'S-GRAVENPOLDER - Een motorrijder is vrijdagmorgen rond zeven uur om het leven gekomen door een ongeval in het Zeeuwse 's-Gravenpolder. Dat heeft de politie vrijdag gezegd. De toedracht van het ongeval is nog niet duidelijk. Waarschijnlijk heeft de motorrijder een boom geraakt, maar er is ook een auto in beslag genomen, liet de woordvoerster weten.
Dat is volgens mij zo ongeveer standaard aan het begin van het motorseizoen, en dan komt de TT er ook nog aan (dit weekend??) dus dan hebben ze helemaal zo'n Rossi-gevoel. En dat gaat nogal eens misquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Schering en inslag de laatste weken, bijna iedere dag raak! Wat is er toch aan de hand met die motorrijders?
[..]
Wat lief van N.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:48 schreef Leandra het volgende:
Thnx, ik was ook echt direct helemaal verliefd toen ik m zag.
Was gisteren wel blij om te horen dat het kamertje dusdanig goedgekeurd was dat het ook voor de hogere prijs wel goedgekomen was.... want eerlijk gezegd had ik verwacht dat dat over de grens zou zijn.
Oh, ik heb hier nog een "paar" overhemden liggen.... mag ik die even langsbrengen??quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat lief van N.![]()
Zo, nu mijn hobby uitoefenen. Strijken.![]()
En ook: "Ik ben de blauwbilgorgel".quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Cees Buddingh: "Het is vaak heerlijk rusten in het gras dat je ergens over hebt laten groeien"
Sohee, wat heb jij te vieren?quote:
Dat is lang geleden zeg!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar komen vreemde kind'ren van.
Raban! Raban! Raban!
Wij moesten het ook leren.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:20 schreef Gert het volgende:
Mijn leraar Nederlandsop de middelbare school vond dat we dat gedicht uit ons hoofd moesten leren.
![]()
Ik ben niet helemaal trefzeker, maar zonder te googlen gok ik dat de moeder van de blauwbilgorgel een porgel was, en de vader een porulan. Maar het kan ook andersom zijn.
Het wordt hier wat lichter, vermoedelijk gaan we die kogel nog wel even zien. Morgen regen, misschien niet zo leuk, wel nodig, want 't is droogquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:23 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Ik wil zon! Vandaag en vooral morgen. Veertien graden, dat zijn toch geen zaterdagse temperaturen tijdens Mundial?
![]()
![]()
Die broodnodige regen kan ook nog wel een dagje wachten. Tot de suffe zondag.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het wordt hier wat lichter, vermoedelijk gaan we die kogel nog wel even zien. Morgen regen, misschien niet zo leuk, wel nodig, want 't is droog
Wij hebben de dagen bedacht, hoe kan het weer daar iets aan veranderen. Noem gisteren zondag en je had mooi weer gehad.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die broodnodige regen kan ook nog wel een dagje wachten. Tot de suffe zondag.
En dan is het nog steeds morgen een druilerige, koude dag op Mundial.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wij hebben de dagen bedacht, hoe kan het weer daar iets aan veranderen. Noem gisteren zondag en je had mooi weer gehad.
Wilhelmus elk jaar opnieuw leren, want met de héle school naar de aubade op Koninginnedagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:29 schreef Copycat het volgende:
En wij moesten het Wilhelmus (1 en 6), een paar psalmen en de Nederlandse versie van Jesus Christ Superstar uit ons hoofd leren. Blauwbilgorgel komt me in de verre verte een beetje bekend voor.
quote:'Joran was fantastisch als minnaar'
AMSTERDAM - De ex-vriendin van Joran van der Sloot noemt hem 'romantisch' en 'lief'.
Melody Granadillo had in 2003 een relatie met Joran, die door diverse buitenlanse media 'Dutch playboy' wordt genoemd. "Hij was fantastisch", vertelt ze vrijdag in een interview met het Amerikaanse programma '20/20' van ABC, dat nog moet worden uitegzonden. "We konden uren met elkaar praten en keken elkaar graag lang in de ogen."
De 23-jarige was halsoverkop verliefd geworden op Joran. Ze waren toen beide 17 jaar en ontmoetten elkaar op een verjaardagsfeestje in Aruba.
Granadillo heeft alle foto's en e-mails uit die tijd bewaard. Ook schreef ze haar gevoelens over de relatie dagelijks op in een dagboek.
"We flikflooiden heel wat af", schreef ze over haar eerste seksuele ontmoetingen met de huidige moordverdachte. "Hij wilde een lap dance. Het was een geweldige nacht. Romantisch en we hadden veel lol. Ik gaf hem nog een zuigzoen."
Toch, zo zegt ze in het interview, was zo ook niet blind voor zijn 'donkere' kant. "Hij loog om van alles en nog wat", aldus Granadillo. Ook zou hij haar diverse malen hebben bedrogen.
De twee bleven al die jaren contact houden, ook toen het onderzoek naar de vermiste Natalee Holloway liep. De ex-vriendin beweert nog vlak voor de moord op Stephany Flores contact met hem te hebben gehad.
Onder de vlaggenmast terwijl de ouders stonden toe te kijken. Daarna spelletjes op het schoolplein waarbij iedereen prijs had.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wilhelmus elk jaar opnieuw leren, want met de héle school naar de aubade op Koninginnedag
Aan het eind van de dag ben jij dus de walking fridgequote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
Maar morgen wél Nederland - Japan!![]()
Besloten om met vrienden te kijken. Dus als ik morgen aan het eind van de middag raar post dan komt dat door al die koffie.
Yep, heb alleen wel concurrentie vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Aan het eind van de dag ben jij dus de walking fridge
Wat trek je aan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:38 schreef Gert het volgende:
Maar morgen wél Nederland - Japan!![]()
Besloten om met vrienden te kijken. Dus als ik morgen aan het eind van de middag raar post dan komt dat door al die koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |