da's deze... tie tie tie...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dat volkslied van Griekenland vind ik ook zo mooi.
Jammer dat ik het nu niet kon horen.
Goh, dat volkslied klinkt ineens heel anders dan ik me herinner.....iets meer tempo en hóppaquote:
Zit zeker weer vastquote:
Nee de politie, gemeente en nog iets hebben het afgeblazen omdat ze een open en vriendelijk karakter willen behouden. (Ze zijn denk ik bang voor gangoorlogen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de politie, gemeente en nog iets hebben het afgeblazen omdat ze een open en vriendelijk karakter willen behouden. (Ze zijn denk ik bang voor gangoorlogen ofzo.)
Dus dat, plus festivalpubliek, ik ken geen vriendelijker volkje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij is de vriendelijk zelve, als je er een vette joint indoet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat, plus festivalpubliek, ik ken geen vriendelijker volkje.
Maar goed, nu zullen ze ons wel verrassen met Jan Smit als hoofdact.
Als de morgen is gekooooooooooooooomen...
Jeej!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
We hebben een nieuw baby nichtjeen ze is klein
en lievvvvvv
Dankjewel!quote:
quote:Vrouwen zeuren week per jaar
Londen - Mannen moeten een kleine week per jaar luisteren naar het gezeur van hun vrouw. Vrouwen klagen elk jaar gemiddeld 7920 minuten tegen hun man over huishoudelijke klusjes, hun drinkgewoontes en hun gezondheid.
Dat staat gelijk aan 2,5 uur zeuren per week, elf uur per maand of 5,5 dag per jaar. Dat blijkt uit Engels onderzoek uitgevoerd onder 3000 mensen.
Het meest voorkomende onderwerp waar vrouwen tegen hun man over klagen: niet helpen bij het schoonmaken van het huis. Ook niet afwassen en te veel drinken zijn populaire zeuronderwerpen, meldt de Daily Mail.
Overigens moest 83 procent van de mannen toegeven dat het gezeur van hun vrouw wel vaak terecht is. De helft gaf hun vrouw binnen een half uur haar zin, 21 procent staakte na enkele uren alsnog het verzet. Van de vrouwen moest 87 procent erkennen dat ze het hun man soms toch wel wat moeilijk maken.
Jotquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed onderzoek![]()
Overigens moest 83 procent van de mannen toegeven dat het gezeur van hun vrouw wel vaak terecht is.
Net als de Tros, behalve dan dat je alleen je lidmaatschap kan annuleren met een stuk beton aan je been en een touw om je nek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie wel![]()
nee mera tis van de kant van D_K maar ik hoor bij de familie...daar kom ik niet meer van af![]()
![]()
Hoi.quote:
Nog een kwartiertjequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Lotusss het volgende:
Goeiesmiddags!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |