da's deze... tie tie tie...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dat volkslied van Griekenland vind ik ook zo mooi.
Jammer dat ik het nu niet kon horen.
Goh, dat volkslied klinkt ineens heel anders dan ik me herinner.....iets meer tempo en hóppaquote:
Zit zeker weer vastquote:
Nee de politie, gemeente en nog iets hebben het afgeblazen omdat ze een open en vriendelijk karakter willen behouden. (Ze zijn denk ik bang voor gangoorlogen ofzo.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee de politie, gemeente en nog iets hebben het afgeblazen omdat ze een open en vriendelijk karakter willen behouden. (Ze zijn denk ik bang voor gangoorlogen ofzo.)
Dus dat, plus festivalpubliek, ik ken geen vriendelijker volkje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hij is de vriendelijk zelve, als je er een vette joint indoet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat, plus festivalpubliek, ik ken geen vriendelijker volkje.
Maar goed, nu zullen ze ons wel verrassen met Jan Smit als hoofdact.
Als de morgen is gekooooooooooooooomen...
Jeej!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
We hebben een nieuw baby nichtjeen ze is klein
en lievvvvvv
Dankjewel!quote:
quote:Vrouwen zeuren week per jaar
Londen - Mannen moeten een kleine week per jaar luisteren naar het gezeur van hun vrouw. Vrouwen klagen elk jaar gemiddeld 7920 minuten tegen hun man over huishoudelijke klusjes, hun drinkgewoontes en hun gezondheid.
Dat staat gelijk aan 2,5 uur zeuren per week, elf uur per maand of 5,5 dag per jaar. Dat blijkt uit Engels onderzoek uitgevoerd onder 3000 mensen.
Het meest voorkomende onderwerp waar vrouwen tegen hun man over klagen: niet helpen bij het schoonmaken van het huis. Ook niet afwassen en te veel drinken zijn populaire zeuronderwerpen, meldt de Daily Mail.
Overigens moest 83 procent van de mannen toegeven dat het gezeur van hun vrouw wel vaak terecht is. De helft gaf hun vrouw binnen een half uur haar zin, 21 procent staakte na enkele uren alsnog het verzet. Van de vrouwen moest 87 procent erkennen dat ze het hun man soms toch wel wat moeilijk maken.
Jotquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goed onderzoek![]()
Overigens moest 83 procent van de mannen toegeven dat het gezeur van hun vrouw wel vaak terecht is.
Net als de Tros, behalve dan dat je alleen je lidmaatschap kan annuleren met een stuk beton aan je been en een touw om je nek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:41 schreef Laysa het volgende:
Dank jullie wel![]()
nee mera tis van de kant van D_K maar ik hoor bij de familie...daar kom ik niet meer van af![]()
![]()
Hoi.quote:
Nog een kwartiertjequote:Op donderdag 17 juni 2010 17:46 schreef Lotusss het volgende:
Goeiesmiddags!
Feli.quote:
Thnx!quote:
Thanxquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:58 schreef CarOnline het volgende:
Ja, Gert, muiltjes heb ik.
Zwarte. Met sleehak. En bruine maar die zijn er nog niet.
Ik weet niet of oranje niet mag, maar het schiet me nu ineens te binnen dat ik nog oranje gympen heb met NL vlag!
Die moeten hier nog ergens rondslingeren. Al een jaar of 4 eigenlijk![]()
Maar eh ja. Dus. En nieuwe tuinmeuk aangeschaft![]()
En verder weet ik het niet meer. Oh ja, feli Laysa en DK. En uhmmmmmmmmmmmmm
dat was het geloof ik wel.
Ga een tukkie doen. Heb toch geen corvée vandaag
Haaaaai!quote:
Laysa en De_K gefeliciteerdddddddddddddddddquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
en lievvvvvv
Mijn gevoel zegt dat Scrut niet echt into Snoop Dog is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:32 schreef Toverheks het volgende:
De Amerikaanse rapper staat overigens op 28 juni wel op het programma in de Melkweg in Amsterdam. Alle kaarten voor die show zijn uitverkocht.
denk dat Schrut wel gaat naar de melkweg.
En ze is mooiquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Laysa het volgende:
en lievvvvvv
Beetje jammer dat ze jou hebben overgeslagen zeikwijfquote:
efgaristo para poliquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:36 schreef remlof het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning van Ἑλλάς, FANN
Dan zou het er nóg erger hebben uitgezien bedoel je?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze jou hebben overgeslagen zeikwijf
Kalinichta! Wie heeft je gordijnen bevlekt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
efgaristo para poli![]()
ik heb gewoon voetbal zitten kijken tussen de gordijnen wassen door
![]()
![]()
Jozef weer natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Kalinichta! Wie heeft je gordijnen bevlekt?
Ben wel heel benieuwd wat voor signalen er dan binnen zijn gekomen over mogelijke ordeverstoring.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef Toverheks het volgende:
Haagse raad wil uitleg over Snoop Dogg DEN HAAG - Een meerderheid van de Haagse gemeenteraad wil opheldering van burgemeester Jozias van Aartsen over het besluit het optreden van rapper Snoop Dogg op Parkpop te verbieden.
- knip -
Ik ook grieperigquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben gewoon weer grieperig![]()
Een baby-nichtjeGefeliciteerd!
Mijn baby-nichtje heeft vandaag te horen gekregen dat geslaagd is
Signed. Wat een betuttelingquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wat voor signalen er dan binnen zijn gekomen over mogelijke ordeverstoring.
En gaan deze mogelijke ordeverstoorders dan niet de orde meer verstoren omdat Snoop niet komt?
Anyway: op twitter is een petitie gestart:Gemeente Den Haag moet het optreden van Snoop Dogg op Parkpop laten doorgaan!
Dat-ie genegeerd werd bij het omhelzen na het doelpunt, en toen zelf het kringetje ging aaien met z'n 1.40?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
WKjournaal, nu al benieuwd naar 't Maradona-moment.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat-ie genegeerd werd bij het omhelzen na het doelpunt, en toen zelf het kringetje ging aaien met z'n 1.40?
dan wil ik wel in schrut zijn plaatsquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Scrut niet echt into Snoop Dog is.
Kardinaal en Laysa, feli.
quote:
En je mag het gewoon downloaden want we hebben er dik voor betaald.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
Dat volkslied van Griekenland vind ik ook zo mooi.
Jammer dat ik het nu niet kon horen.
Mja ik ruik nog niks, maar dat kan komen omdat de deur naar de tuin openstaatquote:
nou neem Snoop wel mee op sleeptouw, en niet naar de koffieshops in de stad voor toeristen maar hier naar de watersnipquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja ik ruik nog niks, maar dat kan komen omdat de deur naar de tuin openstaat
En ik snap nu nog niet waarom VVD CDA PVV een gepasseerd station is. Dus straks ook maar weer het NOS Journaal bekijken.
Dat van Snoop vind ik echt flauwekul. In wat voor maatschappij leven we zeg, kan er straks helemaal niets meer?
Niemand snap 't, journaal kijken heeft geen nut. Het is wachten op de brief van Rosental aan de 2e Kamer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Disana het volgende:
En ik snap nu nog niet waarom VVD CDA PVV een gepasseerd station is. Dus straks ook maar weer het NOS Journaal bekijken.
Aha, dus het ligt niet aan mij. Enig idee wanneer die brief komt? Zeker niet meer vandaag?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niemand snap 't, journaal kijken heeft geen nut. Het is wachten op de brief van Rosental aan de 2e Kamer.
quote:Familie vermoordt vader om tv
Johannesburg - Meningsverschillen over wat er gekeken wordt op tv kunnen hoog oplopen. De Zuid-Afrikaan David Makoeya is afgelopen zondag door zijn vrouw en kinderen vermoord, omdat hij naar de WK-wedstrijd Duitsland-Australië wilde kijken. De familie van de 61-jarige man had de voorkeur voor een religieus programma.
De man en zijn familie waren in een gevecht om de afstandsbediening verwikkeld. Toen de man naar de tv liep om de juiste zender handmatig op te zetten, werd hij aangevallen door zijn 68-jarige vrouw, 36-jarige zoon en 23-jarige dochter.
"Het lijkt erop dat ze zijn hoofd tegen de muur hebben geslagen," zegt een politiewoordvoerder. Ze belden de politie toen de man zwaargewond op de grond lag, maar toen de agenten arriveerden was hij al dood.
De drie werden gearresteerd, maar de dochter is inmiddels weer vrijgelaten.
Volgende week pas, hij is vandaag bij de koningin geweest. Morgen wordt geloof ik bekend hoe nu verder, de logische stap is een gesprek Rutte Cohen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
Aha, dus het ligt niet aan mij. Enig idee wanneer die brief komt? Zeker niet meer vandaag?
Je zou er bijna twitter voor nemen ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel heel benieuwd wat voor signalen er dan binnen zijn gekomen over mogelijke ordeverstoring.
En gaan deze mogelijke ordeverstoorders dan niet de orde meer verstoren omdat Snoop niet komt?
Anyway: op twitter is een petitie gestart:Gemeente Den Haag moet het optreden van Snoop Dogg op Parkpop laten doorgaan!
Inderdaad, maar de PvdA wil niet met het CDA begrijp ik net, dus dan stevenen we af op Paars+.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgende week pas, hij is vandaag bij de koningin geweest. Morgen wordt geloof ik bekend hoe nu verder, de logische stap is een gesprek Rutte Cohen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat religie al niet met mensen kan doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat religie VOETBAL al niet met mensen kan doen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
En je mag het gewoon downloaden want we hebben er dik voor betaald.
Ook, maar deze familie wilde dus naar een religieus programma kijken en daarom moest vader eraan.quote:
Omdat die mensen naar een religieus programma wilden kijken is het de schuld van religie dat ze die man vermoorden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat religie al niet met mensen kan doen.
Vind jij het dan niet raar daar iemand om te vermoorden?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat die mensen naar een religieus programma wilden kijken is het de schuld van religie dat ze die man vermoorden?
Het is net zo raar om te concluderen dat de religie dus de schuld krijgt. De voetballers hebben immers de religieuze vermoordquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar daar iemand om te vermoorden?
Tja, god is liefde enzo, voetbal daarentegen is oorlog, daar zijn ze tenminste eerlijk inquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is net zo raar om te concluderen dat de religie dus de schuld krijgt. De voetballers hebben immers de religieuze vermoord.
Misschien was het al de zoveelste ruzie om de afstandsbediening, heeft die man zijn hele leven zijn vrouw en kinderen verwaarloost of weet ik wat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij het dan niet raar daar iemand om te vermoorden?
Straks sproeien.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
Ik vind het juist wel ironisch dat er uitgerekend om een religieus programma wordt gemoord
Zo, deur naar de tuin toch maar dichtgedaan want het wordt een beetje fris. Maar die geurstokjes ruik ik nog steeds niet. En nu een glas koele Cola.
en god heet eigenlijk Maradonaquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb jij op die jonge leeftijd al geen volle straal meer
hahahhaquote:
Zaterdag (hier in ieder geval).quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen, in ieder geval in het weekend, gaat het toch regenen?
Beetje onzin lullen en wijn drinken, beetje zoals jij he.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |