Ben je niet bezorgd.quote:
quote:
had die serie juist aangemaakt om de toernooitopics niet zoveel te vervuilenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jammer van die XL tussenstanden topic. Dat gaat ten koste van de topics van de toernooien. Vind het ook een onzin topic trouwens, maar dat terzijde.
Tankt? Lopez werd vorig jaar ook al in de eerste ronde uitgeschakeldquote:
Tja daar gaan deze topics over. Dat vind ik geen vervuilen. Wat moet je hier anders neerzetten? Alleen maar wat nieuws dingen en wat uitslagen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef franklop het volgende:
[..]
had die serie juist aangemaakt om de toernooitopics niet zoveel te vervuilen
ja en won van Rafa op Queens. wisselvallig als de pest maar kom op, Levinequote:Op maandag 21 juni 2010 15:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Tankt? Lopez werd vorig jaar ook al in de eerste ronde uitgeschakeld
Hoeveel?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Is er iemand die geld voor me kan inzetten op Falla? Ik heb hier geen goed gevoel bij en ik kan op dit moment niet bij Betfair. Ik bied de helft van de winst aan en het verlies is natuurlijk voor mijn rekening.
Oke als jÃj er geen goed gevoel bij hebt als Federer fan, is er toch echt iets aan de hand.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:04 schreef Federer-fan het volgende:
Is er iemand die geld voor me kan inzetten op Falla? Ik heb hier geen goed gevoel bij en ik kan op dit moment niet bij Betfair. Ik bied de helft van de winst aan en het verlies is natuurlijk voor mijn rekening.
Ik had hetzelfde in Halle, toen Fed een set en 3-3 stond en toen verloor hij ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:08 schreef senswal het volgende:
[..]
Oke als jÃj er geen goed gevoel bij hebt als Federer fan, is er toch echt iets aan de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |