Ja, enorm stoer inderdaad. Wat ben je dan cool, als je zoiets op je schoenen kunt laten zetten.quote:
Dat zegt me niksquote:Op maandag 21 juni 2010 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, enorm stoer inderdaad. Wat ben je dan cool, als ze zoiets voor je maken.![]()
Ik zou ook 6 op mijn tennisschoenen kunnen zetten maar dan is het mijn speelsterkte.
Zo heet de locatie waar het gespeeld wordt..weet even niet wat de afkorting betekent.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef franklop het volgende:
Ow en ben wat dat betreft een newbie, maar weet inmiddels dat SW19 voor Wimbledon staat, maar waar komt dat precies vandaan?
C2 was ik een hele tijd, alleen speel geen toernooien of competitie. Maar ik tennis wel vier à vijf keer per week.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zegt me niksik leeft nog in het A1-E tijdperk
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:14 schreef F.M.D. het volgende:
Heeft net5 weer livestreams van alle banen op hun site?
De BBC zal wel tot het einde uitzenden.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef franklop het volgende:
zie dat NET5 tot 19:00 uitzend, kan dus precies niks zien
bij mij doen ze het goed hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 13:38 schreef tennisboy het volgende:
Op de livebanen van net 5 staat nu ook court 16. Jesse is dus live te volgen op de site van net 5. Alleen zijn werken de streams van net 5 niet zo goed.
Tja. Lang niet gespeeld + gras. Niet heel raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |