De mens zit nu eenmaal zo in elkaar dat hij altijd zijn eigen kind zal voortrekkenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet zo slim, maar dat heeft andere redenen
[..]
Je generaliseert te veel denk ik. Er zijn ook echt wel situaties waarin het welk werkt, misschien wel meer dan die niet werken. Alleen hoor je het alleen als het fout gaat.
Bash je moeder niet hoor. Alles respect als je 4 keer kunt bevallen. Mijne was een hel. Mijn lijf is duidelijk niet geschikt om kids op de wereld te zetten. Dat bedoel ik meerquote:
Het zijn stiefkinderen en geen pleegkinderenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je moet het maar net willen dat je pleegkind(eren) je niet bloed relatie tegen je gebruiken
26,30,34 en heb je ook meteen oppas voor de jongste 2quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Bash je moeder niet hoor. Alles respect als je 4 keer kunt bevallen. Mijne was een hel. Mijn lijf is duidelijk niet geschikt om kids op de wereld te zetten. Dat bedoel ik meer
Hahaha wat een vooroordeelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is wel vrij essientieel
Ook TS kan alleen studeren/werken bij de gratie van oma, das ook niet echt een teken van zelfredzaamheid al is het wel prima te begrijpen
Of niet, door niet de kinderen van een ander op te voedenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef sanger het volgende:
Je moet er gewoon rekening mee houden dat het een keer gaat gebeuren.
Ik weet toch vrij zeker dat je niet het zelfde kan zonder hulp van je moederquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:28 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hahaha wat een vooroordeel
Categorie je lul onzin. Ik kan mn kind ook 5 dagen naar de opvang brengen. Wordt ook gewoon voorbetaald voor 5 dagen helaas omdat ik iedere tien weken ander rooster heb. Ik heb samen met mn moeder gekozen om zo veel mogelijk uit de opvang te halen omdat ik dat beter voor hem vind.
maakt niet uit, want daar is op dit moment geen sprake vanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik weet toch vrij zeker dat je niet het zelfde kan zonder hulp van je moeder
Onzin. Maar je hangt aan elkaar van vooroordelen en je hebt je mening toch al gevormd dus ga ook geen moeite doen om je te overtuigen van je ongelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik weet toch vrij zeker dat je niet het zelfde kan zonder hulp van je moeder
Ondanks de armoede weet het grootste deel zich goed te redden. Best bewonderingswaardig imo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Volgens mij komt armoede(volgens de Nederlandse definitie) vooral voor bij single moms, denk dus dat die stelling niet helemaal op gaat
er worden tig kinderen opgevoed door ouders die niet direct hun eigen kind is, en ik denk dat het niet eens de intentie is van TS om gelijk weer een relatie in te rollen, ze wil datenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of niet, door niet de kinderen van een ander op te voeden
Moeilijk en afhankelijk van de partner. Heeft hij bv. wel of geen kinderwens etc. Is de relatie er tegen bestand bv. Etc.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:19 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Geen idee. Voorlopig hou ik het er echt bij eentje en heb ik totaaaal geen behoefte aan een tweede maar heb ook ooit gezegd dat ik geen kids wou.
Ik vind 1 kind eigenlijk wel super. Je hebt alle tijd en aandacht en nog best wat vrijheid. Maar kan me best voorstellen dat als je het met zn tweeën doet het een stuk makkelijker is. Moeilijk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:21 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind 4 kinderen zielig voor mijn lijf
klopt hieruit blijkt ook wel dat iedere relatie bijna uniek isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Moeilijk en afhankelijk van de partner. Heeft hij bv. wel of geen kinderwens etc. Is de relatie er tegen bestand bv. Etc.
Zeker, maar het haalt ook het verhaal onderuit dat de meeste single moms zelfstandig zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ondanks de armoede weet het grootste deel zich goed te redden. Best bewonderingswaardig imo.
Ja maar das een keuze. Je kan dus ook nee zeggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef Re het volgende:
[..]
er worden tig kinderen opgevoed door ouders die niet direct hun eigen kind is, en ik denk dat het niet eens de intentie is van TS om gelijk weer een relatie in te rollen, ze wil daten
Jij zit schijnbaar zo in elkaar, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De mens zit nu eenmaal zo in elkaar dat hij altijd zijn eigen kind zal voortrekken
Dat is de menselijke aardquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Jij zit schijnbaar zo in elkaar, maar dat wil niet zeggen dat iedereen zo is.
Als je een pessimist bent wel ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is de menselijke aard
Het heeft gewoon weinig te maken met je kijk op de wereld maar alles met feitenquote:
Dat kan een keuze zijn, maar dat zou ook kunnen betekenen dat je een hele leuke vrouw zou mislopen door deze bij voorbaat al uit te sluiten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Of niet, door niet de kinderen van een ander op te voeden
Buiten de gevallen waarvan de vader niet eens weet dat het kind niet van hem isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef Re het volgende:
[..]
er worden tig kinderen opgevoed door ouders die niet direct hun eigen kind is, en ik denk dat het niet eens de intentie is van TS om gelijk weer een relatie in te rollen, ze wil daten
Onderbouw het dan maar met onderzoeksresultaten. Ik ben namelijk van mening dat het een keuze is je eigen kind voor te trekken ipv de menselijke aard.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het heeft gewoon weinig te maken met je kijk op de wereld maar alles met feiten
Misschien eens boodschappen doen zonder kind. En ja, ik vind single vrouwen met kind totaal niet boeiend. Package deals in die zin zijn nasty.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:25 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar als jij een meid ziet lopen met kind bij zich denk je toch geen moment aan dat ze single zou kunnen zijn? Denk dat dat meer is wat me tegenwerkt.
Natuurlijk is dat een keuze, maar die keuze wordt wel beïnvloed door iemands referentiekader. Je eigen kinderen voortrekken gebeurt overal, maar in een situatie dat het om kinderen gaat binnen hetzelfde gezin, kan ik met dat niet goed voorstellen. Je hebt beide kinderen toch lief als je eigen in die situatie? Doe je dat niet, dan moet je er niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:41 schreef sanger het volgende:
[..]
Onderbouw het dan maar met onderzoeksresultaten. Ik ben namelijk van mening dat het een keuze is je eigen kind voor te trekken ipv de menselijke aard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |