We hebben ons samenwoonfeestje in combi met mijn verjaardag (was vorige maand) komende zaterdagquote:
Date gehad?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. Was juist best gezellig vandaag.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
dan doe je midden standje 4 en de rest 2
Dan nog.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik mijn haren nu overal langer heb en niet meer alleen een matje.
Ohh leuk samenwoonfeestjequote:Op donderdag 17 juni 2010 16:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hebben ons samenwoonfeestje in combi met mijn verjaardag (was vorige maand) komende zaterdag
Morgen nog vanalles maken voor op stokbrood en geitenkaastruffels en appeltaart en kwarktaart
En dan zaterdag ook nog vanalles wat niet een dag vantevoren kan
want?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
Echt, iemand, schiet, me, neer.
Gezellig? Wat hebben jullie gedaan?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee. Was juist best gezellig vandaag.
Ik wilde het perséquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh leuk samenwoonfeestjeWij hebben dat nooit gedaan
Waarom?quote:
Oké. Graag allemaal gebruiken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:41 schreef Potloodvis het volgende:
Kom maar hier, All. Je bent mij de kogels meer dan waard.
Nee thanks, kan toch niet luisteren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Alledaagse Waanzin staat op de luisterpaal. Wil je een linkje?
Nee joh, niet overdrijven. Gewoon in de letterlijke zin van het woord, gewoon wat gepraat enzo. Niks speciaals.quote:
Waar woon je ook alweer ergens in de buurt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oké. Graag allemaal gebruiken.
[..]
Nee thanks, kan toch niet luisteren.
Heeft ze je al geaccepteerd op msn?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee joh, niet overdrijven. Gewoon in de letterlijke zin van het woord, gewoon wat gepraat enzo. Niks speciaals.
kut griekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef Potloodvis het volgende:
Nu al 1-1.
Nog niet online geweest. Tenminste, ik ben ook pas net uit en ze zou mij ook niet negeren, dat weet ik wel zeker.quote:
Het is dat Bragi er niet is anders was er nu een roze achtig plaatje met een man die schreeuwt tegen een laptop geplaatst.quote:
Breda/Eindhoven.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar woon je ook alweer ergens in de buurt?
Niks.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat Bragi er niet is anders was er nu een roze achtig plaatje met een man die schreeuwt tegen een laptop geplaatst.
Wat is er dan?
O ja, vlakbij mijn oude woonplaats!quote:
Okee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals vroegahhh.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Oh dacht dat je t misschien nog gevraagd had, want als die uitnodiging niet aangekomen is kan ze hem ook niet accepteren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog niet online geweest. Tenminste, ik ben ook pas net uit en ze zou mij ook niet negeren, dat weet ik wel zeker.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef wolvendagen het volgende:
All, het is zo nu:Al heet ik geen All, ik vind het wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals vroegahhh.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
All, het is zo nu:Het is een mooie kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals vroegahhh.
Nee, heb haar opnieuw toegevoegd en toen werkte het wel.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat je t misschien nog gevraagd had, want als die uitnodiging niet aangekomen is kan ze hem ook niet accepteren.
GOOD.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al heet ik geen All, ik vind het wel mooi.
Sure, ik heb alle tijd van de wereldquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, vlakbij mijn oude woonplaats!
Anyway, kom je een keer hier langs, in de polder?
All, het is zo nu:Mooi geworden, chicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals vroegahhh.
.
Ik hoef jouw mening niet, jij vindt me een rode pot.quote:
All, het is zo nu:Naaaaaaaais.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals vroegahhh.I never workout
Mensen die BOEM BOEM TAIWO niet accepteren als de waarheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |