WWWWWWUTquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb honger en het idee dat ik doorlek
Asspoeling. Is nu iets lichter precies goedquote:
TR.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
GRIEKENLAND. Ik zou daar ook in de basis komen. Wat een baggerteam.
Krijg je honger van dat idee? Broodje jam?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ongelofelijk toch als je bedenkt dat ze in 2004 nog gewoon het EK wonnenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
GRIEKENLAND. Ik zou daar ook in de basis komen. Wat een baggerteam.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:29 schreef Otis2.0 het volgende:
GRIEKENLAND. Ik zou daar ook in de selectie komen. Wat een baggerteam.
standje 2quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
Potvis, mijn kuifje gaat er zo aan. Even chillebille bij mijn hairstylist straks.
Ga je voor helemaal kort?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
Potvis, mijn kuifje gaat er zo aan. Even chillebille bij mijn hairstylist straks.
Teamtactiek is hati hati?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso beter ga ik in het Indonesische elftal. Dan sowieso in 2014 wij op het WK.
Ik las iets andersquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Asspoeling. Is nu iets lichter precies goed
Niet te kort, dat staat jou volgens mij nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef WillFerrell het volgende:
voor de zomer maakt dat geen ruk uitquote:
Haha nee maar ik wilde even een aandachttrekkende binnenkomer.quote:
Kuifje wel dan? Get real.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niet te kort, dat staat jou volgens mij niet
gniffelquote:
Wie is er jarig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las iets anders
Ijstaart staat in de vriezer, tzatziki in de koelkast, koekjes zijn klaarZometeen nog quiche maken en dan heb ik de hele dag in de keuken gestaan
En de kinderen hebben allebei een eigen PC
Productief dagje geweest vandaag
Gelukt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha nee maar ik wilde even een aandachttrekkende binnenkomer.
Please l0t, ik heb het altijd ultrakort, lang staat mij niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Niet te kort, dat staat jou volgens mij niet
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee even bijwerken, ik wil het wat langer laten groeien, maar ik heb nu zo een zwerverslook.
Maar voor de rest ging het vandaag eigenlijk juist wel heel goed.quote:
want?quote:
Nee echt jonge, het is toch niet heeelll kort? Heb ik dat steeds zo verkeerd gezien?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Please l0t, ik heb het altijd ultrakort, lang staat mij niet.
Mensen die niet weten dat ik mijn haren nu overal langer heb en niet meer alleen een matje.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Alsof jij iets over iemand anders' kapsel zou mogen zeggen
Vriendinnen van me bestempelen het als kuikenhaar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee echt jonge, het is toch niet heeelll kort? Heb ik dat steeds zo verkeerd gezien?
Nee. Was juist best gezellig vandaag.quote:
dan doe je midden standje 4 en de rest 2quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
In de zomer wil ik er ook stylo bij lopen.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vriendinnen van me bestempelen het als kuikenhaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |