Hihi, ja het is een hele leuke fotoquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar is niet erg toch? Is een leuke foto.
Klopt, maar ik had geen andere en je fobo was leeg. Zo kan het toch ook geen kwaad?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:05 schreef Crack_ het volgende:
Maar chai die foto heb je niet van mij..
Hoezo deed jij dan eigenlijk eerst VMBO.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Maar mn mentor zei ook dat ik met kei goede cijfers geslaagd ben, terwijl ik juist 3 onvoldoendes dacht te hebben?
Ben benieuwd.
Haha, ja hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had geen andere en je fobo was leeg. Zo kan het toch ook geen kwaad?
Dan heb je fout gedacht of hij trollt je ontzettend hard.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Crack_ het volgende:
Maar mn mentor zei ook dat ik met kei goede cijfers geslaagd ben, terwijl ik juist 3 onvoldoendes dacht te hebben?
Ben benieuwd.
Ehh, ja. Ik zat op het randje van havo/vmbo en toen maar voor vmbo gekozen omdat er net dat nieuwe soort onderwijs was. Met projecten en kei weinig huiswerk en shit. En dat ging echt heeeelemaal mis. Toen depressief blabla, in de 2e teruggeplaatst naar de eerste in een kader klasquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo deed jij dan eigenlijk eerst VMBO.
Mensen die Zidane na een paar jaartjes al niet meer herkennen. Wat is het met deze wereld?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef WillFerrell het volgende:
Potvis, wie is die Hard Gay op je UI?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef WillFerrell het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die Zidane na een paar jaartjes al niet meer herkennen. Wat is het met deze wereld?
Ik zou altijd gewoon het hoogste kiezen. Opstromen is veel lastiger en doe je minder gauw, afstromen maakt is vrij makkelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, ja. Ik zat op het randje van havo/vmbo en toen maar voor vmbo gekozen omdat er net dat nieuwe soort onderwijs was. Met projecten en kei weinig huiswerk en shit. En dat ging echt heeeelemaal mis. Toen depressief blabla, in de 2e teruggeplaatst naar de eerste in een kader klas!!!!
Toen naar theoretisch en ja. Toen vorig jaar met allemaal achten en negens geslaagd dus mocht meteen van 4 vmbo naar 5 havo.
Ja het is echt té dom allemaal, eerst terug geplaatst en toen een jaar overgeslagen![]()
. Ik snap het ook niet zo goed..
Ik weet niet, ik heb wel heel soepel nagekeken. En examens zoals geschiedenis zijn kut nakijken. Maar hele goede cijfers verwacht ik echt nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan heb je fout gedacht of hij trollt je ontzettend hard.
Ja dat zeggen mn ouders nu achteraf ook, je had gewoon meteen naar havo gemoeten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou altijd gewoon het hoogste kiezen. Opstromen is veel lastiger en doe je minder gauw, afstromen maakt is vrij makkelijk.
Godverdomme. Ik heb niks met voetbal maar zelfs ik weet wie dat is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef WillFerrell het volgende:
DEZE MANquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:15 schreef WillFerrell het volgende:
Achteraf is makkelijk praten, ik weet er alles van.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat zeggen mn ouders nu achteraf ook, je had gewoon meteen naar havo gemoeten.
Maarja achteraf he.
Ja daarom, en je hebt er echt niks aan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Achteraf is makkelijk praten, ik weet er alles van.
?!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe la la la, ik ben ongesteld maar wel heel vrolijk en geil, hoe la la la.
Ik ook.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Achteraf is makkelijk praten, ik weet er alles van.
TMIquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:27 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb honger en het idee dat ik doorlek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |