quote:
hang dan een spiegel op, altijd een rescente foto om te bekijken en is nog functioneel ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Hier hangt helemaal niks aan de muur, maar ik zou ook gewoon voor landschappen of andere mooie foto's kiezen.
Sowieso, waarom zou je een foto van jezelf aan de muur hangen. Is inderdaad erg zo van "kijk ons gelukkig zijn met elkaar" voor de visite.
Precies! No way dat hier ooit zoiets aan de muur komtquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:12 schreef Gripper het volgende:
Ik vind het altijd zo geforceerd "kijk ons eens een leuk stelletje zijn" overkomen. Hang mn muren liever vol met een paar mooie foto's van fijne landschappen waar ik ben geweest.
eerst rode kool met spinazie eten voor het mooie kleur effect danquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:18 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik kots nog liever tegen de muur dan zo schijtfoto op te hangen.
Het hoeft ook weer geen Picasso te zijn hoorquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eerst rode kool met spinazie eten voor het mooie kleur effect dan
quote:
90 procent van de videoclips bij TV Oranjequote:Op donderdag 17 juni 2010 14:15 schreef Silenus het volgende:
Vooral de 'ik kijk naar de horizon en denk na over het leven'-blik zie je altijd terug.
smaken verschillenquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:20 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het hoeft ook weer geen Picasso te zijn hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |