quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:24 schreef Metaan het volgende:
[..]
Je mag vinden van deze muziek wat je wil.
Dat jij als politiek correcte vinexwijk hiphopper altijd zenuwachtig wordt van harde oorlogszuchtige rapmuziek is me al eerder gebleken.
Ook de strijd in Joburg zal echter worden uitgevochten door een Nederlandse onderklasse. (jij en je hiphopvriendjes zouden zeggen vmbo'ers/proleten/migranten).
En ja de meeste spelers in het NL elftal kennen Heinek'n natuurlijk.
En terecht.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef Metaan het volgende:
Het ritueel is inmiddels bekend. In de bus, van het hotel naar het stadion, luistert Wesley Sneijder bij het WK in Zuid-Afrika naar zijn favoriete muziek. „Vervolgens zien jullie mij met die koptelefoon uit de bus stappen en de tunnel inlopen. Leuk hé”, zei de speler donderdag.
Naar welke muziek hij dan luistert wilde Sneijder niet zeggen. „Maar ik beloof dat ik na de finale de afspeellijst aan jullie geef”, zei de middenvelder tegen enkele journalisten.
Hij vervolgde: „Ik weet zeker dat één Nederlandse artiest daar heel blij mee zal zijn!
Ik ken Heinek'n ook, maar zou er nog niet dood mee gevonden willen worden. Man man wat is dat slechtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:24 schreef Metaan het volgende:
[..]
Je mag vinden van deze muziek wat je wil.
Dat jij als politiek correcte vinexwijk hiphopper altijd zenuwachtig wordt van harde oorlogszuchtige rapmuziek is me al eerder gebleken.
Ook de strijd in Joburg zal echter worden uitgevochten door een Nederlandse onderklasse. (jij en je hiphopvriendjes zouden zeggen vmbo'ers/proleten/migranten).
En ja de meeste spelers in het NL elftal kennen Heinek'n natuurlijk.
En terecht.
Zullen we eerst de Spanjaarden doen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:44 schreef Lindgren. het volgende:
"Laat de gunz gaan."
Schiet ze alsjeblieft in je eigen negerhoofd.
Ga toch weg man met je stoer praat. Niemand van het Nederlands elftal luistert die pipa muziek.quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ga toch weg man met je stoer praat. Niemand van het Nederlands elftal luistert die pipa muziek.
Sneijder is met rappers als Winne, Hef, Feis, en Heinekn in aanraking gekomen via Royston Drenthe in hun gezamenlijke Real Madrid tijd.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:32 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hooguit Babel , maar ja die klnikt zelf ook geen haar beter.
Kan zich beter gaan concentreren op het voetbal , want dat gaat ietsje (niet veel) beter
Ben jij daar de schoonmakert ofzo?quote:Op zondag 11 juli 2010 11:30 schreef Metaan het volgende:
[..]
Sneijder is met rappers als Winne, Hef, Feis, en Heinekn in aanraking gekomen via Royston Drenthe in hun gezamenlijke Real Madrid tijd.
Yolanthe is nu ook fan.
Van der Vaart vond het te hard en blijft Bauer pômpen natuurlijk.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Metaan het volgende:
Nog iemand hier die nu nog durft te beweren dat de Nederlands elftal voetballers géén megadosis gangsta tot zich genomen hadden voor de wedstrijd tegen Spanje??
Nigel de Jong's favoriet:
Langzaam ga je om!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:58 schreef Enchanter het volgende:
Iets kwam al bekend voor van dat nummer van Hef (die wel een paar aardige nummers heeft ,
Hef.quote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef Metaan het volgende:
Nog iemand hier die nu nog durft te beweren dat de Nederlands elftal voetballers géén megadosis gangsta tot zich genomen hadden voor de wedstrijd tegen Spanje??
Nigel de Jong's favoriet:
Ze hebben niks op een nigga, zolang er geen bewijs isquote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Metaan het volgende:
[..]
Langzaam ga je om!
Nu Dirk Kuijt nog.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |