Wallah, marokkaanzeh rep weetje!quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:04 schreef Metaan het volgende:
Een eerste voorbeeld.
Gregory van der Wiel in de nieuwe Fouradi clip:
Wallahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:23 schreef Metaan het volgende:
De officiele van Petje af is nu ook uit....
Eindelijk:
Jezus, wat fucking sneu.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:17 schreef Golaso het volgende:
Rio = Babel
Lerra F = Leroy Fer
Priester = Mitchell Burgzorg
JR = Anita (geen idee waar de naam op slaat)
Dat jij die clip uit kan kijken zonder ook maar kotsneigingen te krijgen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:04 schreef Metaan het volgende:
Rappers en Oranje
Waarom zijn zoveel NL elftal spelers zulke grote rapfans?
Waarom rappen een aantal van hen zelfs zelf?
Hebben rappers invloed op Oranje?
Een eerste voorbeeld.
Gregory van der Wiel in de nieuwe Fouradi clip:
Zeker , alhoewel het voor de bekende 'politiek correcte snobs' erg moeilijk schijnt te zijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat jij die clip uit kan kijken zonder ook maar kotsneigingen te krijgen.
Dude, Fouradi is gewoon pure oorkanker. Helemaal dat 'Ping'quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef Metaan het volgende:
[..]
Zeker , alhoewel het voor de bekende 'politiek correcte snobs' erg moeilijk schijnt te zijn.
Och jij mag natuurlijk best je mening hebben over Fouradi, en evt consorten; De feiten zijn dat de selectie van het NL elftal nogal rapgeorienteerd is. NL rap. Met soms hele provocerende teksten (nee Fouradi duidelijk niet). En daar moet de witte Oranje meute, die al jaren op Lady GaGa host, maar aan wennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:32 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dude, Fouradi is gewoon pure oorkanker. Helemaal dat 'Ping'![]()
![]()
Die is dan wel weer leukquote:
Best leuk om zijn zoontje te zien.(Van Persie)quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:07 schreef Metaan het volgende:
Van 3.000 naar 22.000 kijks in 24 uur.
De spanning loopt op...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:12 schreef Metaan het volgende:
Favoriete liedje van Wesley en Gregory momenteel naar het schijnt.
280.000 kijks in één week.
Lady GaGaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Metaan het volgende:
[..]
Och jij mag natuurlijk best je mening hebben over Fouradi, en evt consorten; De feiten zijn dat de selectie van het NL elftal nogal rapgeorienteerd is. NL rap. Met soms hele provocerende teksten (nee Fouradi duidelijk niet). En daar moet de witte Oranje meute, die al jaren op Lady GaGa host, maar aan wennen.
Wat slechte muziek.quote:
Maakt niet uit of het slecht is of niet , als je in een clip stoer kijkt , een halve fles whiskey in je hand heb, met een hond staat , of met meer dan 3 andere stoer kijkende mannen staat , dan is het volgens Metaan al goedquote:
Volgens mij schreef ik dat het 'keihard achter Oranje' staan was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:21 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het slecht is of niet , als je in een clip stoer kijkt , een halve fles whiskey in je hand heb, met een hond staat , of met meer dan 3 andere stoer kijkende mannen staat , dan is het volgens Metaan al goed
Ja , want er is geen rockartiest die een nummer over het Nederlands elftal / Wk heeft gemaakt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:51 schreef Metaan het volgende:
[..]
Volgens mij schreef ik dat het 'keihard achter Oranje' staan was.
Rappers nemen de liefde voor het NL elftal over, en NL elftal houdt van rap.
Je zal toch maar een rocker zijn in deze dagen.
Ali B.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:36 schreef Metaan het volgende:
Bij terugkeer in het Hilton-hotel in Johannesburg werden de spelers van Oranje verrast met een optreden van Ali B. De zanger benutte de terugvlucht met de internationals, hun familieleden en vrienden om een rap te maken. "Over de historische zege op Uruguay", aldus de inwoner van Almere, die over bijna elke international iets wist te melden.
Ach Opgezwolle is hiphop (voor de witte middenklasse in de provincie dus), maar waar ons nl team écht van houdt is RAP.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:56 schreef Edwinuss het volgende:
De ECHTE bazen van de Nederlandse Hiphop / rap scene. Nog geen 1 rapper gezien die ooit hun niveau zal halen. Het het dan specifiek over Sticks, Rico en Typhoon.
Nogmaals: hiphop en rap zijn het zelfde kankerknuppelquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:49 schreef Metaan het volgende:
[..]
Ach Opgezwolle is hiphop (voor de witte middenklasse in de provincie dus), maar waar ons nl team écht van houdt is RAP.
Met hiphop win je geen wereldtitel, met rap wel.
Wij zijn namelijk op een missie in Zuid Afrika:
1.500.000 kijks
quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:52 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Nogmaals: hiphop en rap zijn het zelfde kankerknuppel
Snap ik, maar als genre zit er geen verschil tussen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet helemaal, Hiphop is een sub-ciltuur die bestaat uit Djen, Rappen, Beatboxen, Breakdancen en Graffiti.
wat dit trouwens te maken heeft met rappers en oranje is mij niet duidelijk, alsmede clips uit 2008 waarbij de artiest een oranje shirt aan heeft
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
....
wat dit trouwens te maken heeft met rappers en oranje is mij niet duidelijk, alsmede clips uit 2008 waarbij de artiest een oranje shirt aan heeft
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Snap ik, maar als genre zit er geen verschil tussen.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:56 schreef Metaan het volgende:
Het ritueel is inmiddels bekend. In de bus, van het hotel naar het stadion, luistert Wesley Sneijder bij het WK in Zuid-Afrika naar zijn favoriete muziek. „Vervolgens zien jullie mij met die koptelefoon uit de bus stappen en de tunnel inlopen. Leuk hé”, zei de speler donderdag.
Naar welke muziek hij dan luistert wilde Sneijder niet zeggen. „Maar ik beloof dat ik na de finale de afspeellijst aan jullie geef”, zei de middenvelder tegen enkele journalisten.
Hij vervolgde: „Ik weet zeker dat één Nederlandse artiest daar heel blij mee zal zijn!
Kan niet anders dan HEF zijn:
OP EEN MISSIE!!!!
Tering, wat een slechte muziek. Heb je zelf niet door dat dit gewoon slechte muziek is? Sneue muziek? Beat die je moeder had kunnen maken en een stem + flow waar ik de telefoon niet eens mee zou durven opnemen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:43 schreef Metaan het volgende:
Of zou dit het liedje van Wesley zijn, die vanavond nog zei dat ALLES geoorloofd is in de finale.
Je mag vinden van deze muziek wat je wil.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 06:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Tering, wat een slechte muziek.
Je hebt zelf ook geen affiniteit met het Nederlands elftal, want dit luistert geen 1 ziel in het elftal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |