quote:RT @BreakingNews: Boat captain working on BP cleanup dies of gunshot wound to head; suicide suspected
Of Ecuador.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:18 schreef Bunker-Renate het volgende:
weet niet of het hier thuishoort maar we maken ons nu wel druk over dit olielek maar de lekkages in de Niger-delta zijn al meerdere keren van deze omvang en daar horen we nooit wat over.
Check Zembla
De snelheid waarin die phropecies zich opvolgen is vrij laag als in decenniaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef Ticker het volgende:
[..]
GVD.. die hopi prophecies heb ik laatst nog uitvoerig in acht genomen. Toen was deze olie vlek nog zodanig kleiner, dat de rampen in de geschiedenis, groter waren...
Die zijn we nu al lang voorbij, en het ziet er naar uit dat dit nog wel een flinke maand kan door blijven gaan.
Ik had alleen gedacht dat Sign 8, het hippie tijdperk is, maar er gaan verhalen dat er delen van midden en zuid-amerika goed bewoonbaar zullen zijn ten tijden van een natuur ramp.. ofwel.. veel migratie en kennis opdoen van oude culturen.
Sign 9.. komeet? ISS zal neerstorten (dwelling place).. wie zal het zeggen.
ik vraag me idd ook af of het werkelijk olie zou kunnen regenen. 'Gewone' olie niet schijnt het, maar olie die emulgeert door Corexit ook niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
Slecht weer in Louisiana: Kan het olie regenen?
De eerste tropische storm is op weg naar de Amerikaanse zuidkust en in Louisiana roept dat een interessante vraag op. Kan het olie regenen? Een filmpje op YouTube toont een regenbui in de Amerikaanse staat waarbij de olie uit de lucht valt. Kan niet, zeggen wetenschappelijke instanties. Al weet niemand wat het effect van de chemische stoffen van BP teweeg zal brengen.
Nee dat kan niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:02 schreef Procella het volgende:
[..]
ik vraag me idd ook af of het werkelijk olie zou kunnen regenen. 'Gewone' olie niet schijnt het, maar olie die emulgeert door Corexit ook niet?
Zegt wie ?quote:
quote:A report prepared for prepared for President Medvedev by Russia’s Ministry of Natural Resources warns that "a greater danger involving Corexit 9500...is that with its 2.61ppm toxicity level, and when combined with the heating Gulf of Mexico waters, its molecules will be able to "phase transition" from their present liquid to a gaseous state allowing them to be absorbed into clouds and allowing their release as "toxic rain" upon all of Eastern North America (European Union Times).
http://www.care2.com/caus(...)ld-cause-toxic-rain/
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:02 schreef Procella het volgende:
[..]
ik vraag me idd ook af of het werkelijk olie zou kunnen regenen. 'Gewone' olie niet schijnt het, maar olie die emulgeert door Corexit ook niet?
quote:
quote:
En dus moet je het maar niet meer behandelen. Zo komen bedrijven wel erg gemakkelijk af van hun misstanden.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:10 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ik vermoed, gezien de gegevens en ontwikkelingen, dat dit lek nooit gedicht kan worden.
Dat denk ik idd ook, alhoewel dat filmpje niet gerust stelt. Maar ik zou ook meer van dit soort filmpjes verwachten als het daadwerkelijk olie regent.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit filmpje is inmiddels al redelijk gedateerd, als dit op echt grote schaal voor zou komen zou er veel meer materiaal beschikbaar zijn.
Vooralsnog geloof ik hier dus ook niet zo in.
Geen idee, maar de tsunami bij indonesie van 2006 heeft ook in Afrika slachtoffers gemaakt. Dus die golven kunnen wel een heel stukje gaan wandelen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:50 schreef Elegy het volgende:
Als zoiets waar zou zijn en het gaat mis met zo'n tsunami, hebben we er hier dan ook last van? Op de korte termijn dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |