En terecht dat je er trots op bent! Hoef je echt nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:40 schreef Shirley het volgende:
Stiekem ben ik er ook héél trots op....maar zoveel mensen die zeggen dat ik al zo dik ben, of het er niet twee zijn..blabla..ik krijg gewoon een minireusje denk ik.
Ik heb bijna al mn kleding nog. Wel wat dingen weggegeven aan een collega van mn moeder die zwanger is maar verder alles weer in een doos gestopt. Maar goed ook want ik heb de zomerkleding van vorig jaar wel echt nu al nodigquote:Op maandag 12 juli 2010 09:23 schreef Twinkly het volgende:Huup
Dus het grote nieuws is eruit?
![]()
![]()
Wat een mooi bollie al! Die wordt vast weer net zo prachtig als bij AmelieHeb je dat ruitjesbloesje nou verkocht of? Dat stond je zo mooi!
Dat is toch heel logischquote:Op maandag 12 juli 2010 09:29 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb bijna al mn kleding nog. Wel wat dingen weggegeven aan een collega van mn moeder die zwanger is maar verder alles weer in een doos gestopt. Maar goed ook want ik heb de zomerkleding van vorig jaar wel echt nu al nodig
Ik heb de boel op vakantie ook heerlijk vooruit gestoken hoorquote:Op maandag 12 juli 2010 09:42 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dat is toch heel logischMaar wel lastig als je het eigenlijk geheim zou willen houden, hihi. Wel grappig, de eerste zwangerschap zijn de meeste zwangeren juist helemaal blij als er al wat te zien is!
quote:Op maandag 12 juli 2010 11:35 schreef tessie het volgende:
Tussen alle felicitaties door een buikfoto van mij, met 30 weken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |