Ik had de 'volg topic' knop kunnen gebruiken maar kies er toch voor hier een post te plaatsen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:25 schreef Loveless85 het volgende:
Volg hier verder de soap rond het ontluikende liefdesleven van Zwabber
Het is een beetje dubbel inderdaad. Maar zie ze liever zo dan dat ze toch nog als sleutelpartij een grote rol gaan opeisen in een PVV/VVD/CDA kabinet, zeker na dat monsterverlies.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Even ongeacht PVV vind ik het CDA ongehoord arrogant in deze, om na hun enorm verlies toch de dienst uit te maken.
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:31 schreef tombolafan het volgende:
Alles voor een euro icm dat batsen doggiestyle![]()
Ze voelt zich al helemaal thuis in V&A.quote:
En dat terwijl Ll niet eens Farmville-benzine heeft!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan dat Bella d'r bips moest verkopen voor benzine.
I'll keep you burning all night long babyquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat terwijl Ll niet eens Farmville-benzine heeft!
Ik zie alleen niet meer zoveel users die hier vóór ons zaten.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze voelt zich al helemaal thuis in V&A.
We zijn trouwens best een stelletje SC-hoeren met z'n allen. Eerst F&F, toen ESF en via een uitstapje in WK af en toe naar V&A.
Her what?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I'll keep your burning all night long baby
Ik kom nog steeds in F&F heur, da's toch m'n allereerste SC evahquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
We zijn trouwens best een stelletje SC-hoeren met z'n allen. Eerst F&F, toen ESF en via een uitstapje in WK af en toe naar V&A.
Mij? Ik heb heul geen benzine nodig Eh... kom maar opquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I'll keep you burning all night long baby
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij is dat de FMT-slowchatquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kom nog steeds in F&F heur, da's toch m'n allereerste SC evah
Je bent zeg maar door de beesten ontmaagd?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mij is dat de FMT-slowchat![]()
Dies bijna dood volgens mij
quote:
De wát?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die probeer ik ook bij te houden, maar dat vergeet ik nog wel eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De watte?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb ik Greysie voor het eerst ontmoet, in 2007quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent zeg maar door de beesten ontmaagd?
FOK! Movie Triviaquote:
Dat van het niet meer kunnen internetten vertelde ik je volgens mij prive en in vertrouwen..quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Slotjesposter, jij kon toch niet meer surfen?![]()
Het is een beetje dubbel inderdaad. Maar zie ze liever zo dan dat ze toch nog als sleutelpartij een grote rol gaan opeisen in een PVV/VVD/CDA kabinet, zeker na dat monsterverlies.
Iemand zei het ergens al; ze kunnen het niet goed doen, hun achterban is zwaar verdeeld over deelname aan zo'n kabinet. Als ze het wel doen loopt de helft weg want kabinet met PVV, en als ze het niet doen loopt de andere helft weg, want ze kunnen regeren maar doen het niet. Genaaid zijn ze dus toch wel
Het was ook mijn eerste SC, vorig jaar asielactie. En daar heb ik 80% van dit tuig ontmoetquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar heb ik Greysie voor het eerst ontmoet, in 2007
Helaas welquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was ook mijn eerste SC, vorig jaar asielactie. En daar heb ik 80% van dit tuig ontmoet
En dat is?quote:
Ah okequote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FOK! Movie Trivia![]()
Dat was mn eerste SC
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
FOK! Movie Trivia![]()
Dat was mn eerste SC
Same here.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was ook mijn eerste SC, vorig jaar asielactie. En daar heb ik 80% van dit tuig ontmoet
Ja, er zijn er wat afgehaakt, en wat nieuw volk bijgekomen. De onderlinge relaties zijn soms wat gespannenquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
En we zijn nog steeds saaaaamen.
Wij zijn nog steeds samen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Same here.![]()
En we zijn nog steeds saaaaamen.
Ach, af en toe moet het ook knetteren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, er zijn er wat afgehaakt, en wat nieuw volk bijgekomen. De onderlinge relaties zijn soms wat gespannenMaar al met al is het leuk
![]()
Als ik jullie toch niet had zeg, dan moest ik ook gaan Twitteren ofzo om m'n onzin ergens te spuien
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:42 schreef Cat22 het volgende:
Organisaatsie comité, hoe zit het trouwens met die geplande ESF meet?
Ja inderdaad, die meetquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Jij hoort minstens bij het comite heur
Wij hebben een relaaaatsie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou, dat loopt ook niet altijd even soepelquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, die meetTombo, waar is de wiki?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |