Welk veld bedoel je precies?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
krijg geen error, komt gewoon niks in mijn downloadveld.
Staan ze ook niet bij 'Installed Content' bij dat scherm?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als je start krijg je toch dat blauwe scherm waar een download-vak zit? dat veld
nopequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Staan ze ook niet bij 'Installed Content' bij dat scherm?
Denk niet dat dat kan. Of is er een city editor?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:22 schreef mschol het volgende:
vraagje: ik ben bezig met een gebouw en de stoep (dus net buiten het bereik van je normale tools) zit een hele lelijke oneffenheid waardoor je of gras of stoep ziet (of een mix daarvan)
hoe kan ik die rechttrekken?
ik probeer maar er gebeurd geen balquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:50 schreef Tegan het volgende:
In 'Downloads' hoeven ze niet perse te staan, dat is alleen als je ze in een bepaalde Sims map opslaat oid, denk ik. Je kunt die .sims3pack oid gewoon uitvoeren en dan komen ze bij 'Installed Content' te staan. Dus nu heb je gewoon niets geinstalleerd?
Hier heb ik er geen problemen mee gehad een tijd terug. Ik vermoed dat het met een patch onmogelijk is gemaakt, en dat je dus alleen via de EA Shop nog dingen kan downloaden.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik probeer maar er gebeurd geen bal
bij sims 2 kon dat dmv een cheat volgens mij wel...quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Denk niet dat dat kan. Of is er een city editor?
Heb je je spel gekocht of gedownload? Indien gekocht, doe de cd erin!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:35 schreef Dreuzel het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb de sims wereldavondturen geinstalleerd, maar nu start het spel niet meer op...
Hij blijft zeggen dat de disk niet gevonden is. Het spel is up to date, alles klopt, alleen vindt de computer de cd-rom niet.
Nu kan ik ook niet meer de 'normale' sims 3 spelen..![]()
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Google zelf ff of er een cheat is dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
bij sims 2 kon dat dmv een cheat volgens mij wel...
Gekocht, en natuurlijk zit de cd erin!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je je spel gekocht of gedownload? Indien gekocht, doe de cd erin!
Installeer wereldavonturen eens opnieuw. In Programma's Wereldavonturen verwijderen eerst. (Niet je basisspel verwijderen, alleen Wereldavonturen, want anders ben je je gezinnen kwijt.)quote:Op maandag 28 juni 2010 10:44 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Gekocht, en natuurlijk zit de cd erin!
Ik had de cd van wereldavonturen erin... Ik heb het nog eens geprobeerd voor ik ging werken, maar hij vond nog steeds niet eens de cd-rom..quote:Op maandag 28 juni 2010 10:55 schreef Tegan het volgende:
Had je de Wereldavonturen-cd erin, of de Sims3-cd?
Hij geeft geen problemen met verwijderen en opnieuw installeren. Dat doe ik zo vaak, die cd-beveiliging staat daar los van.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:44 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ik had de cd van wereldavonturen erin... Ik heb het nog eens geprobeerd voor ik ging werken, maar hij vond nog steeds niet eens de cd-rom..
Ik zal straks nog eens proberen het spel te deinstalleren, en opnieuw installeren. Maar denk dat het moeilijk gaat als ie de cd niet eens vindt. Alle andere cd-roms worden wél herkend trouwens.
Zou het misschien een idee zijn om gewoon de nieuwe uitbreiding te kopen, want dan moet ik weer díe cd-rom gebruiken, toch? Misschien dat het probleem daarmee is opgelost.?
Had ook al een mail naar EA gestuurd, benieuwd wat zij zeggen.
Ik bedoel dat als de cd-rom niet 'herkend' wordt, ik ook moeilijk deze uitbreiding opnieuw kan installeren na het verwijderen... Niet dat ik straks weer hiermee zit.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:50 schreef Tegan het volgende:
Hij geeft geen problemen met verwijderen en opnieuw installeren. Dat doe ik zo vaak, die cd-beveiliging staat daar los van.
Zou kunnen dat je de nieuwe uitbreiding eroverheen installeert dat die wel werkt. Maar eerst deze opnieuw installeren is de moeite waard om te proberen. En ook wel handig idd om EA te mailen als het dan nog niet werkt.
Herkent alleen The Sims je cd niet of herkent je computer hem niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als de cd-rom niet 'herkend' wordt, ik ook moeilijk deze uitbreiding opnieuw kan installeren na het verwijderen... Niet dat ik straks weer hiermee zit.
Ja wacht ook wel even het antwoord af van EA!
De computer herkent de cd-rom niet meer. Wat erg raar is, want de download manager wordt meteen opgestart als de cd-rom erin gaat. Én ik heb het spel eerst kunnen installeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:11 schreef Tegan het volgende:
Herkent alleen The Sims je cd niet of herkent je computer hem niet?
Nope, allemaal niet...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:40 schreef mschol het volgende:
heb je tooltjes als anydvd, clonedvd, clonecd, daemon tools ofzo geinstalleerd staan?
Alle andere cd's werken wel op mijn pc, alleen heb ik nog niet geprobeerd het spel op een andere computer te starten... Kijken of ik dat straks even kan testen! Thnx!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:41 schreef Tegan het volgende:
Werken andere cd's wel op die computer? Werkt je Wereldavonturen-cs wel op een andere computer?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf ik ben ineens het menu en alles kwijt.. ook staat mijn sim gewoon midden in het bed.. Dus ik kan niks selecteren en niks doen.. Dat hele blauwe gedeelte wat normaal onderin is.. is weg.. Hoop niet dat ik weeeer opnieuw kan beginnen met al die families
Hoeft niet, hoor. Zolang je sim geen wasmachine koopt hoeft hij ook nooit de was te doen. Dat hebben ze handig geregeld, zodat wij als spelers toch nog de keus hebben om wel of niet aan was te doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:00 schreef Tegan het volgende:
Trouwens, ik weet niet welke van de drie EP's ervoor zorgt, maar dat je nu de was moet doen is echt gruwelijk irritant.
[ afbeelding ]
Hm, Ambitions dus.
Ik kwam een leuk stukje tegen nadat ik een plaatje daarvan zocht.
http://www.cinemablend.co(...)astrophes-24983.html
Wel stom dat alle kledinghoopjes dezelfde kleur hebben, en niet de kleur van je kleren. En dat je niet de optie hebt op een wasmand oid te kopen.
[ afbeelding ]
Ja, dat was al wel duidelijk, dat er een wasmand was. Maar als je geen wasmachine hebt dan willen ze er constant een kopen...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:06 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee, dat is een sneltoets!
Dat weet ik bijna 100% zeker.
F10, was het geloof ik, maar dat weet ik niet zeker. Dan verdwijnt het UBP (Universeel Bedieningspaneel).![]()
Zonde, zeg, als je nu alles al hebt weggehaald of zo (heb nog niet het hele topic gelezen, maar ik dacht laat ik maar snel reageren, misschien behoed ik je nog voor iets stoms)
Ik zou maar even m'n handleiding erbij pakken en alle sneltoetsen nog eens doornemen als ik jou was.![]()
[..]
Hoeft niet, hoor. Zolang je sim geen wasmachine koopt hoeft hij ook nooit de was te doen. Dat hebben ze handig geregeld, zodat wij als spelers toch nog de keus hebben om wel of niet aan was te doen.
En je kunt btw wél een wasmand kopen.
Helaas gister niet kunnen testenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:44 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Alle andere cd's werken wel op mijn pc, alleen heb ik nog niet geprobeerd het spel op een andere computer te starten... Kijken of ik dat straks even kan testen! Thnx!
De 'gare' computer op mijn werk pakt wél de cd-rom... Vreemd, op mijn thuis computer heb ik verder nooit problemen dat cd-roms niet herkend worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:50 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Helaas gister niet kunnen testen, hopelijk vandaag wel na het werk.
Het ligt vast aan je installatie van Wereldavonturen. Ik zou hem toch nog eens installeren. Nu kan je toch niet spelen, dus het maakt geen verschil.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:54 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
De 'gare' computer op mijn werk pakt wél de cd-rom... Vreemd, op mijn thuis computer heb ik verder nooit problemen dat cd-roms niet herkend worden.
Ik heb ondertussen wel ambitions besteld, zal denk ik morgen wel binnen komen. Probeer ik gewoon om die erbij te installeren, misschien dat dan alles weer werkt. *zucht*
Ja dat geloof ik ook wel, maar hoe kan ik een spel installeren als mijn computer de cd-rom niet herkent??quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Tegan het volgende:
Het ligt vast aan je installatie van Wereldavonturen. Ik zou hem toch nog eens installeren. Nu kan je toch niet spelen, dus het maakt geen verschil.
Kan zijn dat het straks hierdoor is opgelost. Want andere cd's werken wel met die speler, dus daar ligt het niet aan. Maar dit kan je iig al proberen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:30 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel, maar hoe kan ik een spel installeren als mijn computer de cd-rom niet herkent??
Dát is nu het probleem, daarom wil ik ambitions erbij installeren zodat ik die cd-rom van wereldavonturen niet hoef te gebruiken.....
http://www.gamespot.com/news/6260185.htmlquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:57 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee of er een sims voor de wii aan gaat komen?
niet zo'n laf spel, maar echt zoals deze?
Ik zeg nergens dat ik niets wíl proberenquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef Tegan het volgende:
Kan zijn dat het straks hierdoor is opgelost. Want andere cd's werken wel met die speler, dus daar ligt het niet aan. Maar dit kan je iig al proberen.
Tja, als je het allemaal niet wil proberen dan moet je hier niet om tips blijven vragen.
ah, deze herfst dus, yayquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/news/6260185.html
In het ergste geval moet je een nieuwe dvd-speler kopen, of heel Windows opnieuw installeren, en dan ben je nog je Wereldavonturen niet kwijt hoor. Die kan je gewoon daarna opnieuw installeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:12 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik niets wíl proberen, ik mag toch zeggen dat ik bang ben dat ik daarna zónder een geinstalleerde wereldavonturen zit áls jouw tip het niet oplost. Ik zou behoorlijk balen als bovenstaande straks gebeurd.
Maar ik ga wel eerst de andere tips proberen, dan kan ik altijd nog jouw idee proberen.
Thnx aan de rest, ga er thuis mee aan de slag!
Maar zo te zien is het wel een apart verhaaltje en niet zoals het spel op de pc.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ah, deze herfst dus, yaykan nniet wachten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:23 schreef Dreuzel het volgende:
Nice, gister ambitions ontvangen en meteen geinstalleerd! En nu werkt ook wereldavonturen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |