Dankje, ga ik de volgende keer proberen! Alleen ben je dan niks kwijt? Werk, opgebouwde punten, eigenschappen enzo?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:12 schreef Sosha het volgende:
Als een sim crasht moet je 'm resetten. Heb ik ergens online gevonden. Je opent het cheatscherm en tikt in: resetSim, met de volledige naam van je sim erbij. Dus bijvoorbeeld: resetSim John Doe.
....
Ja ik heb zoiets ook geprobeerd, en het hielp wel enigszins, maar toch blijf je een stippellijntje ofzo zienquote:Op woensdag 17 november 2010 15:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled (altijd handig voor als ik het eens ga meemaken) en ik vond dit antwoord ergens:
[..]
Klinkt als een oplossing...?
Nee, niks!quote:Op zaterdag 20 november 2010 09:31 schreef Blossom86 het volgende:
[..]
Dankje, ga ik de volgende keer proberen! Alleen ben je dan niks kwijt? Werk, opgebouwde punten, eigenschappen enzo?
En toen kwam er een reactie dat ze dat achter lieten voor een uitbreiding. En het is ook nog zo.quote:Op maandag 20 juli 2009 18:34 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik mis de lift.. en de duikplank, en de butler en ja.. zo veel eigenlijk
Hier hetzelfde, behalve dan die irritante blur.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alles t/m Night Life draaien en nergens last van.
Als een Sim naar het toilet gaat of gaat douchen.quote:
Speel je ook? (ik bedoel ipv alleen geinstalleerdquote:Op woensdag 29 december 2010 16:50 schreef Tegan het volgende:
Ik heb alles t/m Night Life draaien en nergens last van.
Ja. Soms iedere dag in een week en dan weer een paar weken helemaal niet. Maar nergens last van. Alleen ultraspeed-mode vinden ze soms niet leuk.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Speel je ook? (ik bedoel ipv alleen geinstalleerd)
Wat ik namelijk - steeds weer - had is dat na ongeveer 2 weken in het spel, het zo onnoemelijk traag wordt en er allerlei bugs optreden, dat het bijna onspeelbaar wordt. Heb 3x mijn gezin+huis opgeslagen en opnieuw geplaatst in een nieuw spel, maar dat is natuurlijk niet leuk spelen. Heb toen maar besloten te wachten tot er een nieuwe patch is.
-edit- Dit alles dus na installatie van Late Night. Daarnaast heb ik ook Ambitions, maar geen World Adventures.
Net ff gecheckt, maar die patch is er dus nog niet.
Lees elders op internet dezelfde klachten. Schijnt m.b.v. mods wel wat aan te doen te zijn, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |