Vreselijke klerezooi inderdaad!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:48 schreef bleiblei het volgende:
Echt Levi, wat is de Timco een zooi winkel![]()
.
Sodeju....
Maar ik heb voor echt 3 keer nix een Kinzo elektrische schaaf gekocht om mijn werkbank te levelen.
Als het ding iig. heel blijft tot mijn werkbank goed recht is ben ik tevreden. Mag ie daarna overlijden
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef febster het volgende:
Persbandje om en hop naar festival Mundial dit weekend. Volgens mij wordt het wel KUT weer tot en met.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef ArTiC het volgende:
middag![]()
ik heb aan de poes van bb&SQ gezeten
met je penis glas in lood whehehequote:
??quote:
Hij neemt zusje mee naar de joekee.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
??
Wat wel jammer was, was dat de rolbokken op waren, had er daar ook wel 1 van mee willen nemen.
Is dat die zonnebril gozer?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hij neemt zusje mee naar de joekee.
een neue, een hele leuke vent.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Is dat die zonnebril gozer?
Of heeft ze een neue vriend?
ik heb er aan gedacht om r heen te gaan, maar we hebben niet zo'n goede ervarings met mundialquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:13 schreef febster het volgende:
Persbandje om en hop naar festival Mundial dit weekend. Volgens mij wordt het wel KUT weer tot en met.
Waarom richt je dat bericht aan haar? Zij woont niet eens in Waalre. Als er iemand dichtbij de Timco woont dan ben ik het wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:48 schreef bleiblei het volgende:
Echt Levi, wat is de Timco een zooi winkel![]()
.
Sodeju....
Maar ik heb voor echt 3 keer nix een Kinzo elektrische schaaf gekocht om mijn werkbank te levelen.
Als het ding iig. heel blijft tot mijn werkbank goed recht is ben ik tevreden. Mag ie daarna overlijden
Je bent een blauw oog?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
Je suis een blauw oog![]()
Maar het was of dat of onthoofd worden.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:34 schreef amaranta het volgende:
Je suis een blauw oog![]()
Maar het was of dat of onthoofd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |