pluggen op die kabel zetten is goed te doen? Volgens mij is dat de grootste oorzaak van signaalverliesquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:45 schreef bleiblei het volgende:
Is overigens Hirschmann KOKA799 kabel, en mits je niet ineens 70m nodig hebt krijg je dat zo mee.
Mijn ervaring met Hirschmann is dat dat 1 van de betere kabels is. Nooit terug gekregen bij Wiener terwijl ik het veel verkocht heb aan mensen met allerlei signaal problemen.
Heb bij de aankoop van ons huis voor niet zo heel veel een rol van 100 meter op de kop getikt (spul kost bij de MM al gauw 2 a 3 euro per meter) en alle tv meuk hier hangt aan deze kabel.
wat voor pluggen moet ik regelen?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:57 schreef bleiblei het volgende:
Kabel is grootste verlies. Dan splitters en dan pas de pluggen.
Pluggen monteren is makkelijk
oh, dat kan ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:18 schreef bleiblei het volgende:
Een stekker is bij wijze van spreken moeilijker te monteren.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:29 schreef Levitation het volgende:
Vanmiddag na het zwemmen maar een luxe dutje doen.
Ik twijfel altijd of het fijn is of gewoon ontzettend zonde van de tijd. Eigenlijk is het beide.quote:
Ik begrijp goed wat jij bedoeld, maar tijd voor jezelf nemen en dus goed voor jezelf zorgen is ook belangrijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of het fijn is of gewoon ontzettend zonde van de tijd. Eigenlijk is het beide.Maar zoals ik me nu voel wint de "zin in slapen" van de "zonde van de tijd".
same here, deze week al 2x met een uit staande feun rondgelopenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:06 schreef ArTiC het volgende:
snap ook niks van de accu van mijn telefoon...de hele week laad ik dat ding 's nachts en heb ik 's avonds nog 20% capaciteit over...nu vanavond ineens staat ie nog op 81%...ik draai dezelfde apps, check evenveel mijn mail, bel net zoveel als de rest van de week, wifi en gps stonden gewoon uit
ga gewoon op de bank liggen, val je in slaapquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of het fijn is of gewoon ontzettend zonde van de tijd. Eigenlijk is het beide.Maar zoals ik me nu voel wint de "zin in slapen" van de "zonde van de tijd".
Neh, da's zeker tijdverspilling. Dan rust je niet uit én doen je niets zinnigs. Als ik ga rusten, kruip ik wel gewoon in mijn bed.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga gewoon op de bank liggen, val je in slaapzo niet, ook goed.
Volgens mij ergo is op de bank liggen niet genoeg rusten. Gewoon plat op je rug gaan liggen op bed, dan rust je het meestquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga gewoon op de bank liggen, val je in slaapzo niet, ook goed.
hmpf! ik rust wel uit als ik lig, maar ja, ik val op zeker in slaapquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Neh, da's zeker tijdverspilling. Dan rust je niet uit én doen je niets zinnigs. Als ik ga rusten, kruip ik wel gewoon in mijn bed.
slapen op het werk...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij ergo is op de bank liggen niet genoeg rusten. Gewoon plat op je rug gaan liggen op bed, dan rust je het meest
Al was haar advies hierbij dat ik het moest doen als ik uit mn werk kwam en het liefste nog tijdens mn werk
ikke moet nog werken vandaagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:54 schreef FUFR het volgende:
Moppie en Colt: prettige vakantie!
Ik ben wel een groot voorstander van rustruimtes op kantoor. Maar ik heb zelf dan ook een brakke gezondheid en weet dat ik vaak enorm opknap als ik gewoon even een uurtje kan rusten tussendoor. Ben best bereid dat in eigen tijd te doen... da's geen probleem, maar de werkgever moet daar wel de mogelijkheid voor scheppen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Volgens mij ergo is op de bank liggen niet genoeg rusten. Gewoon plat op je rug gaan liggen op bed, dan rust je het meest
Al was haar advies hierbij dat ik het moest doen als ik uit mn werk kwam en het liefste nog tijdens mn werk
Pfff... was dat niet anders te plannen? Vind het altijd vreselijk om echt tot het laatste moment te werken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ikke moet nog werken vandaag![]()
we vertrekken vannacht
oh jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ikke moet nog werken vandaag![]()
we vertrekken vannacht
Maar jij bent mij niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff... was dat niet anders te plannen? Vind het altijd vreselijk om echt tot het laatste moment te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef Blueman het volgende:
Zien jullie hier ook Homer Simpson in? (NSFW)heb je een spycam in onze badkamer verstopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef Blueman het volgende:
Zien jullie hier ook Homer Simpson in? (NSFW)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
zou ik wel doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dat halve puntdakje is een opbergzoldertje (staan geen plantjes)
Duitsland heeft verloren van Servie op het WK!quote:
wát?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef febster het volgende:
Bij dit soort handsballen (er was er al 1 eerder op het WK) ga je toch wel heel erg aan belchinezen....
En die andere handsbal was ook van Servie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef febster het volgende:
Bij dit soort handsballen (er was er al 1 eerder op het WK) ga je toch wel heel erg aan belchinezen....
Ik vergat het woord 'denken'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |