Maar jij bent mij niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Pfff... was dat niet anders te plannen? Vind het altijd vreselijk om echt tot het laatste moment te werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef Blueman het volgende:
Zien jullie hier ook Homer Simpson in? (NSFW)heb je een spycam in onze badkamer verstopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:21 schreef Blueman het volgende:
Zien jullie hier ook Homer Simpson in? (NSFW)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
zou ik wel doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dat halve puntdakje is een opbergzoldertje (staan geen plantjes)
Duitsland heeft verloren van Servie op het WK!quote:
wát?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef febster het volgende:
Bij dit soort handsballen (er was er al 1 eerder op het WK) ga je toch wel heel erg aan belchinezen....
En die andere handsbal was ook van Servie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef febster het volgende:
Bij dit soort handsballen (er was er al 1 eerder op het WK) ga je toch wel heel erg aan belchinezen....
Ik vergat het woord 'denken'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |